2022-08-17, 14:09
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Nu vet inte jag vad du känner för barn. Men jag vet inte en enda unge som skrattar åt dumpen.

Gick inte du runt med dina kompisar och skrattade åt blottare i barndomen? Tror det är samma i dag, fast gäddor på Dumpen då, ungjävlarna vet ju i dag knappt vad solljus är för nåt.
Citera
2022-08-17, 14:10
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nej, men de skrattar säkert åt männen som inbillar sig att de är attraktiva

Ok. Dra inte människor över samma Kant.
Citera
2022-08-17, 14:13
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Gick inte du runt med dina kompisar och skrattade åt blottare i barndomen? Tror det är samma i dag, fast gäddor på Dumpen då, ungjävlarna vet ju i dag knappt vad solljus är för nåt.

Nä faktiskt inte. Jag brukar inte skratta åt människor som har fel i huvudet.
Citera
2022-08-17, 14:13
Medlem
Citat:
Det jag reagerade på i kanelkakans mail är att mamman talar om att pappan har hamnat på dumpen, som att alla vet vad dumpen är, t om en flicka på 13 år. Nu vet väl många vad dumpen är och jag kanske tänker fel. Jag som förälder hade ju inte valt att direkt efter samtalet berätta för barnet, kan så klart handla om chock också. Men ändå.

Ja precis som om Dumpen skulle vara en del av vardagen för alla. Det skulle kunna vara sant men inte den här gången. Tillrättalagt av en äldre författare.

Man har läst om sånt här men en 13-årig flicka formulerar sig inte på detta vis och mejlet drar hon nog knappast iväg kl 23.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-08-17 kl. 14:16.
Citera
2022-08-17, 14:14
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Nä faktiskt inte. Jag brukar inte skratta åt människor som har fel i huvudet.

Inte du kanske, men människor är människor, och barn precis som vuxna är inte alltid pelarhelgon om man säger så.
Citera
2022-08-17, 14:17
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja precis som om Dumpen skulle är en del av vardagen för alla. Det skulle kunna vara sant men inte den här gången. Tillrättalagt av fru Nilsson själv.

Man har läst om sånt här men en 13-årig flicka formulerar sig inte på detta vis och mejlet drar hon nog knappast iväg kl 23.

Klockan stör mig inte så mkt. Jag va nattuggla när jag va yngre. Men formuleringen är desto mer suspekt helt klart.
Citera
2022-08-17, 14:18
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja precis som om Dumpen skulle vara en del av vardagen för alla. Det skulle kunna vara sant men inte den här gången. Tillrättalagt av en äldre författare.

Haha, när fan gick du och lade dig när du var 13, halvåtta eller?
Citera
2022-08-17, 14:22
Medlem
Citat:
Haha, när fan gick du och lade dig när du var 13, halvåtta eller?

Kl 20. Ok men det är bara en av dom märkliga omständigheterna i denna historia.
Citera
2022-08-17, 14:33
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Inte du kanske, men människor är människor, och barn precis som vuxna är inte alltid pelarhelgon om man säger så.
Nä säger inte att det gäller alla. Vissa kan va riktiga as rent ut sagt.
Citera
2022-08-17, 14:45
Medlem
Pinoputchins avatar
Kanelkakan ja....

Citat: "Det är pappa säger hon, pappa har blivit tagen av dumpen" Ja så säger mamma såklart för alla vet ju vad Dumpen är eller hur??

Citat: "Varför tyckte du att du hade rätten att träffa en flicka och förstöra hennes liv ?" Ja så skriver en trettonåring, givetvis...

Gick sedan in på Dumpen.se och kollade videon och tyckte att pappa är dum

Dumma, dumma pappa!"!

Så jävla dåligt

När dom ändå ska hitta på så kunde dom väl ändå anstränga sig lite till?
Senast redigerad av Pinoputchin 2022-08-17 kl. 14:48.
Citera
2022-08-17, 14:48
Medlem
Citat:
Nä säger inte att det gäller alla. Vissa kan va riktiga as rent ut sagt.
Det är bara enligt naturens lag att reagera mot det som avviker , djur stöter bort flockmedlemmar som avviker eller dödar dessa . Det måste alltså vara helt logiskt att reagera så för de som pratar om naturens lag
Citera
2022-08-17, 14:48
Medlem
DrComforts avatar
Nej nu vill jag se ny video med Pall Mall-tanten in action go fucking nuts med sin terapeutiska verktygslåda i sin gränslösa evidensbasering till ordsallad. Så jävla ball med människor som vårdar psykiskt sjuka på jobbet med rappakalja och på fritiden jagar psykiskt sjuka och trycker ned dem i skorna med samma rappakalja.
Senast redigerad av DrComfort 2022-08-17 kl. 15:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in