Citat:
Ursprungligen postat av
degucci
Och det vet du? Du vet allt om alla !? Att du ens yttrar dig visar ju hur jävla blåst du är, vem fan manipulerar sina päron, dom älskar grabben och inget annat, tro ju dina päron inte älskar dig i med att du måste klanka ner på andra, lågt, riktigt lågt!
Jag har väl aldrig påstått att jag skulle veta "allt om alla"? Att ens insinuera det är ju bara infantilt! Sedan finns det ju inte någon korrelation mellan huruvida jag yttrar mig eller hur eventuellt blåst jag är. Det måste du ju vara svagbegåvad för att tro.
Att han har manipulerat många människor för att slippa fullgöra sina åtaganden finns det ju mängder av bevis för i tråden och många av dessa bevis kommer ju från rättsliga instanser, så de måste ju anses som riktiga.
Det är ju hart när omöjligt för mig att veta till 100% om han har manipulerat sina släktingar, men berätta gärna om du själv vet vilka löften och utfästelser han har gett och vilka han har uppfyllt. För hederlighetens skull bör du ju också inkludera de som han inte har uppfyllt.
Du skriver i ett annat inlägg att "låt han knega så han kan betala allt som inte är betalt". Problemet är ju att han har "knegat" under ganska lång tid, men drar ju ständigt på sig nya skulder utan att nämnvärt göra rätt för sig. Dessutom har han mage att säga att han ska besöka vänner i USA och släkt i Tyskland. Detta leder ju till att många som känner sig lurade mår dåligt och/eller blir förbannade. DET klankar jag ner på!