2022-08-10, 23:52
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vet du varför? Kan det ha med tatueringen att göra? Ytterligare en otrohetsaffär som Kimmo fått reda på?
Hur vet du att den var tom? Vem har en tom brandsläckare?
Spelar det ens någon roll? Väger en hel del gjord av metall.
Kimmo har berättat om Lydias temperament, att när orden inte räcker till, flyger saker. Osv.

Den var tom därför att ngn tömt den 😨
2022-08-10, 23:54
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Ja vad i hela fridens namn sysslar du med att komma med sådana anklagelser. Det stämmer inte för fem öre dessutom.
Hon tjänade exempelvis reklampengar, med det var absolut inte via dansken. Sluta hitta på en massa lögner!

Ett jävla tjat om Dansken. Mkt märkligt när det var Tysken som var värst!
2022-08-11, 00:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Är det så konstigt?
Ni är 2 personer som hävdar en massa, skapar trådsanningar och tjafs.
Du captenen, du kände inte Lydia, fast nu har du också total insikt i Lydia och hennes ansvarslösa leverne...
Så drar ni upp ytterligare en man?
Lydia hade inte många män enligt er, vad är det du vill?
Sysslade tysken också med porr?
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-11 kl. 00:03.
2022-08-11, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
ja och som sagt, detta är flashback så man kan ju aldrig vara 100 på vilka som hittar på en massa skit, skulle ju lika gärna kunna vara du?
det vet ju inte vi andra
Jag tex litar 100% på emils ex o bror medans du litar mer på Loveangie
Stämmer inte heller, jag litar inte mer på Loveangie. Jag litar på Lydia och personer i hennes släkt och andra vänner.
Du litar då på en bror som inte ens bjöd Emil på hans bröllop, så nära stod dom. Bra jobbat alltså
2022-08-11, 08:50
Medlem
Citat:
Jag spekulerar, du väljer att mörka vad du påstår dig känna till. Är det så att du egentligen inte vet någonting, men väldigt gärna skulle vilja vara Lydias Mr Right?

Se, ni hittar du på en massa skit igen ju. Men den dörren kan jag stänga i lugn och ro. För som jag sagt innen, så är jag lyckligt gift sedan flera år tillbaka, så jag har ingen lust till någon annan än min fru.
Men sådant är tydligen sånt du inte tycks förstå, vilket jag tycker är väldigt synd. För du kan tydligen inte ha vänner utan att du måste ha sex med dem, så jag lider med dina vänner.
2022-08-11, 09:22
Avslutad
Citat:
Den var tom därför att ngn tömt den 😨

Citat:

Citat:
Stämmer inte heller, jag litar inte mer på Loveangie. Jag litar på Lydia och personer i hennes släkt och andra vänner.
Du litar då på en bror som inte ens bjöd Emil på hans bröllop, så nära stod dom. Bra jobbat alltså

Citat:
Ja det märks så himla tydligt att de inte känner till ett dugg, utan bara hittar på en massa skit. Men man är ju inte förvånad över en sexfixerad stalker och dennes påhitt.
Berätta hur din bild av Lydias reklamsamarbeten sett ut? Har du någon länk?
Dansken och nu tysken?
Sen var det några dummingar som tagit ut Emil i skogen.
Lydias ring

Jag tror att ni försöker flytta fokus från sanningen, genom att skapa trådsanningar, flytta fokus från Lydias smutsiga märkta buk.

Du/ni har inte kunnat bemöta några frågor som uppstått, för att ni inte vill. Sen en massa emojies på det.
Detta är något roligt tidsfördriv för er, jag kommer gräva vidare.
Cyberspace glömmer inte.
Ni behöver inte försöka mästra mig, jag vill veta och jag kommer ta reda på sanningen.
2022-08-11, 09:29
Medlem
Citat:
Berätta hur din bild av Lydias reklamsamarbeten sett ut? Har du någon länk?
Dansken och nu tysken?
Sen var det några dummingar som tagit ut Emil i skogen.
Lydias ring

Jag tror att ni försöker flytta fokus från sanningen, genom att skapa trådsanningar, flytta fokus från Lydias smutsiga märkta buk.

Du/ni har inte kunnat bemöta några frågor som uppstått, för att ni inte vill. Sen en massa emojies på det.
Detta är något roligt tidsfördriv för er, jag kommer gräva vidare.
Cyberspace glömmer inte.
Ni behöver inte försöka mästra mig, jag vill veta och jag kommer ta reda på sanningen.

Jag juger absolut inte, men jag tänker inte berätta allt heller. Men jag kan ge dig ett tips. med hela den luntan du säger att du har på Lydia, så är det hur enkelt som helst att se hur det reklamarbetet såg ut genom Google.
Behöver inte flytta något fokus från Lydias fina buk. Du kommer ju hela tiden tillbaka till hennes kropp. Hur var det nu, avundsjuk stalker ja..
2022-08-11, 10:57
Avslutad
Citat:
Emils bror och Emils ex har gått ut i tråden för att dementera skitsnack.
De har inte hyllat honom. De har berättat om en älskad vän, pappa, bror, pojkvän och vilka demoner han brottats med.

Det är tragiskt att ni som vill bättra på Lydias trovärdighet och rykte, kanske borde se att hon inte är helt oskuldsfull eller ärlig. Att alla män varit dumma och elaka är inte rimligt.

Edit:
Att bli kallad avundsjuk stalker, för att man vänder sig till de svenska myndigheterna, för att få fakta att luta sig mot och inte gå efter vad som skrivs på flashback blir lite tragikomiskt.
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-11 kl. 11:01. Anledning: Tillägg
2022-08-11, 11:55
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Du litar då på en mörderska som t.om i domen står att hon ej är trovärdig. Bra jobbat alltså
2022-08-11, 12:06
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Att du inte begriper något kan jag inte göra ngt åt.

Mitt exempel med att förklara om mina djurkonto är för att ge ett exempel på när man administrerar någons konto då den inte kan göra det själv. T.ex ett djur, ett barn m.m

Att jämföra djur med barn går utmärkt. Idag är det nämligen på det viset att en del människor är precis lika fästa/bundna vid sina djur som vid anhöriga. Ibland ännu mer t.o.m. Så ditt tafatta försök att förminska djurs värde kan du stoppa upp i arslet! Ok!

Det finns t.o.m föräldrar som skiter fullständigt i sina barn. Hoppsan 😱

Nåja, jag har tyvärr inga katter. Har haft.

Och försök dig inte ens på att berätta för mig att Lydia inte är den jag trodde, din skojare 😂

Såg att du återigen börjat tjafsa om hennes tatueringar. Snart kan du väl varje vrå på hennes kropp 👀

Men gängtatueringar? Snälla, Muffe 🙈
ot: Just det där har jag aldrig fattat fören jag fick mina kaniner för 2 år sen (har haft djur i yngre år men då hade jag inga barn så kunde ej jämföra) tyckte folk som sa så var knäppa heh, men den sorgen när den ena av mina då 2 kaniner dog under kastreringen var hjärtskärande.

men till frågan. Nu gällde det tydligen att hon tagit deras presentpengar från dom, hur ställer du dig till sånt? är det ok?
Sen självklart är det ju ok att ta de pengarna för att köpa det som barnen vill ha (om mina vill köpa på nätet tar jag kontanterna tex o betalar samma värde med mitt kort) men tar man dom utan att ens ha frågat barnen är det inte ok någonstans.

Mums vet du mer om det hela?
2022-08-11, 13:11
Medlem
Citat:
Emils bror och Emils ex har gått ut i tråden för att dementera skitsnack.
De har inte hyllat honom. De har berättat om en älskad vän, pappa, bror, pojkvän och vilka demoner han brottats med.

Det är tragiskt att ni som vill bättra på Lydias trovärdighet och rykte, kanske borde se att hon inte är helt oskuldsfull eller ärlig. Att alla män varit dumma och elaka är inte rimligt.

Edit:
Att bli kallad avundsjuk stalker, för att man vänder sig till de svenska myndigheterna, för att få fakta att luta sig mot och inte gå efter vad som skrivs på flashback blir lite tragikomiskt.

Problemet med det Mumsebull är ju att Emil inte längre hade någon nära kontakt med dessa personer mer. Men det har du vägrat se har man ju förstått.
Det stämmer säkert väldigt bra att dom kände honom väldigt bra tidigare, men ej sedan de bröt den dagliga kontakten om man säger så.
Jag vet ju inte hur du fungerar mer än att du har sex med alla dina vänner med tanke på ditt resonemang här i tråden. Men om man bortser från det. De jag har kontakt med dagligdags, kan jag säga att jag känner väl. Men personer som jag ej har en sådan kontakt med, kan jag ej säga det. Och det spelar ingen roll om det är en bror, syster, ex eller vad det än må vara.
Emil vände sig till andra också när han hade det tufft, det har ju visat sig i tråden innan också.

Trovärdighet säger du som vill sprida ut att dansken arbetade med porr m.m. Det är sinnessjukt, och ren förbannad lögn ju. Och att Lydia tjänade reklampengar via honom? Du har ingen aning hur jäkla fel du har. Och man behöver inte fråga någon om detta, det räcker att man öppnar ögonen bara.

Och du är ju en sexfixerad avundsjuk stalker ju, det har du visat gång på gång nu ju. Dina texter talar för sig själv liksom.
2022-08-11, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Du litar då på en mörderska som t.om i domen står att hon ej är trovärdig. Bra jobbat alltså

Du får nog läsa både domen och det jag skrev ett par gånger till så att du förstår.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in