2022-08-16, 20:13
Medlem
Fettsugnings avatar
Herregud. Stenevi alltså.

Det här är verkligen mumma för Spitting Image. Vilka jävla tomtar.

Verklighetsfrånvända floskler. Vad fan löser det?
Citera
2022-08-16, 20:14
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bhagavan
Nej nej nej! Johan Pehrson, hallååå?
Johan Pehrson är så jävla fet att han inte kan snacka utan att låta andfådd som om han sprungit ett marahton..
Citera
2022-08-16, 20:14
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeze89
Fan vad Ebba är het ikväll!
Hon är en vacker kvinna. Utan att försöka drabbas av kåtslag så är hon iallafall trevlig att titta på, en vacker kvinna blir alltid mer sympatisk. Liiiiite liiiite klyfta kan man se.....hon gör det bra. Inte för mycket.....men tillräckligt för att man skall bli kukigt välinställd.
Citera
2022-08-16, 20:16
Medlem
Libertarismuss avatar
Vad är det för 70-tals klädsel Stenevi har på sig? Fränt!
Citera
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Johan Pehrson är så jävla fet att han inte kan snacka utan att låta andfådd som om han sprungit ett marahton..
Han är extremt flåsig, det hörs just nu när han talar direkt. Han kommer få en hjärtattack under den här mandatperioden.
Citera
Medlem
frozens avatar
Jag ser att Lööf pratar men jag hör ingenting. Mening efter mening men noll innehåll...
Citera
2022-08-16, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Han är extremt flåsig, det hörs just nu när han talar direkt. Han kommer få en hjärtattack under den här mandatperioden.
Allt kan hända
Citera
2022-08-16, 20:19
Medlem
[Assman]s avatar
Johan Pehrsson är ju manlig, men visst måste han ha kass kondis? Han andas ju så högt och ansträngt... Låter som att en hjärtattack är nära?
Citera
2022-08-16, 20:20
Medlem
Nooshi är så jävla dålig i debatter. Tjatar i evighet och avbryter andra.
Citera
2022-08-16, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frozen
Jag ser att Lööf pratar men jag hör ingenting. Mening efter mening men noll innehåll...

Samma här. Det är en robot. Ingen genuitet. Ingenting hon säger spelar roll för hon säger det som krävs för att bli vice statsminister oavsett vad det är.
Citera
2022-08-16, 20:21
Medlem
Fettsugnings avatar
Herregud, att folk ens överväger att rösta på partier som företräds av dessa ursäkter till människor....

Jimmie Åkesson håller iaf en någorlunda sansad nivå. Resten är ju direkt pinsamma. Ett gäng b-skådisar.
Citera
2022-08-16, 20:21
Medlem
Bhagavans avatar
Kul att MP inte ens fick komma till tals! Alla vet att de helt enkelt inte har någonting att bidra med gällande bekämpning av kriminalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in