Citat:
Ingenstans har jag påstått att alla LKF-fall utvecklas till demens som du ville göra gällande att jag gett uttryck för. Det var det jag bad dig visa var du fått ifrån. Det förstod du helt säkert också men valde att illvilligt läsa in ett syftningsfel trots att det i samma korta inlägg fanns en mening till som helt entydigt visade vad jag avsåg, nämligen denna:Som sagt, du är så trögfattad att du inte ens fattar vad du själv skriver och efterfrågar. Säger emot dig själv hela tiden. Minst två gånger bara i dina två inlägg ovan. Du börjar ta priset i att vara den mest korkade och ointelligenta person som skrivit i tråden, och det vill fan inte säga lite med tanke på några av de troll som dykt upp.
Inte för att jag tror att du kommer fatta denna gången heller men jag citerar dig en extra gång här, så kanske du kan få hjälp av någon i din närhet som gick ut grundskolan med godkänt betyg i åtminstone svenska att få dig att förstå vad det faktiskt var du skrev och efterfrågade, som jag också svarade på
Belägg för detta har jag alltså redan presenterat i tråden, och de finns i vetenskaplig litteratur i ämnet. Sådant som du inte har den blekaste aning om vad det är för något.
Esbjörn lider inte av demens, och det är inget konstigt med det. En lindrig kognitiv funktionsnedsättning leder nödvändigtvis inte till demens, och när den är subjektiv gör den det definitivt inte.
Inte för att jag tror att du kommer fatta denna gången heller men jag citerar dig en extra gång här, så kanske du kan få hjälp av någon i din närhet som gick ut grundskolan med godkänt betyg i åtminstone svenska att få dig att förstå vad det faktiskt var du skrev och efterfrågade, som jag också svarade på

Belägg för detta har jag alltså redan presenterat i tråden, och de finns i vetenskaplig litteratur i ämnet. Sådant som du inte har den blekaste aning om vad det är för något.
Esbjörn lider inte av demens, och det är inget konstigt med det. En lindrig kognitiv funktionsnedsättning leder nödvändigtvis inte till demens, och när den är subjektiv gör den det definitivt inte.
Citat:
Var tycker du dig finna stöd för att jag inte förstår just det du nu förklarar?
Naturligtvis var det inte varifrån du har inhämtat din kunskap om demenssjukdomar och inte heller att du lagt ut text om det i tråden jag efterfrågade. Varför skulle det intressera mig, eller någon annan heller för den delen? Ett uselt försök till damage control.
Du tillskriver ofta användare i tråden egenskaper eller brist på egenskaper i syfte att förminska dem. Detta nedan av dig skrivet var just ett sådant exempel och det förtjänades sannerligen att lyftas fram till beskådan.
Citat:
Vad din trögfattarhjärna inte verkar förstå, är att inte alla som varit eller är i ett stadie av lindrig kognitiv störning utvecklar demens, närmare bestämt ca en tredjel gör inte det.