2022-08-18, 20:05
Avslutad
Vet Jonas ens om detta, blir min spontana tanke...

Bröllopsplaneringar, klänning, vinten, hundar?
Vinterbröllop..
Hur tätt har det varit mellan Mytomanens "skov"?
Citera
2022-08-18, 20:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vet Jonas ens om detta, blir min spontana tanke...

Bröllopsplaneringar, klänning, vinten, hundar?
Vinterbröllop..
Hur tätt har det varit mellan Mytomanens "skov"?
Min också. Var det bilen han föll för eller vädrar My arv från hans föräldrar?
Tänk om operation och dipp kommer samtidigt där under höstlovet?
Citera
2022-08-18, 20:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Hon får mig verkligen till att bli riktigt peppad på att träna 😂😂
Haha mig med. Fan tänk att ha henne som PT, man lär ju tappa 20 pannor direkt…
Citera
2022-08-18, 22:28
Medlem
Sonen skriver och lägger upp bilder på Instagram, Svea kommenterar. Tur att han fick ett långt stopp i sommar hos sin pappa med familj. Utan att allt, (inget vad det verkar) dokumenterats och hamnat på sociala medier.
Citera
2022-08-18, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
I Åre. Hur tänker dom nu. Ska dom vandra på bröllopet. Jonas gillar inte att gå .

Vinterbröllop och smultron. Ska My chartra en buss till gästerna?

Men det är väl trevligt när folk genomför saker som kan vara fint. Men det är ju lite tidigt med Grattis så jag avvaktar med det. Saga med ringen under tungan?
Citera
2022-08-18, 23:51
Medlem
Citat:
Hur blir det med Anna? Är brytningen total?

Verkar inte som Anna följer My längre.
Citera
2022-08-19, 07:54
Medlem
Citat:
Bröllopsinbjudningar ❤️❤️https://postimg.cc/sMKfcwgX
Varit så mycket sjukdomar o negativitet runt My att jag tom tror att My inser att det skadar hennes varumärke o verksamhet.
Sista tiden legat lågt med att prata om sin cancerutredning/ som inte visa sig vara cancer.
Ett bröllop kan innebära att fokus flyttas. Skriva några månader nu på Instagram o bloggen om allt runt bröllopet planering m.m och få in lite positiva vibbar.
Citera
2022-08-19, 09:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Varit så mycket sjukdomar o negativitet runt My att jag tom tror att My inser att det skadar hennes varumärke o verksamhet.
Sista tiden legat lågt med att prata om sin cancerutredning/ som inte visa sig vara cancer.
Ett bröllop kan innebära att fokus flyttas. Skriva några månader nu på Instagram o bloggen om allt runt bröllopet planering m.m och få in lite positiva vibbar.
Hoppas dom gifter sig av kärlek. Men Mys taktik är just så att komma med en ny sjukdom eller annat drama då intresset för henne minskar. Men denna gången gick hon för långt. Bäst hon håller sig till covid och förstoppning. Som du säger nu blir allt fokus på bröllopet. Bröllop är vackert. Uträknande kvinna? Hoppas att familjen kan leva lyckliga i alla sina dagar. Jonas verkar ju ha ett bra tålamod.
Citera
2022-08-19, 09:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bollen75
Verkar inte som Anna följer My längre.
Ja jag har liksom kollat åt båda hållen och det verkar som att My följer Anna men inte tvärtom. Vanessa, Annas dotter, följer däremot My.
Citera
2022-08-19, 09:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja jag har liksom kollat åt båda hållen och det verkar som att My följer Anna men inte tvärtom. Vanessa, Annas dotter, följer däremot My.
Hur är det med Fisan? Hon och My blev ju lite tighta, men det hände någonting när hon skulle passa hund och hus, någonting som föranledde @nnas ensamsupardisco på midsommaraftonen i fjol?
Citera
2022-08-19, 09:55
Medlem
summergirls avatar
Undrar om Jonas kommer flytta in till henne nu då, även på pappret.
Citera
2022-08-19, 09:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av summergirl
Undrar om Jonas kommer flytta in till henne nu då, även på pappret.
Tror mer på en nystart med flytt till större. Tre pers och föörmodligen 2 hundar i den trånga lägenheten känns orimlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in