2022-08-17, 19:17
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Känner du nu rädslan i din kropp?
Hon bemöter dig bara med svada och munväder och det betyder egentligen ingenting. Hon uppmålar en bild av att du ifrågasätter ett baaaaaaaarn, fast det du egentligen gör är att du ifrågasätter Dumpens tillförlitlighet.

Om Sara nu tänker så enormt mycket på flickan så kanske hon skule låtit bli att hänga ut hennes pappa pedofilen och förstöra flickans och hennes familjs liv. Pappan skulle kunna straffas ändå, det fattar man om man har lite intelligens i huvudet.

Sara vill att vi ska bry oss om ett obevisat uppenbarligen fiktivt barn, samtidigt som det är hon som svart på vitt kränker riktiga icke ihopdiktade barn. Fatta vilken sjuk hjärna hon har.
Citera
2022-08-17, 19:18
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Det är så banalt alltsammans så man smäller av. Jävlar vilka trollfabriker man skulle kunna göra karriär på. De som inte tror på skiten kränker andra människor. Jisses.
Banalt är ordet. Jag vet inte ens varför jag slösar min tid för att argumentera mot den här typen av undermänniskor, men det är för att någon måste säga ifrån.
Citera
2022-08-17, 19:20
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Det fetade. Är väl så Sara brukar säga till gäddorna?
Välskrivet mail tills kanelkakan skrev mej istället för mig.

Haha, ja just det. Det behövs inte någon Leif GW för att se igenom det där.
Citera
2022-08-17, 19:21
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Känner du nu rädslan i din kropp?
Hon bemöter dig bara med svada och munväder och det betyder egentligen ingenting. Hon uppmålar en bild av att du ifrågasätter ett baaaaaaaarn, fast det du egentligen gör är att du ifrågasätter Dumpens tillförlitlighet.

Om Sara nu tänker så enormt mycket på flickan så kanske hon skule låtit bli att hänga ut hennes pappa pedofilen och förstöra flickans och hennes familjs liv. Pappan skulle kunna straffas ändå, det fattar man om man har lite intelligens i huvudet.

Ja, herregud vad har jag ställt till med!? Stackars baaaaaaaarn (Sara).

Sara bryr sig bara om att gång på gång hämnas sina egna plågoandar och stilla sitt dåliga samvete för att hon försummat sina egna baaaaaaaarn. Klassiskt beteende hos missbrukare att sparka neråt för att få känna sig lite mindre smutsiga själva.

Tyvärr går det i detta fall ut över barn på riktigt, för precis som du skriver leder uthängningar av dessa slag till att anhöriga drabbas. Barn blir för fan mobbade för att dom har fel färg på skosnören, och vad riskerar inte detta då till när deras pappa blir uthängd som pedofil.

Dessutom blir dessa uthängda män nu ännu farligare eftersom dom nu inte har något att förlora.
Senast redigerad av trueforgood 2022-08-17 kl. 19:23.
Citera
2022-08-17, 19:22
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Banalt är ordet. Jag vet inte ens varför jag slösar min tid för att argumentera mot den här typen av undermänniskor, men det är för att någon måste säga ifrån.

Ondska är ordet. Narcissister strävar hela tiden efter kontroll genom att dra in folk i deras falska narrativ. Den som inte håller med skuldbeläggs genom att skambeläggas och få sitt eget omdöme ifrågasatt. Samvete har inte dessa människor. Men skam, o ja, de drunknar själva i den, och det är det de själv vill sprida omkring sig.
Citera
2022-08-17, 19:35
Medlem
Pinoputchins avatar
Hur många av gäddornas familjer tror ni vill att uthängningsfilmerna ligger kvar ute på Dumpen? Svaret tror jag är noll.

Om vi antar att en 13årig flicka skulle skicka ett mail till Dumpen och be dem ta ner filmen på hennes pappa eftersom hon och hennes mamma lider så mycket av det, tror ni då att Dumpen skulle ta bort filmen?
Citera
2022-08-17, 19:39
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Hur många av gäddornas familjer tror ni vill att uthängningsfilmerna ligger kvar ute på Dumpen? Svaret tror jag är noll.

Om vi antar att en 13årig flicka skulle skicka ett mail till Dumpen och be dem ta ner filmen på hennes pappa eftersom hon och hennes mamma lider så mycket av det, tror ni då att Dumpen skulle ta bort filmen?

Dom anhöriga som vill ta bort videos kallas för labila av Dumpen. Att man kan vara ett offer utanför deras egna sekts narrativ är otänkbart, utan då ska man ogiltigförklaras, få sitt förstånd ifrågasatt och hånas. Noll samvete har de bara skam skam skam, vilka samhällsbyggare!
Citera
2022-08-17, 19:49
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Yes, helt rätt. Sara är till 100% en narcissist.

Det är klart att hon är. Det ser man på hennes brottsregister.

Och nej, det handlar inte om att stackars Sara varit missbrukare.

Varför?
Jo - De flesta missbrukare kan missbruka i år utan att bli dömda alls. Några har nån eller några enstaka domar.

Men det här pärlbandet av domar tyder ofta på en total hänsynslöshet som människa och en sk "antisocial" personlighetsstörning.
I det ingår att man är mycket manipulativ och kan spela på andra människor för att vinna fördelar.

Man brukar säga att om nån åker dit för rattfylla, EN gång. då är det ofta toppen på ett isberg. Döms man för rattfylla eller drogbrott gång på gång - då är man tungt kriminell och mer än en vanlig missbrukare. Man är ofta inblandad på den högre nivån, bland dealers och gängkriminella. I en del domar så framkommer ju att Sara , t ex i samband med bomberna, beskrivs som manipulativ och agressiv.

Jag vetefan om hon är genomtänkt i sitt fifflande Sara. Men jag tror hon liksom Patrik är kicktorskar och att hela Dumpen är deras adhd-antisoical kombo av spänningssökande, försörjning och "nåt att syssla med". De får pengar, svart. Det är spännande. De får bekräftelse av livets hårda skola-idioter. Och de kan låtsas att de gör detta för nån annan än sig själva.
Senast redigerad av st33r 2022-08-17 kl. 19:52.
Citera
2022-08-17, 19:57
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Det är klart att hon är. Det ser man på hennes brottsregister.

Och nej, det handlar inte om att stackars Sara varit missbrukare.

Varför?
Jo - De flesta missbrukare kan missbruka i år utan att bli dömda alls. Några har nån eller några enstaka domar.

Men det här pärlbandet av domar tyder ofta på en total hänsynslöshet som människa och en sk "antisocial" personlighetsstörning.
I det ingår att man är mycket manipulativ och kan spela på andra människor för att vinna fördelar.

Man brukar säga att om nån åker dit för rattfylla, EN gång. då är det ofta toppen på ett isberg. Döms man för rattfylla eller drogbrott gång på gång - då är man tungt kriminell och mer än en vanlig missbrukare. Man är ofta inblandad på den högre nivån, bland dealers och gängkriminella. I en del domar så framkommer ju att Sara , t ex i samband med bomberna, beskrivs som manipulativ och agressiv.

Jag vetefan om hon är genomtänkt i sitt fifflande Sara. Men jag tror hon liksom Patrik är kicktorskar och att hela Dumpen är deras adhd-antisoical kombo av spänningssökande, försörjning och "nåt att syssla med". De får pengar, svart. Det är spännande. De får bekräftelse av livets hårda skola-idioter. Och de kan låtsas att de gör detta för nån annan än sig själva.

Okej, vet att hon har en hel del domar på sig men visste inte att det var så illa (även om jag inte är förvånad). Den här människan är gränslös och njuter uppenbarligen av att se folk lida, det har man ju förstått av att se på dessa videos.

Håller i övrigt med dig om allt du skriver och det gör Dumpen extra vidrigt som fenomen. Barnens väl kommer långt ner på listan av deras motiv för att hänga ut dessa individer. Ett bra exempel är videon på han som säger "Det går åt helvete!" hela tiden. Man hör hur Patrik njuter av att se honom lida och av makten han har över den här individen.

Dumpen är och förblir vidrigt. Ni som skänker pengar till dom borde tänka er för både en och annan gång.
Citera
2022-08-17, 20:01
Medlem
Lysturkens avatar
Carlos var en märklig prick. Det finns absolut noll i hans beteende som indikerar att han skulle kunna vara ingenjör. Å ena sidan spelar han dummare än vad han är. Det blir tydligt när man läser chatten och vad han söker. Å andra sidan är språket en tydlig barriär och Dumpens företrädare använder ett språkbruk som till betydande del går över huvet på gäddan.

Som ingenjör, och därmed högskoleutbildad och väl förtrogen med engelskan, hade han utan problem kunnat ana vad begrepp som "evidensbaserad" och "wisemind" syftar på. Jag bedömer hans reaktion vid dessa termer som att han inte kan vara ingenjör enligt den svenska förståelsen av begreppet. Följden är att hans dåliga svenska inte kan vara helt fejkad.

Men återigen, han är heller inte helt ärlig eftersom det finns en diskrepans mellan det han säger och det han skriver. Han vet mycket väl vilka fel han gjort.

Överlag är det en plågsam föreställning att bevittna. Det är spel mot ett mål, med den så kallade "Whiskeyrösten" som ganska oavbrutet brölar ner en sandneger som aldrig kommer hitta orden för att kunna försvara sig.

Som med de flesta konfrontationer finns dock ett faktum som får mina smilgropar att formas. Det absolut viktigaste för Carlos är nämligen att relationen ska hållas hemlig. Han är rädd för att någon ska få veta, antagligen föreställer han sig ett fåtal i sin närmaste krets. Kanske bara sin mamma. Lik förbannat är han nu huvudpersonen i en långfilm där en ranglig, sluskaktig grannskapspedofil görs till åtlöje inför hela svenska folket.

Ja du, Calle. Du bor väl i ett av punkthusen där på Sommarlustvägen. Och ser jag inte helt fel är de ganska höga. Får jag fråga om du har balkong också?

Citera
2022-08-17, 20:10
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Carlos var en märklig prick. Det finns absolut noll i hans beteende som indikerar att han skulle kunna vara ingenjör. Å ena sidan spelar han dummare än vad han är. Det blir tydligt när man läser chatten och vad han söker. Å andra sidan är språket en tydlig barriär och Dumpens företrädare använder ett språkbruk som till betydande del går över huvet på gäddan.

Som ingenjör, och därmed högskoleutbildad och väl förtrogen med engelskan, hade han utan problem kunnat ana vad begrepp som "evidensbaserad" och "wisemind" syftar på. Jag bedömer hans reaktion vid dessa termer som att han inte kan vara ingenjör enligt den svenska förståelsen av begreppet. Följden är att hans dåliga svenska inte kan vara helt fejkad.

Men återigen, han är heller inte helt ärlig eftersom det finns en diskrepans mellan det han säger och det han skriver. Han vet mycket väl vilka fel han gjort.

Överlag är det en plågsam föreställning att bevittna. Det är spel mot ett mål, med den så kallade "Whiskeyrösten" som ganska oavbrutet brölar ner en sandneger som aldrig kommer hitta orden för att kunna försvara sig.

Som med de flesta konfrontationer finns dock ett faktum som får mina smilgropar att formas. Det absolut viktigaste för Carlos är nämligen att relationen ska hållas hemlig. Han är rädd för att någon ska få veta, antagligen föreställer han sig ett fåtal i sin närmaste krets. Kanske bara sin mamma. Lik förbannat är han nu huvudpersonen i en långfilm där en ranglig, sluskaktig grannskapspedofil görs till åtlöje inför hela svenska folket.

Ja du, Calle. Du bor väl i ett av punkthusen där på Sommarlustvägen. Och ser jag inte helt fel är de ganska höga. Får jag fråga om du har balkong också?

Dom som görs till åtlöje i denna video är inte Carlos utan fejk-terapeuten som röker gula Blend och pundar-Sara, som båda här visar vilka mobbare dom är. Pinsammare video får man leta efter, och även då kommer man inte hitta någon.
Citera
2022-08-17, 20:13
Medlem
trueforgoods avatar
Någon som har info om vilka domar Sara sitter på? Jag har för lite info om henne för att hitta henne på Lexbase, men kommer ta reda på det då jag är grymt nyfiken. Denna människa har (förutom ett solklart fall av Borderline) tydliga sociopat-drag. Obehaglig, minst sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in