2022-01-04, 21:46
Bannlyst
[quote=Adam.Hirsch|78572558]
Citat:
Ursprungligen postat av Hojtaner12
Ja, jösses.
Här kommer jag med en helt vanlig uppfattning om ”företagsledare” som du. Du far med osanning, låtsas vara kund och skriver recensioner om dig själv, tror att vi ska gå på att du har fyra anställda och en HR som ska ta hand om dessa, etc.
Ser du inte själv hur genomskinligt allt är. Du är en pajas av rang och borde få näringsförbud.
Detta är något JAG anser och det är tillåtet att tycka så.

Avregistrera bolaget innan du kursar allt och blir ytterligare en belastning för oss skattebetalare.

Du borde skämmas.

Hej!

Vad yrar du om, du har ingen aning om vem jag är och vad jag gör, du tar från tunna luften och bara påstår saker! Ingen som för med osanning förutom du, du kan inte styrka något du bara påstår!

Vem har skrivit sina egna recensioner är du knäpp eller,!

Gällande anställda så får du ju tro vad du vill, jag vet ju sanningen!

Jag tycker också du är en pajas och borde gå lägga dig lille gubbe.

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 21:48
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Härligt med årets tråd redan under de första dagarna av januari!
Några höjdpunkter:

Bra exempel, men jag saknar ett: att han blåste in i en bergvägg med bilen i 100 knyck och fick sågas loss ur bilen och tillbringade "månader på sjukhuset" men ändå struntade i att sjukskriva sig och "krigade på ändå"

Citat:
Det är så att jag fick Hjärtstillestånd 2020 i Mars när jag körde bil, från ingenstans, medvetslös i 100km/h åkte jag rätt in i en bergvägg, blev urklippt ur bilen och låg på sjukhus länge, enligt läkarna borde jag inte ens sitta här idag, det var då allt strul började med vårt bokslut jag som skötte allt själv hade helt plötsligt ingen koll på något efter månader på sjukhuset, vi hamnade efter och många dagar har man frågat sig vad meningen ens är och varför man ens fick en chans till, luften gick ur mig!

Citat:
Ursprungligen postat av kaptenlojtnant
Det här går inte riktigt ihop med dina aktiviteter på sociala medier. Eller var det din HR-ansvarig som skötte dina sociala medier då?

Citat:
Ursprungligen postat av Latrygg
Det finns ingenting på din instagram som indikerar någon bilolycka med påföljande lång sjukhusvistelse varken 2020 eller 2021. Eller 2019. Det är mest seglarbilder, bilder från skidresor, bilder på när du spelar hockey osv.

Hände den här bilolyckan i din fantasi, William?

Citat:
Hej Latrygg!

Alla kanske inte publicerar allt sådant, det är min ensak!

Nu skedde detta 2020 inte 2019 eller 2021. Har du läst vad jag skrev ?

Och nej jag sjukskrev mig inte, jag krigade på ändå.

Och det hoppas jag att du respekterar annars är du fan bra dum!

Bästa hälsningar

WG

Citat:
Ursprungligen postat av Latrygg
Jag läste vad du skrev och jag kollade därför upp perioden du nämnde, samt ett år framåt. Ingenting om någon olycka, vilket kanske är en aning konstigt om det är en sådan stor livsförändrande händelse. Däremot delade du med dig av en bild på en grillad biff du åt ungefär vid tiden för den påstådda olyckan. Den tallriken mat var tydligen värd att föreviga på Instagram.

Så du sjukskrev dig inte efter ett hjärtstillestånd med påföljande bilolycka som höll på att kosta dig livet? Hundra blås rakt in i en bergvägg? Och du sjukskrev dig inte? Grävde du dräneringskanaler från sjuksängen då?

Senast redigerad av Nordanvindarna 2022-01-04 kl. 21:51.
Citera
2022-01-04, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1234
Det var nog ditt livs bästa beslut med facit i hand...
när de inte ens klarar av de allra lättaste momenten i ett bygge där även en lekman skulle gjort ett bättre jobb, så vill jag inte ens tänka på hur de skulle gjort med komplicerade moment... det hade nog blivit en väääldigt dyr kostnad att bara återställa det de skulle förstört...

Nä, dethär företaget hör hemma på "fuskbyggarna" eller liknande program. försöker tänka på vad ägaren ska skola om sig till för att minimera skador för kunder, leverantörer, personal, mm. men jag kommer inte på något passande jobb där folk inte skulle hamna i kläm...

Absolut, hade lyckligtvis en bekant som tidigare arbetat med honom/företaget och som avrådde mig från att gå vidare. Bara massa trassel, lögner och huvudvärk.

Förmodligen kommer han göra något liknande, han är onekligen duktig på att prata och jag tror tyvärr han kommer lyckas lura fler folk framöver. Nytt fräscht bolag och så är det igång igen.
Citera
Avslutad
Citat:
Hej!

Kan inte du bevisa vem du är!?

Bästa hälsningar

WG

Jo det kan jag, men du påstår att du representerar ett bolag som det pratas om i tråden, det gör inte jag.

Förstår du skillnaden?

Så varför vill du inte bevisa vem du är?
Senast redigerad av priz 2022-01-04 kl. 21:58.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Bra exempel, men jag saknar ett: att han blåste in i en bergvägg med bilen i 100 knyck och fick sågas loss ur bilen och tillbringade "månader på sjukhuset" men ändå struntade i att sjukskriva sig och "krigade på ändå"

Tänkte ta med den, men inlägget blev rätt långt och med den skulle det nog blivit dubbelt så långt. Bra att du sammanfattade den
Citera
2022-01-04, 21:55
Medlem
Toolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Hahaha, kan fan vara det bästa jag läst. Jag måste dock ge dig WG att du är jävligt envis. När man trodde du hade sovit på saken kommer du och kör en vända till och hänvisar till att även HR har inlogg .

Den här tråden har potential att bli något i klass med Magis klassiska tråd i förnekelse (FB) Civilingenjör i teknisk fysik från LTH rengör sopkärl
Citera
2022-01-04, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av holythinking
Tycker det är ganska intressant att det ännu inte kommit svar på Davids frågor, som ju är högst relevanta i sammanhanget.
Det är dessutom väldigt simpla ja/nej-frågor.

Bäste Hojtaner, skulle du inte kunna svara lite snabbt på dessa?

Hej Holythinking!

Har du kvar din F-skatt? " JA " sen 2019 bolaget är aktivt och moms aktivt.
Har du över 700.000kr i skulder till kronofogden + 20st betalningsföreläggande? " Nej " vi har tvist förlikningar med lev och ue som uppgår till 310´000kr som är satta för betalning där vi har representerat våra kunder och fått avdrag som vi ska dra av mot vår kund eller har dragit av.

i Tingsrätten representerar vi våra kunder i tvister med UE och Lev, vi gör det för dom, för att dom inte vill betala, säger min kund att dom inte vill betala för en tjänst för den är fel eller min UE eller anställda inte gjort sitt jobb går kunden alltid före, dom betalar våra fakturor och ska inte luras!

Skillnaden är om en kund inte betalar för ett arbete som är utfört och godkänt och kunden hittar på massa skitsnack, detta är vi trötta på händer inte ofta men det händer alla företag.

Har du varit i tingsrätten över 40 gånger i egenskap av svarande där du förlorat i majoriteten av fallen? " NEJ " totalt 15 tvister, vi har vunnit 5 förlorat 2 och förlikat med 5 st

Har du några anställda? " JA " 4 +2+1+Mig
Betalar du skatt och arbetsavgifter för dina anställda? " JA " sen 2019, vi avreggade för arbetsgivare 2020 men tog upp igen 2021, April.
Har du några anställda som du blåst genom att antingen inte betala skatter och sociala avgifter för eller inte betalat ut lön överhuvudtaget? " Nej, vi har anställda som inte fått lön för att dom har försummat sitt arbete och vi har krävt skadestånd det är väldigt få och sen har kunderna dom varit hos krävt ersättning som vi har fått dra av, så får man lämnar bygget har några anställda inte gjort det dom ska, dom jobbar inte kvar hos oss idag och övriga anställda har varit väldigt besvikna och förbannade!

Har du köpt varor utan att betala för dem? " Nej, förusatt att inte varor har varit fel eller har senare varit fel på som gjort att vår kund kräft ersättning, sådant förekommer.

Har du hyrt produkter utan att betala för dem? " Nej " förutsatt att maskinerna och hyrmaskinerna fungerar som dom ska, annars kräver vi avdrag.

Har du underleverantörer som du inte betalat för?
" Nej, förutsatt att maskinerna och hyrmaskinerna fungerar som dom ska, annars kräver vi avdrag.
Citera
2022-01-04, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Helt sakligt och korrekt! Alla recensioner måste skrivas av någon som loggar in. Bankid vete fan - men trots detta frågetecken är nog det här inlägget det klokaste du skrivit här!

Tummen upp

Hej!

Dom har ändrat på google och hitta.se reco måste godkänna!

Det var för många som skrev skit och som dom inte kunde hålla ansvariga!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 21:57
Avslutad
Citat:

Det är så att jag fick Hjärtstillestånd 2020 i Mars när jag körde bil, från ingenstans, medvetslös i 100km/h åkte jag rätt in i en bergvägg, blev urklippt ur bilen och låg på sjukhus länge, enligt läkarna borde jag inte ens sitta här idag, det var då allt strul började med vårt bokslut...

Årets jävla citat.
Citera
2022-01-04, 21:58
Medlem
[quote=Hojtaner12|78572605]
Citat:
Ursprungligen postat av Adam.Hirsch

Hej!

Vad yrar du om, du har ingen aning om vem jag är och vad jag gör, du tar från tunna luften och bara påstår saker! Ingen som för med osanning förutom du, du kan inte styrka något du bara påstår!

Vem har skrivit sina egna recensioner är du knäpp eller,!

Gällande anställda så får du ju tro vad du vill, jag vet ju sanningen!

Jag tycker också du är en pajas och borde gå lägga dig lille gubbe.

Bästa hälsningar

WG

Om du nu vet sanningen, varför håller du dig inte till den då?
Du är en risk för företag och privatpersoner i din omgivning. Det är personer som du, som det varnas för med jämna mellanrum.

Jag skulle kunna tänka mig att du dyker upp i ”Fuskbyggarna” och det kommer bli ett av historiens bästa humorprogram!
Kommer spela in allt och köra på repeat tills tv’n går sönder. 😂

Hör oss alla en tjänst, och lägg ner ”företaget”. Sluta dock inte svara här, för du bjuder på underhållning i högsta klass!
Citera
2022-01-04, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna

Hej!

Ditt svar är helt knasigt, du vet om man blir utskriven från sjukhuset så kan man välja att sjukskriva sig, det gjordes aldrig!

Jag villa fortsätta jobba, vet inte riktigt vad som är konstigt med detta!

Man får ju dessutom ha mobilen med sig på sjukhuset.

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 22:03
Bannlyst
[quote=Adam.Hirsch|78572754]
Citat:

Om du nu vet sanningen, varför håller du dig inte till den då?
Du är en risk för företag och privatpersoner i din omgivning. Det är personer som du, som det varnas för med jämna mellanrum.

Jag skulle kunna tänka mig att du dyker upp i ”Fuskbyggarna” och det kommer bli ett av historiens bästa humorprogram!
Kommer spela in allt och köra på repeat tills tv’n går sönder. 😂

Hör oss alla en tjänst, och lägg ner ”företaget”. Sluta dock inte svara här, för du bjuder på underhållning i högsta klass!

Hej!

Vem håller sig inte till sanningen och vad hålller vi oss inte till ?

Bästa hälsningar

WG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in