2022-08-10, 16:19
Medlem
VoktorDodkas avatar
Är det någon mer än jag som inte får appen att fungera efter att dom infört inloggning? Jag kommer bara till en vit sida när jag försöker logga in. Jag har en gammal telefon med android 6 men det står ingenstans om minimikrav.
Citera
2022-08-10, 17:06
Medlem
Awendelas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Är det någon mer än jag som inte får appen att fungera efter att dom infört inloggning? Jag kommer bara till en vit sida när jag försöker logga in. Jag har en gammal telefon med android 6 men det står ingenstans om minimikrav.

Tyvärr så brukar de inte tänka på saker som bakåtkompatibilitet när de gör appar nuförtiden utan antar att alla ska ha råd/vill ha råd med en 10k+ telefon varje år.
Kan vara ett tillfälligt fel också, du kan ju testa starta om mobil eller installera om appen annars.

För min Android 7 så fungerade det för någon vecka sedan iaf men har haft problem med allt fler appar som inte uppdateras till A7 längre.
Citera
2022-08-10, 17:09
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awendela
Tyvärr så brukar de inte tänka på saker som bakåtkompatibilitet när de gör appar nuförtiden utan antar att alla ska ha råd/vill ha råd med en 10k+ telefon varje år.
Kan vara ett tillfälligt fel också, du kan ju testa starta om mobil eller installera om appen annars.

För min Android 7 så fungerade det för någon vecka sedan iaf men har haft problem med allt fler appar som inte uppdateras till A7 längre.
Har startat om, installerat om samt startat om igen men får endast upp en vit ruta när jag ska logga in eller skapa nytt konto(jag har skapat konto på hemsidan med datorn). Det blir nog att köpa ny telefon, jag har ändå klarat mig i sju år med denna, synd för den fungerar hur bra som helst förutom någon enstaka app.
Citera
2022-08-10, 17:28
Medlem
Awendelas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Har startat om, installerat om samt startat om igen men får endast upp en vit ruta när jag ska logga in eller skapa nytt konto(jag har skapat konto på hemsidan med datorn). Det blir nog att köpa ny telefon, jag har ändå klarat mig i sju år med denna, synd för den fungerar hur bra som helst förutom någon enstaka app.

Trist att det är en sorts inbyggd slutdatum för mobilerna i.o.m. att de slutar uppdatera appar för äldre operativsystem. Annars fungerar ju mobilerna fortfarande helt okej efter 7-8 år. Bank-id säger att de slutar fungera för min A7 vid nästa årsskifte så då får det bli ny för mig också.
Citera
2022-08-17, 14:05
Medlem
Jag har fått ett paket levererat till helt fel serviceställe (ligger långt ifrån min bostad). Normalt brukar det levereras till ett serviceställe ca 300 m från min bostad men nu har det kommit till ett som ligger flera km från där jag bor, nästan en annan ort.
Brukar det gå att ändra sånt här?
Citera
2022-08-17, 15:21
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Jag har fått ett paket levererat till helt fel serviceställe (ligger långt ifrån min bostad). Normalt brukar det levereras till ett serviceställe ca 300 m från min bostad men nu har det kommit till ett som ligger flera km från där jag bor, nästan en annan ort.
Brukar det gå att ändra sånt här?
Var det idag som paketet kom fel? Personalen där ser att det är fel och borde skicka till rätt ombud om de inte slarvar som kan ta 2-3 dagar extra så kolla vad det står när du spårar ...annars kan du höra av dig till kundtjänsten hos Postnord.
Citera
2022-08-18, 12:52
Medlem
2n00b4Us avatar
Jag har ett paket som jag kan spåra, den senaste händelsen är att den har kommit fram till postterminalen i Årsta, därefter verkar den ha fastnat, har inte fått någon mer uppdatering, finns det något man kan göra?
Citera
2022-08-18, 16:26
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Jag har ett paket som jag kan spåra, den senaste händelsen är att den har kommit fram till postterminalen i Årsta, därefter verkar den ha fastnat, har inte fått någon mer uppdatering, finns det något man kan göra?

hur många dagar ? ring annars deras kundtjänst om det gått en längre tid se vad dom säger
Citera
2022-08-20, 12:37
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
hur många dagar ? ring annars deras kundtjänst om det gått en längre tid se vad dom säger

Jag har kontaktat deras kundtjänst nu. Gått ungefär en vecka.

"Efter klagomål: Postnord ställs till svars" https://www.svt.se/nyheter/snabbkollen/efter-klagomal-postnord-stalls-till-svars

Jag hoppas att man lägger ner Postnord och går tillbaka Posten.
Citera
2022-09-05, 16:35
Medlem
st33rs avatar
Det här är andra gången på några månader som postnord varubrev klass1 inte levereras den dag det står .

Det står ”leverans idag”. Sen sent på kvällen ändras till ”leveranstid okänd”.
Citera
2022-09-05, 16:52
Medlem
Ja, dem suger nu. Låg bemanning säkert
Citera
2022-10-06, 14:12
Medlem
2n00b4Us avatar
Jag tror snarare att man har tagit in inkompetent personal, kolla bara videon där två killar kastar paket omkring sig. Fick en räkning med posten, där förfallodatumet var sista september
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in