Citat:
Ursprungligen postat av
Mosamig
Haha, tyvärr låter det inte trovärdigt alls. 10 års skillnad snackar vi inte om nu utan 20-30. Du får utförligt berätta alla dessa gånger
Vilken ålder har du och vilken ålder har dem
Du kanske inte tycker det låter trovärdigt, men jag vet att många andra tycker det eftersom de lever i samma värld som jag. Tänker inte heller berätta utförligt om mitt liv, det jag ser och upplever här på FB förstår du väl.
Jag talar inte heller bara om mig utan om händelser som jag ser runt om mig.
Men kan säga så mycket som att när jag var i åldern 16-24 så var det vanligt att tjejer i ens närhet låg runt med män som var över 30 år. Vet några fall där några tjejer under 20 låg runt med män som var över 40 år. De var helt vanliga sunda friska hälsosamma tjejer som var mentalt hemma i huvudet. Då och då var det tjejer i 18 års åldern som ville ha förhållande med dessa män som var i 40-snåret.
När jag var runt 30 så märkte jag att många tjejer i 30 års åldern sökte sig till män mellan 40-55. Nu är jag en bit över 30 och börjar uppleva på riktigt att tjejer från 15 till 20 års åldern lite då och då ögonknullar mig. Inte heller helt ovanligt att tjejer i 20-25 års åldern med lite alkohol i huvudet kan fråga rätt ut om vi ska knulla.
Jag är en man som tar hand om mig. Klär mig snyggt, ser välvårdad ut och tränar regelbundet. Det räcker och när jag ser andra män som är i 40-55 års åldern som lever på samma sätt så kan man bara längta in i den guldåldern. För där hänger 30 åriga tjejer som klasar.
Dock så förstår jag att en man på 50 med kula på magen och urtvättad golftröja som inte passar färgmässigt med byxorna och står i ett par utgångna loafers inte ses av tjejer i yngre ålder som något sexobjekt.
Men tro vad du vill.