2022-08-14, 04:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ballografen66
Skrev endast att hon är sen i språket. Antydde inte att det hade "med resten att göra". Vad nu ens resten är. Har bara lagt märke till att dottern verkar sen i språket. Vad det betyder och varför är inget jag påstår mig veta.
Hon har precis fyllt 2. Har du barn själv eller?
Citera
2022-08-14, 06:33
Medlem
Wooqiprwos avatar
Jag har inte koll på hur bra Osiris pratar, men barn mellan 2-3 brukar kunna 50-100 ord och bilda tvåordsmeningar.
Citera
2022-08-14, 10:16
Medlem
bloodbenders avatar
Moa postade på sin instagram story att halva ansiktet var svullet och ömt, och "det känns verkligen som att någon har slagit mig".

Är det Slagomon som har gjort ett nattligt besök tro?
Citera
2022-08-14, 11:38
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bloodbender
Moa postade på sin instagram story att halva ansiktet var svullet och ömt, och "det känns verkligen som att någon har slagit mig".

Han har ju pucklat på kvinnor förr så det är inte fullt orimligt.
Citera
2022-08-14, 12:41
Bannlyst
Citat:

Nej hon har ju haft massa loppor från garderoben eller vad det var. Säkert det…

Hon hade ju lätt kunnat kasta ut honom eftersom de i alla fall inte betalar hyran. Och han är nog inte så dum faktiskt att han går så inför ett vittne.
Citera
2022-08-14, 12:55
Medlem
Miys avatar
Intressant att hon knappt hunnit bli torr bakom öronen innan hon "rymmer" iväg från morsan efter att ha fyllt 18.

"När jag blir 18 är jag vuxen då är det jag som bestämmer över mitt liv."

Den tanken har hon nog tänkt många gånger i sitt huvud, hoppas innerligt hon får ett bra liv trots sin skeva uppväxt.
Citera
2022-08-14, 13:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Moa har ingen erfarenhet eller kunskap när det gäller att bo i och äga hus. Hon har bott i Stockholm hela sitt liv. Det var Solomon som manipulerade Moa till att köpa huset som de bor i nu. Han sa att de alla skulle bo där som i ett kollektiv och hjälpas åt med odling och allt annat som behövs runt huset. Han fick det att låta väldigt bra för Moa helt enkelt.

Nu när verkligheten har kommit ikapp så är nog Moa inte lika glad över det hela. Man skulle kunna säga att hon blivit helt lurad faktiskt. Foliehattarna är ju sena med hyrorna samt åker bort hela tiden och hjälper inte till alls kring huset. Melina tar ju hand om två barn så det är ju inte så konstigt kanske men Solomon gör ju verkligen inte ett skit.

Roligaste var ju när Moa skulle kupa potatisen för någon vlogg sedan och täcker alltså över hela plantorna med blasten och allt 🤦🏼‍♀️
Vidare koll på odling har hon inte heller.
Citera
2022-08-14, 15:35
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Intressant att hon knappt hunnit bli torr bakom öronen innan hon "rymmer" iväg från morsan efter att ha fyllt 18.

Den tanken har hon nog tänkt många gånger i sitt huvud, hoppas innerligt hon får ett bra liv trots sin skeva uppväxt.
Det känns som om du råkat skriva detta i fel tråd, eller?
Citera
2022-08-14, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det känns som om du råkat skriva detta i fel tråd, eller?
Jag fattade inte heller riktigt…?

Melina (”Mells”) blev omhändertagen före 18 och har bott på hem för missbruk och dåligt mående. En katastrof enligt de videos hon själv har publicerat om den tiden.
Citera
2022-08-14, 17:17
Medlem
bloodbenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Han har ju pucklat på kvinnor förr så det är inte fullt orimligt.

Ja, det vet jag. Rimligen så borde hon ju ha vaknat om han slog henne i ansiktet.
Citera
2022-08-14, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy

Är det dom där Jewels och Issy du är inne på?
Citera
2022-08-14, 19:18
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ja, det vet jag. Rimligen så borde hon ju ha vaknat om han slog henne i ansiktet.

Om han inte hypnotiserade henne till sömns först med sitt hokus pokus och lite "roliga" svampar i middagen.

Ser hela scenen framför mig. Hur han trollar den otroligt lättmanipulerade och lättlurade Moa till sömns med sitt jesushokuspokus snack för att sedan ge henne 2 raka höger och en extra käftsmäll bara för att. Sedan går han lägger sig med Melina med ett stort leende på läpparna och Moa vaknar upp halvt blåslagen och ickevetandes

Ja, eller för att hon är så korkad att hon hänger upp sina 100 torkade blommor i sin klädgarderob och tror att alla naturens kryp och loppor som bott i växterna ska behaga henne med att avlägsna sig själva snällt därifrån och inte bosätta sig i hennes kläder

Dom har väl för fan 3 stora TOMMA oanvända hus/lador + en gigantisk vindsvåning som står tom. Ändå använder man sin klädgarderob som kompost
Senast redigerad av DEMONOMICON 2022-08-14 kl. 19:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in