2022-08-10, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Klart det är , jag har gjort samma misstag gång på gång , lovar att aldrig dricka igen men sen kommer det en skön solig dag och begären talar till sig det kalla på en sommardag ”a men vadå drick en cola istället ” inte så lätt när man vill ha ruset , sen vet man ju inte alltid att det kommer spåra så det är som en rysk roulette.. vad ska man säga ”eyo eyo HOOD is djahannam”
Tror du inte jag har gjort det?! Och de allra flesta människor?? Det är väl skillnad på att vara svag, ta återfall, missbruka etc
och att vara en genom rutten människa?? Bara för att man tar snedsteg i livet behöver man inte bete sig som en värdelös människa!
Du är helt ute o cyklar, är du 15 år?
Citera
2022-08-10, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Tror precis som du, tar mina ord och tankegångar . Har man sett typen innan är de lätta att känna igen.

Han vill vara psykopat på det sätt han anser är gangster och coolt. Men han är bara en hjärnskadad pundare med narcissistisk störning. Det lilla intellekt han föddes med har han bit för bit pundat bort.

Alva fattar inte mycket heller. Blir tufft den dag han lämnar henne.
Skönt du förstår vad jag förstår Libra!
Ja, som sagt, många av dessa typer försöker leva på, och rättfärdiga sina handlingar och hänvisar till diagnoser och störningar. Sen tycker dem att det är coolt att de haft det så tufft pga av att de har en annorlunda hjärna än majoritet, knas uppväxt hit o dit!
Självklart har de flesta med ovanstående det jätte tufft, inte det jag menar.
Men i detta fall tror jag enbart det handlar om en hjärndöd hjärna, mindervärdeskomplex och låg självkänsla, inget annat! Ibland finns det ingen förklaring till att en människa bara helt enkelt är dum i huvudet!
Citera
2022-08-10, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Tror du inte jag har gjort det?! Och de allra flesta människor?? Det är väl skillnad på att vara svag, ta återfall, missbruka etc
och att vara en genom rutten människa?? Bara för att man tar snedsteg i livet behöver man inte bete sig som en värdelös människa!
Du är helt ute o cyklar, är du 15 år?
Förklara på vilket sätt han är värdelös
Citera
2022-08-10, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chipo
Klassad adhd som atsp?
Vet att jag har adhd och är samtidigt antisocial. Men alltså man missbrukar visst. Du har ju delvis rätt. Kan säga att jag har lätt till att bli beroende av allt och har extremt intresse av droger. Men samtidigt så är jag extremt rädd att tappa kontroll och att bli påverkad av något. Hmmm kan se vad du menar. Men vet att man missbrukar mycket faktiskt.

Men nog om dig
Citera
2022-08-10, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Förklara på vilket sätt han är värdelös
Manipulerar
Isolerar och trycker ner Alva
Tvingar folk ur sina lgh och ockuperar
Rånar
Kallar följare horungar och ljuger dem rakt upp i huvudet
Storhetsvansinne
Våldsam
Mördar
Jaaa, jag kan komma på 100 punkter till
Citera
2022-08-10, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Manipulerar
Isolerar och trycker ner Alva
Tvingar folk ur sina lgh och ockuperar
Rånar
Kallar följare horungar och ljuger dem rakt upp i huvudet
Storhetsvansinne
Våldsam
Mördar
Jaaa, jag kan komma på 100 punkter till

Vad har jag missat? Vadå tvingar av folk lägenheter ? 🤢
Citera
2022-08-10, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo

Både Alex och Alva har sagt att de brukade "baxa" folks lägenheter när de inte hade nånstans att bo.
Minns dock inte i vilken video de sa det i.
Senast redigerad av Superpotato 2022-08-10 kl. 21:43.
Citera
2022-08-11, 00:09
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Både Alex och Alva har sagt att de brukade "baxa" folks lägenheter när de inte hade nånstans att bo.
Minns dock inte i vilken video de sa det i.

Det har de nämnt i flera videos. De hotade folk att lämna sina hem, ockuperade deras lägenheter. Skrattar när de återberättar också som riktiga avskum. Hoppas någon gör samma mot dem nu då när de har ett eget hem som de ordnat själva. Hade varit guld. Karma.
Citera
2022-08-11, 00:37
Medlem
Citat:
Det har de nämnt i flera videos. De hotade folk att lämna sina hem, ockuperade deras lägenheter. Skrattar när de återberättar också som riktiga avskum. Hoppas någon gör samma mot dem nu då när de har ett eget hem som de ordnat själva. Hade varit guld. Karma.
Ja exakt, dem sitter o garvar åt det också när de återberättar
Fruktansvärt
Citera
2022-08-11, 01:07
Medlem
Citat:

Det där är ju rent av helt jävla vidrigt! Fy satan vad han lär sjunka i mångas ögon när mer och mer av sånt här småaktigt skit kommer fram.

Och vad många fans till han lär känns sig totalt efterblivna som trott på och följt denna snubben med stormlykta !

Hörde i någon intervju med han hos reallokal att han tydligen ska ha l”hotat till sig”ett 4 plats säte på tunnelbanan, då av mindre killar och för att visa hur tuff han var framför bruden han hade med sig.

Sagt något i stil med ”Detta är mitt 4 säte tagga ” på ett hotfullt sätt..

Definitionen av en tvättäkta gangster.😂
Citera
2022-08-11, 02:23
Medlem
Citat:
Men lämnade folk bara ifrån sig sin bostad och lät dem hållas? Skickar de inte polisen på dem eller något?
Citera
2022-08-11, 02:49
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Det där är ju rent av helt jävla vidrigt! Fy satan vad han lär sjunka i mångas ögon när mer och mer av sånt här småaktigt skit kommer fram.

Och vad många fans till han lär känns sig totalt efterblivna som trott på och följt denna snubben med stormlykta !

Hörde i någon intervju med han hos reallokal att han tydligen ska ha l”hotat till sig”ett 4 plats säte på tunnelbanan, då av mindre killar och för att visa hur tuff han var framför bruden han hade med sig.

Sagt något i stil med ”Detta är mitt 4 säte tagga ” på ett hotfullt sätt..

Definitionen av en tvättäkta gangster.😂

Ja det är så lågt och fegt att jag inte ens fattar hur de kan skryta om det. Inte ens vett nog nu i efterhand att skämmas för det.

Sådana töntar som Alex Sleezay måste alltid hävda sig. Hans ego måste matas dagligen. Jätte"gangster" Bara småbarn som tycker han är cool..

Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Men lämnade folk bara ifrån sig sin bostad och lät dem hållas? Skickar de inte polisen på dem eller något?

Verkar tyvärr inte så. Har väl skrämts och hotats enormt till att bara ge upp bostaden.
Så lågt och smutsigt, även andra i den världen ser ner på dem kan jag garantera.

Hoppas folk kan träda fram och anmäla nu i efterhand! Eller iallafall komma ut med sanningen. De förtjänar verkligen inte sina tittare. Skamfläckar som låtsas vara maskrosbarn som vänt sina liv. Ett hån mot dem som verkligen gjort den resan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in