2022-08-19, 09:59
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Varit så mycket sjukdomar o negativitet runt My att jag tom tror att My inser att det skadar hennes varumärke o verksamhet.
Sista tiden legat lågt med att prata om sin cancerutredning/ som inte visa sig vara cancer.
Ett bröllop kan innebära att fokus flyttas.
Skriva några månader nu på Instagram o bloggen om allt runt bröllopet planering m.m och få in lite positiva vibbar.
Dom hade kunnat gifta sig i hemlighet utan att göra content av det hela. OM det vore av ren kärlek och något båda vill.
Men hon bara måste göra precis allt för att klamra sig fast i rampljuset. Kosta vad det kosta vill. När det varken funkat med hennes affärsidé eller alla sjukdomar så slår hon till med ett idiotsäkert kort. Bröllop!

Vågat under influensasäsong och med hennes bräckliga hälsa. En enkel borgerlig och privat ceremoni under en av hennes friskare perioder under sommaren hade varit bättre, OM det nu är av ren och pur kärlek. Hon blir ju varken friskare eller lyckligare av att slå på stort som hon kommer att göra nu. Blir det lättare att stå ut med alla djupa svarta hål om man är ringmärkt? 🤔

Ska dom fortsätta vara skrivna på olika adresser även som gifta?
#SKV
Citera
2022-08-19, 10:01
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tror mer på en nystart med flytt till större. Tre pers och föörmodligen 2 hundar i den trånga lägenheten känns orimlig.
Och en bulle i ugnen?
Citera
2022-08-19, 10:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Och en bulle i ugnen?
Inte helt otroligt. Jonas vill säkert ha en minime.
Frågan är hur My skulle klara det fysiskt och psykiskt?
Citera
2022-08-19, 10:24
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Inte helt otroligt. Jonas vill säkert ha en minime.
Frågan är hur My skulle klara det fysiskt och psykiskt?
Då blir hon tvungen att visa upp sina kunskaper när det gäller "gravid tränare" och hur man plättlätt får tillbaka getingmidjan efter graviditeten. Hon gick upp en massa kilon när hon var gravid senast och var tvungen att operera bort alla överflödskilon efteråt.
Fast nu är hon ju utbildad så nu blir det enklare. 😏
Citera
2022-08-19, 10:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bollen75
Verkar inte som Anna följer My längre.

Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja jag har liksom kollat åt båda hållen och det verkar som att My följer Anna men inte tvärtom. Vanessa, Annas dotter, följer däremot My.
Anna som bäddat så många sängar för My. Blir hon inte bjuden då är det allvarligt.🌵
Citera
2022-08-19, 10:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Då blir hon tvungen att visa upp sina kunskaper när det gäller "gravid tränare" och hur man plättlätt får tillbaka getingmidjan efter graviditeten. Hon gick upp en massa kilon när hon var gravid senast och var tvungen att operera bort alla överflödskilon efteråt.
Fast nu är hon ju utbildad så nu blir det enklare. 😏
Sprack inte hennes mage också? Trasiga magmuskler? Precis som tookans?
Jag vet inte hur vanligt det är att magen spricker...
Kan hända att Mysan är avrådd att skaffa barn pga komplikationerna och medicineringar pga sin hemliga livslånga sjukdom? Därav en bebisvalp?
Citera
2022-08-19, 10:42
Avslutad
Citat:
Sonen skriver och lägger upp bilder på Instagram, Svea kommenterar. Tur att han fick ett långt stopp i sommar hos sin pappa med familj. Utan att allt, (inget vad det verkar) dokumenterats och hamnat på sociala medier.
L har troligtvis ingen aning om detta konto. My är spelar sonen, Svea och flera andra figurer på instagram. Att vara många personer i en kropp frestar på. Men hon kan inte låta bli.
Citera
2022-08-19, 10:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
L har troligtvis ingen aning om detta konto. My är spelar sonen, Svea och flera andra figurer på instagram. Att vara många personer i en kropp frestar på. Men hon kan inte låta bli.
Det är högst yromigt att han är lyckligt ovetandes, undrar hur lycklig han förblir när han förstår vad hans mamma gjort. Det kan nog ta en ände med förskräckelse, beroende på hur länge det fortgår.
Helt sjukt är det.

Att L skulle lagt upp samma bilder som mamma och lämna kommentarer som "mamma🙈" ...nej, bara nej
Citera
2022-08-19, 11:40
Medlem
Inte helt oväntat för My har hintat rätt ofta senaste tiden med ”min blivande man” om J.

SÅ fint att My och J vill ge varandra löftet om att tillbringa sina liv tillsammans, och att de vill basunera ut att de hör ihop! Och underbart för L som får en tydlig signal från My och J som L verkar ju ha en väldigt bra relation till, att de vill satsa på varandra som en familj. My och J verkar vara rätt så olika, men det kan man vara och ändå älska varandra och vilja vara tillsammans för alltid. Kanske är det just deras olikheter som skapar den där spännande känslan av ständig förälskelse mellan dem? Vem vet?

Jag tror inte att det här är något oövertänkt, utstuderat eller något jippo. My och J har känt varandra länge, de har delat vardag och fest ihop och de har varit på alla möjliga ställen i sin relation (både toppar och dalar). Och ja, de har t o m gjort slut under kortare perioder. Alltså inte helt olikt relationsförlopp jämfört med hur det fungerar mellan många andra par. Jag tror att de nu känner att de har svetsats samman tillräckligt för att ta nästa steg. Och jag tror att My och J är generösa mot varandra, att de respekterar och stöttar varandra. Visst, det kan komma grodor ur Mys mun ibland om J men jag tror att J är man nog att kunna säga ifrån när det behövs. Jag tror att My och J numera är rätt bra på att kommunicera och lyssna på varandra. De har vissa gemensamma intressen och de gillar att spendera tid ihop. Framförallt så tror jag att My och J fungerar bra i vardagen. My skriver ibland att de tillsammans fungerar som ett lag och det är fint.

Något som är bra med My (och säkert med J också) är att hon faktiskt verkar ha en ganska stark självkänsla. För hon verkar känna att hon i grunden duger som hon är, med både sina styrkor och svagheter. My verkar förstå att hon förtjänar lycka, glädje, kärlek och respekt. Hon verkar också kunna känna glädje för andras lycka och framgångar. Jag tror att hon även är bra på att numera sätta gränser så att andra människor inte kan utnyttja eller göra henne illa. (Att My har självförtroende så att det räcker och blir över är ställt utom rimligt tvivel, vilket inte alltid är till hennes fördel dock.) Men tillbaka till självkänslan som ju är grunden i alla fungerande relationer. Om inte My eller J älskade sig själva så skulle de inte genuint kunna älska varandra, och det tror jag att de gör. Både My och J verkar känna att de har funnit någon som tycker om dem för vilka de är och att de vågar lita på varandra. Och tillit är oerhört viktigt därför att det är tilliten som kommer att hålla Mys och J´s relation samman. Jag tror att både My och J nu har vågat släppa på kontrollen tillräckligt och det är bra. My har skrivit om det flera gånger; hur hon kämpar med att inte vara ett sådant ”kontrollfreak”.

Ja, som skrivet så har Mys och J`s relation knakat rejält ibland, men jag tror att de båda har kommit fram till att de i grunden mår riktigt bra i sin relation och det är det viktigaste. De verkar stå över sådant som ”vems felet är/var”. Troligen behövde de gå igenom svåra tider och även uppbrotten för att ta sig lite tid till reflektion och för att få en paus och tänka. Jag vet inte om My och J har tagit hjälp av en professionell person för att få tips och verktyg att hantera svårare perioder. Om ja, så jättebra för My och J. Jag önskar My och J och L bara gott på deras gemensamma väg genom livet. ””Steget är taget, löftet är givet. Glädje för dagen, lycka för livet.”
Citera
2022-08-19, 12:12
Medlem
Citat:
Varit så mycket sjukdomar o negativitet runt My att jag tom tror att My inser att det skadar hennes varumärke o verksamhet.
Sista tiden legat lågt med att prata om sin cancerutredning/ som inte visa sig vara cancer.
Ett bröllop kan innebära att fokus flyttas. Skriva några månader nu på Instagram o bloggen om allt runt bröllopet planering m.m och få in lite positiva vibbar.

Ha haa ja vem vid sina vittnes fulla bruk anlitar henne efter att ha läst på hennes sidor och kanske här inne. Innan man lägger upp den summa det handlar om gör nog lite research. Hon skulle ha handhaft det här med sig själv och Jonas. Sonen skulle absolut lämnats utanför. Det skriker ju vara desperat när hon lämnat ut honom till gamarna. Hon anser ju att folk inte är snälla så varför dra in L i det hela. Och läsarna skulle lämnats ute av en helt annan anledning. Hon har ett jobb där hennes image betyder mycket. Vet inte om hon har någon begåvningsnedsättning eller nåt?
Citera
2022-08-19, 12:16
Avslutad
Citat:
Sprack inte hennes mage också? Trasiga magmuskler? Precis som tookans?
Jag vet inte hur vanligt det är att magen spricker...
Kan hända att Mysan är avrådd att skaffa barn pga komplikationerna och medicineringar pga sin hemliga livslånga sjukdom? Därav en bebisvalp?
Två operationer har hon gjort innan hon blev nöjd. Anna var med andra gången och fixade till sin också. Hade deras vänskap med magarna att göra tro? Platt mage, goda vänner. Efter några år är väl inte magarna lika platta längre och då blev dom ovänner. Verkar hänga ihop 🌵🌵
Citera
2022-08-19, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Ha haa ja vem vid sina vittnes fulla bruk anlitar henne efter att ha läst på hennes sidor och kanske här inne. Innan man lägger upp den summa det handlar om gör nog lite research. Hon skulle ha handhaft det här med sig själv och Jonas. Sonen skulle absolut lämnats utanför. Det skriker ju vara desperat när hon lämnat ut honom till gamarna. Hon anser ju att folk inte är snälla så varför dra in L i det hela. Och läsarna skulle lämnats ute av en helt annan anledning. Hon har ett jobb där hennes image betyder mycket. Vet inte om hon har någon begåvningsnedsättning eller nåt?
Dyslexi är ett handikapp, men jag tror att Mysan är lågbegåvad och har inte någon grundutbildning alls. "Självlärd" fungerar på marknader, inte som riktig företagare med ansvar för att alla bitar går runt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in