2022-08-10, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
ok toppen, då kan ju alla som letar efter svar längre bak i hennes historia få göra det

T.om i domen står det ju hur "pålitlig" Lydia är så att lyssna på de som får sin information från henne låter ju ganska korkat..eller hur?

Som sagt vore intressant att få höra hennes olika ex vittna om hur hon var i dom förhållanderna

Jag har inte något emot att någon tittar bakåt. Som jag sagt tidigare om du hade läst, så hatar jag lögnare och när folk hittar på en massa skit.
Och som jag också sagt, jag får min info inte bara från Lydia. Återigen, jag får min info inte bara från Lydia!
2022-08-10, 22:59
Avslutad
Citat:
Ja hon har ju själv sagt att hela livet kraschade när hon flyttat ner till Helsingborg.
Skulle vara intressant att få veta vad som hände där nere..Till en psykolog/läkare sa hon även att det hade hänt en grej som hon inte ville berätta vad det var för något, man kan ju fråga sig vad det var för nått..

Jasså hade han? så det var något "jobbsammarbete" hon hade med honom? finns det namn på honom?
Namn vet jag inte, tror ju på Alexander. Någon nämnde att Alexander skulle varit en radiobilpolis, det är lite många lösa trådar. Därför vore det önskvärt om någon som VET hur det ligger till, inte någon kärlekstörstande låtsasbodyguard som leker allvetande.
2022-08-10, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vet du varför? Kan det ha med tatueringen att göra? Ytterligare en otrohetsaffär som Kimmo fått reda på?
Hur vet du att den var tom? Vem har en tom brandsläckare?
Spelar det ens någon roll? Väger en hel del gjord av metall.
Kimmo har berättat om Lydias temperament, att när orden inte räcker till, flyger saker. Osv.

Hennes tatueringar är vanliga tatueringar, och fan inte några gäng tatueringar
Hur jag kan veta att den var tom. Ja du, den frågan kan du ju undra över, och varför den var tom också...
2022-08-10, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Jag har inte något emot att någon tittar bakåt. Som jag sagt tidigare om du hade läst, så hatar jag lögnare och när folk hittar på en massa skit.
Och som jag också sagt, jag får min info inte bara från Lydia. Återigen, jag får min info inte bara från Lydia!
Lydia är av enig rätt bedömd som icke trovärdig, dvs en lögnare
2022-08-10, 23:07
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
ja och som sagt, detta är flashback så man kan ju aldrig vara 100 på vilka som hittar på en massa skit, skulle ju lika gärna kunna vara du?
det vet ju inte vi andra
Jag tex litar 100% på emils ex o bror medans du litar mer på Loveangie
2022-08-10, 23:08
Avslutad
Citat:
Ja vad i hela fridens namn sysslar du med att komma med sådana anklagelser. Det stämmer inte för fem öre dessutom.
Hon tjänade exempelvis reklampengar, med det var absolut inte via dansken. Sluta hitta på en massa lögner!
Jag spekulerar, du väljer att mörka vad du påstår dig känna till. Är det så att du egentligen inte vet någonting, men väldigt gärna skulle vilja vara Lydias Mr Right?
2022-08-10, 23:08
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Namn vet jag inte, tror ju på Alexander. Någon nämnde att Alexander skulle varit en radiobilpolis, det är lite många lösa trådar. Därför vore det önskvärt om någon som VET hur det ligger till, inte någon kärlekstörstande låtsasbodyguard som leker allvetande.
ok, och denna Krister hon nämner i fupen då? vet man vad de har/hade för relation?
2022-08-10, 23:14
Avslutad
Är det bara jag som inte får ihop det hela med att en skribent ska ha vetskap och full insyn i allt Lydia Barth företagit sig under 6 års tid?

Vad är det för "vän" som tiger still, när den man bryr sig om, fullständigt kastar sig från olika dumma män, självmordsförsök, jobb, barn, plugg, gård, skilsmässor, bröllop, kontroll över ekonomi, pojkvänner, kk, inläggningar ofrivilligt och frivilligt, barn som blir utsatta för övergrepp, misshandlingar osv.

Tror jag också hade valt att lägga in mig för att få vila.
2022-08-10, 23:16
Avslutad
Citat:
ok, och denna Krister hon nämner i fupen då? vet man vad de har/hade för relation?
Nej, men Lasse vet säkert, eller captenen...
Det är som sagt var rörigt. Sjukt ostabil tillvaro som hemlös, från slott till koja, sabbat allt pga sin egna dumhet.

Namnet Krister antyder att det är någon äldre man, inte många i Lydias ålder eller yngre med det tilltalsnamnet. Så jag satsar en hundring på att det är en äldre betuttad gubbe
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-10 kl. 23:23. Anledning: Tillägg
2022-08-10, 23:18
Avslutad
Citat:
Du tror ju inte på sanningen ens när den serveras framför dig, Lydia är en lögnare och mördare.
2022-08-10, 23:19
Avslutad
Citat:
Ja vad i hela fridens namn sysslar du med att komma med sådana anklagelser. Det stämmer inte för fem öre dessutom.
Hon tjänade exempelvis reklampengar, med det var absolut inte via dansken. Sluta hitta på en massa lögner!
Vad var det för reklam då?
Lustigt att du inte anklagar mig för att ljuga om danskens sysselsättning...
Det är ju sant, det vet du också.
2022-08-10, 23:49
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Det var väl födelsedagspengar om jag inte minns fel? (Peng i kuvert, osv)
Hur som helst, får man planera bättre. Att du jämför dina katters konton med barns sparande, får stå för dig.
Har du inte råd, skaffa inte så många katter. Har man barn behövs planering och dem borde vara prio1, vilket Lydias barn inte var för henne, hur gärna du än vill att det ska vara så. Acceptera faktum istället, Lydia Barth är inte den du trodde.

Att du inte begriper något kan jag inte göra ngt åt.

Mitt exempel med att förklara om mina djurkonto är för att ge ett exempel på när man administrerar någons konto då den inte kan göra det själv. T.ex ett djur, ett barn m.m

Att jämföra djur med barn går utmärkt. Idag är det nämligen på det viset att en del människor är precis lika fästa/bundna vid sina djur som vid anhöriga. Ibland ännu mer t.o.m. Så ditt tafatta försök att förminska djurs värde kan du stoppa upp i arslet! Ok!

Det finns t.o.m föräldrar som skiter fullständigt i sina barn. Hoppsan 😱

Nåja, jag har tyvärr inga katter. Har haft.

Och försök dig inte ens på att berätta för mig att Lydia inte är den jag trodde, din skojare 😂

Såg att du återigen börjat tjafsa om hennes tatueringar. Snart kan du väl varje vrå på hennes kropp 👀

Men gängtatueringar? Snälla, Muffe 🙈

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in