Citat:
Fick googla det där quotet.
Och blir bra förvånad att detta är din slutsats.
Vilka grupper anser du kunde han inte respektera?
trots att han i sin musik försökte beskydda eller åtminstone upplysa..
en tes till.. varför skulle detta så fall göra att han helt plötsligt sluta producera musik?
mvh
Och blir bra förvånad att detta är din slutsats.
Vilka grupper anser du kunde han inte respektera?
trots att han i sin musik försökte beskydda eller åtminstone upplysa..
en tes till.. varför skulle detta så fall göra att han helt plötsligt sluta producera musik?
mvh
Fick du googla en av de största diskussionerna i dagens samhälle?
Han är en vit man som gör en svart mans musik. Det är ju flera artister som blivit avbokade eller till och med avbrutna mitt i konserten bara för att de är vita och har begått "cultural appropriation".
Citat:
Det schweiziska bandet Lauwarms spelning avbröts efter att konsertbesökare klagade till arrangören att de kände obehag. Bandmedlemmarna var nämligen vita och hade dreadlocks, rapporterar Berliner-Zeitung.
Källa
Källa
Detta kan du tacka vänsterfeminismen för. Vi ser nog bara början på detta fenomen nu också. Själv väntar jag tills den dagen då de ger sig på alla vita hip hop musiker. Men JAG anser inte att han begår något fel. Det är den stora delen skrik-vänster-feminister som anser att såna som han begår fel och således så borde väl även han då också begå fel antar jag, om man ska få ihop det.
Citat:
Laglig cannabis? Kan man odla det här i Sverige eller har han lämnat Sverige?
När det "culturel appropriation" så gör han ju det efter gängse definition av begreppet.