2022-08-06, 21:03
Medlem
Fummys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
Tyvärr har jag inte så mycket yngre vänner, bara några år yngre.

Det fattade väl jag också, eftersom du startat denna tråden.
Menade mest att du kanske bör inrikta dig på skaffa vänner innan du riktar in dig på tjejer.
Citera
2022-08-06, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag är en bra bit över 30 och har en å annan tonårstjej efter hasorna. Senast för bara några veckor sedan när vi var ute på sommarfest (som det kallas för) så var det en halvfull 16 årig tjej som sagt att hon länge velat att jag ska ta hennes oskuld. Med lite skratt i rösten så frågade jag henne hur länge länge är, eftersom när började hon fantisera om mig egentligen.
Sen 12, säger hon rätt upp å ner..

Men jag var snabb och sa att jag precis träffat en tjej och inte vill vara otrogen mot henne. Men vi kan väl se framöver sa jag med glimten i ögat. Man vet ju aldrig om hon kan vara något att trycka om några år kanske..

Händer detta i en bruksort eller i större städer?
Citera
2022-08-06, 21:21
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
När jag gick i högstadiet och gymnasiet så var det inte ovanligt att tjejer hade mycket äldre pojkvänner, eller att dom låg med äldre.

Att en tjej som var 14 och hade en pojkvän som var 18 var inte jätteovanligt. Att tjejer i gymnasiet hade killar runt 25 eller till och med 30 hände också ibland.

Nu när jag blivit äldre så ville jag vara med om samma sak men dom kallar mig gubbe och liknande ord på nätet och då ser jag ändå betydligt yngre ut än min riktiga ålder. Tjejer i grannskapet har bara jämnåriga pojkvänner.

Gillar inte tjejer äldre killar längre?

Jag har alltid gillat äldre män, 5 år i skillnad mellan mig och sambon.
Är 30+, och känner bara att yngre pöjkar ger moderskänslor snarare än något sug.
Citera
2022-08-06, 21:27
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elak-gubbe
Jag håller med dig Dimpen vill brudarna ha en skiter de i om du har pengar eller inte allt är bara fördomar. Men sedan finns det undersökningar som säger annat men de är oftast från usa och kan inte appliceras här.

Ta och vakna… sover ni!? Vem tar dem helst, den fattige eller den som har cash!?

Fördomar!? Ha ha ha… komedi!
Citera
2022-08-06, 21:27
Medlem
Booiis avatar
Jo men inte de som är sliskiga.
Citera
2022-08-09, 21:16
Medlem
Citat:
När jag gick i högstadiet och gymnasiet så var det inte ovanligt att tjejer hade mycket äldre pojkvänner, eller att dom låg med äldre.

Att en tjej som var 14 och hade en pojkvän som var 18 var inte jätteovanligt. Att tjejer i gymnasiet hade killar runt 25 eller till och med 30 hände också ibland.

Nu när jag blivit äldre så ville jag vara med om samma sak men dom kallar mig gubbe och liknande ord på nätet och då ser jag ändå betydligt yngre ut än min riktiga ålder. Tjejer i grannskapet har bara jämnåriga pojkvänner.

Naaw😓 Orättvist ju!
Citera
2022-08-10, 10:29
Medlem
Borttaget
Senast redigerad av Alva-zin 2022-08-10 kl. 11:11.
Citera
2022-08-10, 10:32
Medlem
Citat:

Är helt övertygad om att denna fetish lever kvar och att din problem ställning beror på annat
Citera
2022-08-10, 12:56
Medlem
Demetrioss avatar
Tjejer gillar inte äldre killar, de gillar mogna (fysiskt och socialt) killar.
Oftast har det lite med ålder att göra kanske som just i TS's fall.
Citera
2022-08-19, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Är du 30 + så räkna med att 18 åringar inte suktar efter dig

Tror som du.
Men det är ett modernt och onaturligt fenomen och ganska ologiskt med tanke på att män peak’ar mellan 27-45 medan kvinnor gör det mellan 18-30.

Jag tror att arga övergivna kvinnor och till viss del ratade pojkar har tutat i unga tjejer att ynka tio-femton års skillnad är något gubbsjukt. Det är kulturellt och Sverige sticker nog ut här.

Äldre män är ju bättre på alla områden.

I mångfalds-Sverige så tas inte ålder in som en faktor, sorgligt tycker jag.
Citera
2022-08-19, 16:41
Medlem
Rotwangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmniCarnifex
Tror som du.
Men det är ett modernt och onaturligt fenomen och ganska ologiskt med tanke på att män peak’ar mellan 27-45 medan kvinnor gör det mellan 18-30.

Jag tror att arga övergivna kvinnor och till viss del ratade pojkar har tutat i unga tjejer att ynka tio-femton års skillnad är något gubbsjukt. Det är kulturellt och Sverige sticker nog ut här.

Äldre män är ju bättre på alla områden.

I mångfalds-Sverige så tas inte ålder in som en faktor, sorgligt tycker jag.

"Vid trettitre, är man passé
vid trettifem då kan man hälsa hem
vid förti jämt är man ett skämt
och högre opp
så åker man väl på en propp"

Hasse och Tage
Citera
2022-08-19, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotwang
"Vid trettitre, är man passé
vid trettifem då kan man hälsa hem
vid förti jämt är man ett skämt
och högre opp
så åker man väl på en propp"

Hasse och Tage

De hade fel redan då 🙂
Det stämmer ju helt enkelt inte.

Killar blir smartare, snyggare, rikare och förhoppningsvis bättre i sängen med åldern. Sen är ju varannan 18-åring fortfarande som ett barn, men det är en social konstruktion att hata åldersskillnaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in