2022-08-16, 21:00
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Annie Lööf har tydligen övergivit sin lite överlägsna retorik där hon gör sig till tolk för vad "tittarna" tycker och blivit arg och vass på rösten.

Inte säker på att det är så lyckat. Det ena var lite löjligt, men det andra undrar jag om det fungerar överhuvudtaget.
Därför att hon inser att hon redan förlorat. Hon vet att allt hon säger inte kan gå ihop då hon ska sitta med en vänsterregering. Hon skäms innerst inne.
Citera
2022-08-16, 21:00
Medlem
Mrcool911s avatar
Åkesson talar klarspråk så att man förstår.
Citera
2022-08-16, 21:01
Medlem
Får säga att det är ganska underhållande hur vissa partiledare bara ljuger. Skyller allt på kriget i Ukraina och inflationen. Bra jobbat, högern. Känns som att det inte finns mycket att komma med från de andra partierna. Dessutom gällande elförsörjningen, haha.
Citera
2022-08-16, 21:01
Medlem
Glantons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Den rödgröna sidan har hittills blivit totalt krossade.

Absolut. Problemet är att mer än hälften av alla människor i Sverige kommer att rösta på S, C, V eller MP. Självklart hjärndött men inte desto mindre sanningen.
Citera
2022-08-16, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Trodde inte det var möjligt, men Maggan är fan sämre än svetsaren i debatten.
Vänstersidan är en katastrof. Man är komplett galen om man vill fortsätta med deras destruktiva politik.

Jag tror att hennes rådgivare sagt till henne att säga så lite som möjligt. Hon har ju inte en chans att förklara hur hon ska få ihop en regering med V och C.
Citera
2022-08-16, 21:02
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Därför att hon inser att hon redan förlorat. Hon vet att allt hon säger inte kan gå ihop då hon ska sitta med en vänsterregering. Hon skäms innerst inne.

Det blir sista året med gänget!
Citera
2022-08-16, 21:04
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Tror du? Jag tror hon är helt förblindad - det enda som spelar roll är motståndet mot SD. Det överskuggar allt annat och överskuggar eventuella självmotsägelser.
Citera
Medlem
Smegmas avatar
Ärligt talat jag trodde att Märta Stenevi var närmre 70 men hon är ju för fan inte ens fyllda 50.
Citera
Medlem
ArnrikHenstads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon

Annie slickar Magdas brunhål så hon kan bli landshövding eller ambassadör när hon beslutar att lägga av med politiken.
Citera
Medlem
Glantons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon

Jag hoppas du har rätt. Tror tyvärr dock att du har fel.
Citera
2022-08-16, 21:05
Medlem
vad är fel på maggan ? hon ser helt frånvarande ut, tittar runt och oftast ner, som om hon är osäker. sen efter varje debatt så är det hon som får toppbetyg . hur fan går det till
Citera
2022-08-16, 21:05
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glanton
Absolut. Problemet är att mer än hälften av alla människor i Sverige kommer att rösta på S, C, V eller MP. Självklart hjärndött men inte desto mindre sanningen.

Än är det inte kört. Mycket kan hända på fyra veckor och om det fortsätter så här kan MKDLSD vinna valet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in