Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Emils bror och Emils ex har gått ut i tråden för att dementera skitsnack.
De har inte hyllat honom. De har berättat om en älskad vän, pappa, bror, pojkvän och vilka demoner han brottats med.
Det är tragiskt att ni som vill bättra på Lydias trovärdighet och rykte, kanske borde se att hon inte är helt oskuldsfull eller ärlig. Att alla män varit dumma och elaka är inte rimligt.
Edit:
Att bli kallad avundsjuk stalker, för att man vänder sig till de svenska myndigheterna, för att få fakta att luta sig mot och inte gå efter vad som skrivs på flashback blir lite tragikomiskt.
Problemet med det Mumsebull är ju att Emil inte längre hade någon nära kontakt med dessa personer mer. Men det har du vägrat se har man ju förstått.
Det stämmer säkert väldigt bra att dom kände honom väldigt bra tidigare, men ej sedan de bröt den dagliga kontakten om man säger så.
Jag vet ju inte hur du fungerar mer än att du har sex med alla dina vänner med tanke på ditt resonemang här i tråden. Men om man bortser från det. De jag har kontakt med dagligdags, kan jag säga att jag känner väl. Men personer som jag ej har en sådan kontakt med, kan jag ej säga det. Och det spelar ingen roll om det är en bror, syster, ex eller vad det än må vara.
Emil vände sig till andra också när han hade det tufft, det har ju visat sig i tråden innan också.
Trovärdighet säger du som vill sprida ut att dansken arbetade med porr m.m. Det är sinnessjukt, och ren förbannad lögn ju. Och att Lydia tjänade reklampengar via honom? Du har ingen aning hur jäkla fel du har. Och man behöver inte fråga någon om detta, det räcker att man öppnar ögonen bara.
Och du är ju en sexfixerad avundsjuk stalker ju, det har du visat gång på gång nu ju. Dina texter talar för sig själv liksom.