Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Fast det är de ju inte alla och speciellt inte om du jämför med priserna innan pandemin…
Det är skitkul för oss människor när du målar in dig i hörn efter hörn där inte en enda människa tar dig på allvar.
Du har blivit ett slags trådmaskot, trådens 3D-clown, någon som vi alla har kul åt.
Fortsätt gärna med dina huvudlösa inlägg, i all tragik behöver vi lite underhållning.
En stallägare utan hästar som jag till och med tror att Putinanhängarna finner underhållande, en slags definition på korkad.