2022-08-17, 18:50
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Förstår inte hur min kommentar lyckades komma igenom, men det verkar vara den som fick henne att publicera mailet iaf lol.

Väldigt roligt svar jag fick (eftersom det garanterat är från Sara)
"Adrian förstår du vilken kränkning denna kommentar är för denna flicka?!!
Du ifrågasätter hennes historia och det är just sånt som tystar barn!
Inte ok!!!
När barn pratar så lyssnar och stöttar man inte skuldbelägger!!!
Gör om gör rätt!"

Gaslighting Sara! Det klart man fucking lyssnar på ett riktigt barn. Men varför ska man gå på något som inte finns ett piss till bevis att det är äkta? Lyssna på ett barn man ställer sig frågande till om hon finns? Hon försöker få det som att du ifrågasätter en riktig flicka och hennes historia. My ass what a narcissist she is!
Citera
2022-08-17, 18:54
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Gaslighting Sara! Det klart man fucking lyssnar på ett riktigt barn. Men varför ska man gå på något som inte finns ett piss till bevis att det är äkta? Lyssna på ett barn man ställer sig frågande till om hon finns? Hon försöker få det som att du ifrågasätter en riktig flicka och hennes historia. My ass what a narcissist she is!

Yes, helt rätt. Sara är till 100% en narcissist.

Eftersom hon kan fejka detta undrar man hur mycket annat skit hon sysslar med (förutom skattefusk då så klart). Hoppas innerligt att det snart dimper ner ett brev från SKV i hennes brevlåda, vilket kommer att hända förr eller senare.

Till Sara: Du är rökt.
Citera
2022-08-17, 18:55
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat: " Men i själva verket så kändes det som att han stack en kniv i hjärtat på mej"
ÅÅÅH, det var verkligen djupt skrivet till Dumpen av en 13 åring i chock.

Citat: "Dumma pappa!"
ÅÅÅH, nu blev det enkelt läge, DUMMA PAPPA, det skiftar mellan mer avancerade meningar och något som kan vara skrivet av en sjuåring.

Trovärdigt? Nja, inte så mycket
Citera
2022-08-17, 18:58
Medlem
HasseLabans avatar
Citat:
Förstår inte hur min kommentar lyckades komma igenom, men det verkar vara den som fick henne att publicera mailet iaf lol.

Inte ok!!!
Gör om gör rätt!"

Finns en Mikaela på dumpenredaktionen, hon som driver "Mikaelas hörna" på siten och har hundraprocentigt missbrukarutseende. De verkar ha rensat dessa bilder från siten dock.
Citera
2022-08-17, 19:02
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseLaban
Finns en Mikaela på dumpenredaktionen, hon som driver "Mikaelas hörna" på siten och har hundraprocentigt missbrukarutseende. De verkar ha rensat dessa bilder från siten dock.

Det var som fan, då är det säkerligen hon. Men ärligt, är dumpen ett projektarbete på Tolvstegsprogrammet eller varför är det bara massa pundare/ex-pundare med i redaktionen (inkl. Patrik Sjöberg)?
Citera
2022-08-17, 19:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Någon mer än jag som tippar på att Patrik Sjöberg är pedofil?

Klart att det är suspekt. Män som öppet hatar bögar har ofta något att dölja.
Citera
2022-08-17, 19:05
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Yes, helt rätt. Sara är till 100% en narcissist.

Eftersom hon kan fejka detta undrar man hur mycket annat skit hon sysslar med (förutom skattefusk då så klart). Hoppas innerligt att det snart dimper ner ett brev från SKV i hennes brevlåda, vilket kommer att hända förr eller senare.

Till Sara: Du är rökt.

Om flickan nu skulle finnas så skulle hon inte bli kränkt. Finns hon så har hon förhoppningsvis stöd ändå. Varför skulle hon bli kränkt av någon anonym på nätet? Varför skulle dina ord kränka henne? Jo, helt enkelt därför att hon finns inte och därför att lägga skuld på kritiker är reklam för Dumpen. Ett riktigt barn hade de sett till inte blivit kränkt.

Bra jobbat, du fick henne i egen fälla!
Citera
2022-08-17, 19:07
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Klart att det är suspekt. Män som öppet hatar bögar har ofta något att dölja.

Så är det. Jag tror ABSOLUT att Herr Sjöberg har både ett och annat lik i sin garderob. Skulle inte förvåna mig om detta förr eller senare visar sig vara ett Kapten Klänning-fall.

Vi har sett det så många gånger förr (inte minst Fredrik Virtanen) och skulle INTE förvåna mig som sagt om Herr Sjöberg själv har dragning till barn. Man ser ju redan tendenser då han bangar på 20-åriga tjejer när han själv är 55+. Det är fan 35 års åldersskillnad och det är en rejäl red flag, minst sagt.
Citera
2022-08-17, 19:09
Medlem
DrComforts avatar
När barn pratar så lyssnar och skuldbelägger man inte, säger Sara.

What the fuck! Klart man inte gör men är det någon som sett röken av något barn och skuldbelagt henne?! Är det vi gör? Lyssnar vi på ett barn som pratar och sitter här skuldbelägger henne? Vem har lagt någon skuld på detta ”barn”? Det är för fan äktheten i brevet som ifrågasatts, inte skuldbeläggande på något barn.
Citera
2022-08-17, 19:11
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:

Inte ok!!!
Gör om gör rätt!"
Känner du nu rädslan i din kropp?
Hon bemöter dig bara med svada och munväder och det betyder egentligen ingenting. Hon uppmålar en bild av att du ifrågasätter ett baaaaaaaarn, fast det du egentligen gör är att du ifrågasätter Dumpens tillförlitlighet.

Om Sara nu tänker så enormt mycket på flickan så kanske hon skule låtit bli att hänga ut hennes pappa pedofilen och förstöra flickans och hennes familjs liv. Pappan skulle kunna straffas ändå, det fattar man om man har lite intelligens i huvudet.
Senast redigerad av Pinoputchin 2022-08-17 kl. 19:14.
Citera
2022-08-17, 19:14
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Känner du nu rädslan i din kropp?
Hon bemöter dig bara med svada och munväder och det betyder egentligen ingenting. Hon uppmålar en bild av att du ifrågasätter ett baaaaaaaarn, fast det du egentligen gör är att du ifrågasätter Dumpens tillförlitlighet.

Det är så banalt alltsammans så man smäller av. Jävlar vilka trollfabriker man skulle kunna göra karriär på. De som inte tror på skiten kränker andra människor. Jisses.
Citera
2022-08-17, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Kanelkakan ja....

Citat: "Det är pappa säger hon, pappa har blivit tagen av dumpen" Ja så säger mamma såklart för alla vet ju vad Dumpen är eller hur??

Citat: "Varför tyckte du att du hade rätten att träffa en flicka och förstöra hennes liv ?" Ja så skriver en trettonåring, givetvis...

Gick sedan in på Dumpen.se och kollade videon och tyckte att pappa är dum

Dumma, dumma pappa!"!

Så jävla dåligt

När dom ändå ska hitta på så kunde dom väl ändå anstränga sig lite till?
Det fetade. Är väl så Sara brukar säga till gäddorna?
Välskrivet mail tills kanelkakan skrev mej istället för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in