2022-08-07, 19:04
Medlem
Wooqiprwos avatar
Blir jobbigt om dottern vill ammas upp till skolålder.
Citera
2022-08-07, 22:18
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Blir jobbigt om dottern vill ammas upp till skolålder.

Tror inte ens familjen foliehatt är så störda att de skulle amma Osiris när hon är 7 år.
Citera
2022-08-08, 17:15
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Tror inte ens familjen foliehatt är så störda att de skulle amma Osiris när hon är 7 år.

Vi får se var gränsen går.
Citera
2022-08-11, 10:15
Medlem
Jag är inte så insatt i den här familjen, men något jag inte förstår är hur den här Poseidon Solomoon kan få öppet kalla sig feminist och porträttera sig själv som att allt han gör och säger är rätt, när han har domar på sig som kvinnomisshandlare från ca 3 år sedan? Hans tagna namn talar väl för sig själv varför han har detta storhetsvansinne samt skeva syn om sig själv, men att inte detta har kommit ut mer till offentligheten när de ändå har tiotusentals följare är konstigt. Hoppas det kommer ut till allmänhetens och följarnas kännedom snarast.. Hur mycket han än försöker mörklägga det. Men all kärlek till Melina!
Citera
2022-08-11, 17:07
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primleonx
Jag är inte så insatt i den här familjen, men något jag inte förstår är hur den här Poseidon Solomoon kan få öppet kalla sig feminist och porträttera sig själv som att allt han gör och säger är rätt, när han har domar på sig som kvinnomisshandlare från ca 3 år sedan? Hans tagna namn talar väl för sig själv varför han har detta storhetsvansinne samt skeva syn om sig själv, men att inte detta har kommit ut mer till offentligheten när de ändå har tiotusentals följare är konstigt. Hoppas det kommer ut till allmänhetens och följarnas kännedom snarast.. Hur mycket han än försöker mörklägga det. Men all kärlek till Melina!

De får också samarbeten från alla möjliga seriösa företag.
Citera
2022-08-11, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Primleonx

Förutom misshandel han är dömd för så har han även utsatt sina tidigare barn så pass att han inte har någon form av umgänge med dom. Han har tidigare gjort uttalanden som att domstolar är kvinnovänliga och hans tidigare familj lever idag skyddade pga av honom. Även om Melina verkar snäll så säger det väl något om henne om man väljer att träffa en kille som bara 1 år innan blivit dömd för misshandl på sin föredetta och inte heller har rätt att träffa sina barn. I Sverige är det ovanligt att en förälder förlorar all rätt till umgänge, det säger rätt mycket om den här idioten.
Citera
2022-08-11, 19:43
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnrattskampe
Förutom misshandel han är dömd för så har han även utsatt sina tidigare barn så pass att han inte har någon form av umgänge med dom. Han har tidigare gjort uttalanden som att domstolar är kvinnovänliga och hans tidigare familj lever idag skyddade pga av honom. Även om Melina verkar snäll så säger det väl något om henne om man väljer att träffa en kille som bara 1 år innan blivit dömd för misshandl på sin föredetta och inte heller har rätt att träffa sina barn. I Sverige är det ovanligt att en förälder förlorar all rätt till umgänge, det säger rätt mycket om den här idioten.

Är han dömd för något mot barnen också? Vet bara att jag sett domarna på det han gjort mot exet.
Citera
2022-08-11, 22:04
Medlem
Solmånen borde sluta tics-hick-skratta.
Citera
2022-08-11, 22:28
Bannlyst
Konstigt att de inte sattsar på grönsaksodlingen då ingen arbetar och bor på en gård.
Samt att de är SUPER Veganer.

Beror det på Lathet ?

Sen en sak, till alla som skriver den eller den är ful.
Vilka Pajaser ni är.
VEM FAN Bryr om vad ni tycker. Det hör knappast till ämnet.
Citera
2022-08-12, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite
Konstigt att de inte sattsar på grönsaksodlingen då ingen arbetar och bor på en gård.

Beror det på Lathet ?

Undrade precis samma sak för ett tag sedan (se tidigare kommentar). Hur f-n jä-la lata kan man vara som inte orkar lägga tid på mer än vardagssysslor?! 😴 Okej för att M tar hand om 2 små (eller eg. 3) barn, men de andra två latmaskarna då? Började kolla på deras vloggar för är intresserad av småodling och självförsörjning, men nu tröttnar jag..
Citera
2022-08-12, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
De får också samarbeten från alla möjliga seriösa företag.

Ja det är ju helt sjukt, att någon vill associera sitt företag med en sådan människa. Jag kollade lite närmre på deras Youtube-umgänge.

Vl*d Re*ser (talar väl för sig självt)
PH-S*mon W*idersjö (tänker på hans uttalande om Josie i deras PH-säsong)
V*n T*lander (problematisk, trakasserade och hotade att slå en annan ung kvinnlig influencer för att hon bara störde sig på henne)
Citera
2022-08-12, 10:03
Medlem
bloodbenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite

Beror det på Lathet ?

Sen en sak, till alla som skriver den eller den är ful.
Vilka Pajaser ni är.
VEM FAN Bryr om vad ni tycker. Det hör knappast till ämnet.

Tror helt ärligt att de lever i någon jävla fantasivärld, och när saker inte går precis så som de har tänkt sig, så ger dem upp direkt. De är fruktansvärt lata, och verkar inte fatta hur pass mycket arbete som faktiskt ingår i att bo på en gård.

Sen undrar jag även varför de har valt att bosätta sig i Norrland, om de vill odla så mycket? Och alla 3 hatar kyla...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in