2022-08-15, 01:33
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
Sant!
men kan inte tycka att den låten är enbart är i drog fokus, snarare att droger har smugit's in lite för den som fattar han fattar.

samt är det är en låt till jag kommer på, med en liten anqedot, " Att jag har skumraskaffärer med botaniken " i låten Kallakallacka..... kan inte tycka detta är direkt drog fokuserad musik....

vad mer har vi?
du som verkar ha lyssnat på hans musik o ha koll

Som sagt de flesta på ett eller annat sätt, dock inte gömt eller så. Nämn en random låt eller två, helst hittar men det kvittar. Tänk inte igenom låttexten eller nåt innan utan föreslå bara två låtar så kan vi analysera låttexterna tillsammans i efterhand. Lyssnar på Kaptenen för fullt nu...
Citera
2022-08-15, 01:34
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Han är ju pappa och lever familjelivet, så vitt jag vet, senast jag såg människan så lämnade han av sin unge på dagis.

Mitt ex bodde i samma område som honom och delade dagisplats så jag såg honom rätt regelbundet.

Han är för övrigt en rätt trevlig prick.

Ja klart, en annan får ju knappt ihop det med söka skola, ungarna på dagis..... hinna med o pilla frugan i anus! det är s å ävla mycket stress.

dock Behöver ju sådana som jag, Sådana som hans musik för att palla med det där varje morgon.
Citera
2022-08-15, 01:36
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
Kan du ge några exempel på vettiga saker han kom med?
Citera
2022-08-15, 01:37
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Flyttade till gård och började odla laglig cannabis, rökar nog som en borstbindare också. Men han gör en hel del musik.
Kapten röd är allt annat än approprierande. Vet inte om du är ironisk men, han är rätt så äkta. Kanske osoft men fan...
Odlar han laglig cannabis? Du menar industrihampa?
Citera
2022-08-15, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Som sagt de flesta på ett eller annat sätt, dock inte gömt eller så. Nämn en random låt eller två, helst hittar men det kvittar. Tänk inte igenom låttexten eller nåt innan utan föreslå bara två låtar så kan vi analysera låttexterna tillsammans i efterhand. Lyssnar på Kaptenen för fullt nu...
Vad sägs om onda ögat och en miljon nollor?
Citera
2022-08-15, 01:41
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSnakePlissken

Den här tråden riktar sig nog inte till folk som dig och det vet du...
Citera
2022-08-15, 01:41
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Ja klart, en annan får ju knappt ihop det med söka skola, ungarna på dagis..... hinna med o pilla frugan i anus! det är s å ävla mycket stress.

dock Behöver ju sådana som jag, Sådana som hans musik för att palla med det där varje morgon.

Det gör jag med, tycker han är fantastiskt duktig. Skulle så gärna höra honom och Roffe Ruff ihop att jag inte ens kan uttrycka hur fantastiskt bra det skulle kunnat bli.
Citera
2022-08-15, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSnakePlissken
Vem pratar du med?
Kapten har gjort musik och om den är vettig är föreslår jag att du själv avgör genom att lyssna på den.
Finns på det där yutub ifall du inte har spottifaj.

Vad har du själv åstadkommit? Ge gärna ett exempel.
Citera
2022-08-15, 01:44
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r3m3mb3rth3nam3
Vad sägs om onda ögat och en miljon nollor?

du får gärna utveckla mer detaljerat....
Citera
2022-08-15, 01:48
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r3m3mb3rth3nam3
Vem pratar du med?
Kapten har gjort musik och om den är vettig är föreslår jag att du själv avgör genom att lyssna på den.
Finns på det där yutub ifall du inte har spottifaj.

Vad har du själv åstadkommit? Ge gärna ett exempel.

Fan helt rätt!
han är än så länge den enda vettiga personen som har lyckats närma sig politik musikaliskt utan att driva åt propaganda....
dicken jävla skojjare.
Citera
2022-08-15, 01:49
Medlem
Citat:
Annars tror jag ärligt att det är svårare att hitta nån låt där han inte på ett eller annat sätt sjunger om droger.
Citat:
Citat:
du får gärna utveckla mer detaljerat....
Jag backade en broder, broder.
Vad puffar du kompis?
Citera
2022-08-15, 01:50
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Det gör jag med, tycker han är fantastiskt duktig. Skulle så gärna höra honom och Roffe Ruff ihop att jag inte ens kan uttrycka hur fantastiskt bra det skulle kunnat bli.

men vafan händer, vem är Roffe puff, och varför syftar folk på att dem är samma person????

lyssnade på en låt, och alla som är som oss, Kapten älskare har ju inget gemensamt med han roffs tuffs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in