2022-08-11, 12:32
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PelageZin
Några tips på asiatiska veckan som är just nu?
Vad bör man undvika och vad bör man köpa?

Såg en thailändare som köpte massor av kokosglass, skulle nästan kunna tro att hon tömde lagret. Nudlarna är rätt goda, men kimchin är inte särskilt bra.
Citera
2022-08-11, 22:07
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Såg en thailändare som köpte massor av kokosglass, skulle nästan kunna tro att hon tömde lagret. Nudlarna är rätt goda, men kimchin är inte särskilt bra.

Det var till hennes restaurang.
Det handlas jättemycket på LIDL som sen går in i restaurangköken för svart omsättning.
Citera
2022-08-12, 10:20
Medlem
madtops avatar
Tråden handlar om "Lidl tips" och inget annat. OT om självskanning raderat, vill man diskutera just det ämnet görs det lämpligen i en ny tråd.

/Moderator

Citera
2022-08-13, 14:26
Medlem
Måste tipsa om en body lotion LIDL har.. Cien, Nourishing body lotion. En stor 500ml flaska för endast 15k.. Bra är den också.
Citera
2022-08-13, 15:43
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Det var till hennes restaurang.
Det handlas jättemycket på LIDL som sen går in i restaurangköken för svart omsättning.

Misstänkte också att de säljer glassen på sin restaurang, lite synd bara när en person går o köper halva utbudet, blir knappt kvar något till en annan som kommer o handlar på ex. onsdagen.
Citera
2022-08-14, 23:05
Bannlyst
bästa affären som finns! aldrig fått en dålig vara där, butikerna är fräscha och fina och priserna perfekta. enda nackdelen är att sortimentet är litet. deras ketchup har rejtats till den bästa också.
Citera
2022-08-14, 23:08
Medlem
Deras veganska glass är bästa jag smakat
Samt deras veganska fetaost och skivost
Citera
2022-08-15, 03:33
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Misstänkte också att de säljer glassen på sin restaurang, lite synd bara när en person går o köper halva utbudet, blir knappt kvar något till en annan som kommer o handlar på ex. onsdagen.

Mitt Lidl har *max x per kund* på typ allt som kan vara av intresse för div matställen för att hindra att allt försvinner direkt.
Citera
2022-08-15, 13:19
Medlem
Svenglens avatar
Dags för hamburgarna nästa vecka. Nytt prisrekord: 129 kr. För ett halvår sedan var det väl 79 kr om jag inte minns helt fel...

https://bit.ly/3QriLuk
Citera
2022-08-15, 15:46
Medlem
Nomen Nescios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenglen
Dags för hamburgarna nästa vecka. Nytt prisrekord: 129 kr. För ett halvår sedan var det väl 79 kr om jag inte minns helt fel...

https://bit.ly/3QriLuk
69 kr i februari förra året: https://veckovis-reklamblad.se/Lidl/Lidl-reklamblad-QJfeSfSfsc-5

Är dessa så mycket bättre än de som Lidl har denna vecka ("Culinea" 1,8kg för 109,90kr), dvs halva kilo-priset?
Senast redigerad av Nomen Nescio 2022-08-15 kl. 15:49.
Citera
2022-08-15, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nomen Nescio
69 kr i februari förra året: https://veckovis-reklamblad.se/Lidl/Lidl-reklamblad-QJfeSfSfsc-5

Är dessa så mycket bättre än de som Lidl har denna vecka ("Culinea" 1,8kg för 109,90kr), dvs halva kilo-priset?

De är 5x bättre om inte 10x

Finns inga godare frysburgare än de stora biffarna i pappboxen.
Men priset är vidrigt numera.

Det sved när dom började kosta 89, sen 99kr man blev arg.
NU HELA 129KR nu blir jag FÖRBANNAD.
Kommer inte köpa dom förran de sänks till 99kr , helst 89kr

HUR TÖRS dom skriva SUPERPRIS när det är höjt det dubbla nästan på 1år ?` FAR ÅT HELL LIDL
ni har blivit ockrare.

riktigt less nu.

Lidl är annars min favorit .

Men dom har höjt massor med varor, börjar fan bli uselt nu, sjuka prishöjningar, enormt dyrt nuförtiden. Cevapiccina ajvar är ockerpris med på.

Vad fan sysslar dom med ? Var kan man klaga på deras nya priser ? vill skriva ett mail och
be cheferna fara åt skogen. Vi måste vara många som är förbannade nu ?
Viktigt vi bojkottar och emailar dom JÄVLARNA nu.
vet ni mail som går till bossarna hos LIDL ? svinen
Senast redigerad av kaptenwhite 2022-08-15 kl. 16:17.
Citera
2022-08-15, 17:14
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite
De är 5x bättre om inte 10x

Finns inga godare frysburgare än de stora biffarna i pappboxen.
Men priset är vidrigt numera.

Det sved när dom började kosta 89, sen 99kr man blev arg.
NU HELA 129KR nu blir jag FÖRBANNAD.
Kommer inte köpa dom förran de sänks till 99kr , helst 89kr

HUR TÖRS dom skriva SUPERPRIS när det är höjt det dubbla nästan på 1år ?` FAR ÅT HELL LIDL
ni har blivit ockrare.

riktigt less nu.

Lidl är annars min favorit .

Men dom har höjt massor med varor, börjar fan bli uselt nu, sjuka prishöjningar, enormt dyrt nuförtiden. Cevapiccina ajvar är ockerpris med på.

Vad fan sysslar dom med ? Var kan man klaga på deras nya priser ? vill skriva ett mail och
be cheferna fara åt skogen. Vi måste vara många som är förbannade nu ?
Viktigt vi bojkottar och emailar dom JÄVLARNA nu.
vet ni mail som går till bossarna hos LIDL ? svinen
Fast det är ju lika illa på Ica, Coop och Axfood. Kolla vad ett paket Bregott kostar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in