2022-01-24, 23:38
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag har ett par hushållsmaskiner märkta med Silvercrest. Dom känns billiga, men presterar som om dom kostade i alla fall det dubbla. "Utmärkt om inte bättre sett till priset" skulle jag säga att dom är.

Grejen är ju att 699 är ingen superförlust om den suger, men en rejäl vinst om den visar sig vara minst okej.

De börjar sälja den på torsdag kommer kolla den då.
Citera
2022-01-28, 13:25
Medlem
Någon som vet när Inferno-pizzorna kommer tillbaka? Precis ätit upp sista från frysen.
Citera
2022-01-29, 21:32
Medlem
Elementarts avatar
I England har Lidl ibland en grönsakslåda med olika grönsaker med kort utgångsdatum som man kan köpa billigt. Någon som har sett om såna brukar säljas i Sverige?
Citera
2022-01-29, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
I England har Lidl ibland en grönsakslåda med olika grönsaker med kort utgångsdatum som man kan köpa billigt. Någon som har sett om såna brukar säljas i Sverige?
Ja jag har sett det några gånger, det brukar kosta 20 kronor med en påse blandat grönt. Dessa påsar har stått utanför kassan så man ser dem oftast först när man ska gå.
Citera
2022-01-29, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
De börjar sälja den på torsdag kommer kolla den då.
Nej den säljs den här veckan, sista dag imorgon enligt lidl.se
Citera
2022-01-30, 02:22
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intemittnamn
Nej den säljs den här veckan, sista dag imorgon enligt lidl.se

är du full? skrev inlägget före torsdags.
Citera
2022-01-30, 12:53
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Japp, grönsakspåsar och brödpåsar.
Citera
2022-01-30, 20:28
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
2 kg basmatiris för 27 kr. Är givet. Sen en falukorv för 20 kr.
Citera
2022-01-31, 00:32
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Någon som tidigare smakat den grekiska apelsinjuicen smaksatt med honung? Grekisk vecka imorgon så ska inhandlas.
Citera
2022-01-31, 18:54
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag har ett par hushållsmaskiner märkta med Silvercrest. Dom känns billiga, men presterar som om dom kostade i alla fall det dubbla. "Utmärkt om inte bättre sett till priset" skulle jag säga att dom är.

Grejen är ju att 699 är ingen superförlust om den suger, men en rejäl vinst om den visar sig vara minst okej.

Jag köpte en Silvercrest Vattenkokare billigt för något år sen, den funkar klockrent, sen så har den en fin ledbelysning på startknappen, värmer fort också.I somras så blev det pulvermos med den när flintan var på grillen.. hehe..
Citera
2022-01-31, 19:22
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Jag köpte en Silvercrest Vattenkokare billigt för något år sen, den funkar klockrent, sen så har den en fin ledbelysning på startknappen, värmer fort också.I somras så blev det pulvermos med den när flintan var på grillen.. hehe..
Jag är rätt säker på att min vattenkokare är från Lidl. Den har i alla fall flera år på nacken.
Citera
2022-01-31, 19:44
Medlem
Jag har köpt Silvercrest hushållsvåg men den började krångla rätt fort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in