2022-08-17, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen720
Han är och jobbar i Västra Frölunda har en mer exakt adress men ska man gå ut med den här?

Det är väl mest intressant med vad han jobbar och under vilken företagsflagg.

(Sedan är det nog många som vill prata med honom också och är nyfikna av den anledningen, såklart.)
Citera
2022-08-18, 19:51
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av degucci
Varför är det intressant ? Kunde fan inte bry mig mindre låt Baronen vara, och låt han knega så han kan betala allt som inte är betalt, sabbar ni så sabbar ni för dom som han ska betala, ni är fan inga raketforskare det kan jag ju garantera, kanske ska dom som han har tvist belopp till ringa er och fråga hur jädra pantade ni är! 😂
Bra, låt de som är intresserade bry sig om "baronen" så kan du ägna dig åt vettigare sysslor.
Citera
2022-08-18, 20:07
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Tänk nu efter på vad du gör, det du gör är inte okej någonstans, lägg ner nu ärligt!

Att ge adress till en plats där någon jobbar är uppgivelse enligt brottsbalken och du kan bli medbrottsling om något sker!

Eran förföljelse av Baronen börjar bli löjlig!

”Baronen”..?
Är det något egenpåhittat smeknamn eller ..?
Citera
2022-08-18, 20:10
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Bra, låt de som är intresserade bry sig om "baronen" så kan du ägna dig åt vettigare sysslor.

..som att kanske hitta något positivt omdöme online som inte är skrivit av ”HK” själv tänker jag spontant..
Citera
2022-08-18, 20:19
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
..som att kanske hitta något positivt omdöme online som inte är skrivit av ”HK” själv tänker jag spontant..
Här tror jag man får lägga ner lite energi faktiskt. Alltså att hitta annat än HK:s fabulerande.
Citera
2022-08-18, 21:23
Medlem
Citat:
Tänk nu efter på vad du gör, det du gör är inte okej någonstans, lägg ner nu ärligt!

Att ge adress till en plats där någon jobbar är uppgivelse enligt brottsbalken och du kan bli medbrottsling om något sker!

Nejdå, det är helt enligt kursen Flashback A, bara förvånad att ingen postat länkar till smygtagna bilder av herr baronen, vilket också hade varit tillåtet.
Citera
2022-08-18, 21:30
Medlem
Citat:
Det ska väl dom skita i fullständigt eller, bolaget är skyldiga pengar till dom som man tvistat med och bolaget är ansvarig!

Hans ENSKILDA ”bolag”, dvs det som han är personligen ansvarigt för, inklusive alla skulder, och som han blev satt i konkurs för? Jovisst…
Citera
2022-08-18, 21:37
Medlem
Citat:
Kan inte du ringa mig ärligt är så brutalt nyfiken på vad du har utsatts för !?

Har du ett nummer som du kan nås på? Är herr baronen nöjd med att du lyckats få hans tråd upp på listan över aktuella ämnen igen?
Citera
2022-08-18, 21:38
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Eller så kan ju ni engagera er i era egna liv! 😂

Flashback har ju inte dom bästa resensionerna på Reco direkt!

Flashback Media Group AB är största brottsajten i svensk historia ! Folk hängs ut hänsynslöst och med personuppgifter med alla möjliga påhittade egenskaper och beskyllningar om att vara skyldig till olika brott.
Pedofiler, knarkhandlare, terrorister, mördare anstiftar till brott och tillåts beskriva hur barn våldtagits, döda barn förnedras, vart drog säljs och för hur mycket, hur den blandas, vad är bästa sättet att utsätta folk misshandel osv. Forumet är en avskyvärd plats på nätet som måste stoppas ! Mera uppgifter om brotten på Flashback finns på : https://intre.se/ifolkets/
Ouch, den harrangen sved verkligen.
Citera
2022-08-18, 21:41
Medlem
Citat:
Men är du tappad eller, svensk lag gäller även dig din pajas!
Öh, Flashback har inte säte i Sverige. Hur tappad är DU då?
Citera
2022-08-18, 22:29
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Och det vet du? Du vet allt om alla !? Att du ens yttrar dig visar ju hur jävla blåst du är, vem fan manipulerar sina päron, dom älskar grabben och inget annat, tro ju dina päron inte älskar dig i med att du måste klanka ner på andra, lågt, riktigt lågt!
Jag har väl aldrig påstått att jag skulle veta "allt om alla"? Att ens insinuera det är ju bara infantilt! Sedan finns det ju inte någon korrelation mellan huruvida jag yttrar mig eller hur eventuellt blåst jag är. Det måste du ju vara svagbegåvad för att tro.
Att han har manipulerat många människor för att slippa fullgöra sina åtaganden finns det ju mängder av bevis för i tråden och många av dessa bevis kommer ju från rättsliga instanser, så de måste ju anses som riktiga.
Det är ju hart när omöjligt för mig att veta till 100% om han har manipulerat sina släktingar, men berätta gärna om du själv vet vilka löften och utfästelser han har gett och vilka han har uppfyllt. För hederlighetens skull bör du ju också inkludera de som han inte har uppfyllt.
Du skriver i ett annat inlägg att "låt han knega så han kan betala allt som inte är betalt". Problemet är ju att han har "knegat" under ganska lång tid, men drar ju ständigt på sig nya skulder utan att nämnvärt göra rätt för sig. Dessutom har han mage att säga att han ska besöka vänner i USA och släkt i Tyskland. Detta leder ju till att många som känner sig lurade mår dåligt och/eller blir förbannade. DET klankar jag ner på!
Citera
2022-08-18, 22:33
Medlem
Mimurs avatar
Citat:

Jag har pluggat en del juridik så jag hittar hyfsat i Brottsbalken, men jag kan inte hitta var det står om "uppgivelse". Kan du säga i vilket kapitel det står om och hur det kan göra personen till medbrottsling?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in