2022-08-10, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
nej då..tycker de flesta vill undersöka mer..
problemet här är att de som tror att motivet ligger längre bak i tiden blir hela tiden stoppade av de som minsann "vet" att motivet måste vara inom sista månaden/veckorna.

Ja motivet ligger ju självklart i tiden med att hon var med Emil. Att tro något annat är ju enbart löjligt. För hur det än är, hon har inte varit i närheten av något sånt här innan ju.
Men vissa vill ju verkligen inte lyfta på de bladen, de tycks vara tabu konstigt nog.
2022-08-10, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Misshandel ja, det är samma person.
Och som man sagt femtielva gånger här inne. Det är inte så konstig för de som känner Lydia vet att hon går iväg istället, vill ej ha bråk. Hon valde at lämna denna idiot tack och lov.
Varför ljuger du Lasse?
Hon går inte iväg...
Hon gör det värsta man kan göra. Hion hämtar bössan, siktar och skjuter

Dessutom har hon ju kastat brandsläckare.. Då gick hon inte heller....
Förstår inte varför du ljuger så mycket Lasse
2022-08-10, 22:38
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ja motivet ligger ju självklart i tiden med att hon var med Emil. Att tro något annat är ju enbart löjligt. För hur det än är, hon har inte varit i närheten av något sånt här innan ju.
Men vissa vill ju verkligen inte lyfta på de bladen, de tycks vara tabu konstigt nog.
ja men exakt detta jag menade.

För självklart MÅSTE det vara under Emils tid.
Och alla andra som tror att det mer handlar om Lydias liv och leverne längre bak i tiden blir kallade troll och lögnare.
2022-08-10, 22:38
Avslutad
Citat:
Precis, så det måste ligga mer bakom eller hur? Det är det man har velat undersöka länge nu, men viss vill för sitt liv inte vända de bladen. Undrar varför?
VAD är det du tror ligger bakom? Du försöker inte ens att se utanför din box, du fortsätter läsa i din bladlösa bok utan pärmar.
Du skriver här och insinuerar att Emil gjort det ena och det tredje, som inte syns, samt att Emil klippt ihop en film med mordet?
Du är duktig på att käbbla, men det för inte tråden framåt, utan du vill backa bandet till när? Ser du inte ett mönster i Lydias levnadssätt?
Det är stört omöjligt att göra en tidslinje, då du motarbetar och inte tänker berätta någonting för alla är så dumma...
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-10 kl. 22:56.
2022-08-10, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Varför ljuger du Lasse?
Hon går inte iväg...
Hon gör det värsta man kan göra. Hion hämtar bössan, siktar och skjuter

Dessutom har hon ju kastat brandsläckare.. Då gick hon inte heller....
Förstår inte varför du ljuger så mycket Lasse

Har du svårt för att läsa eller?
Jag har ju sagt hela tiden och skrev det i mitt senaste inlägg, något mer måste ligga bakom, för hon gör bara inte så här normalt sätt.
Ja hon kastade en tom brandsläckare. Vet du varför? Nä, just precis!
2022-08-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
ja men exakt detta jag menade.

För självklart MÅSTE det vara under Emils tid.
Och alla andra som tror att det mer handlar om Lydias liv och leverne längre bak i tiden blir kallade troll och lögnare.

Om du läser ordentligt så har jag bara kallat folk för troll efter att själv ha blivit kallad för det av vissa.
Lögnare är det ju när de ljuger, väldigt enkelt liksom.
2022-08-10, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
VAD är det du tror ligger bakom? Du försöker inte ens att se utanför din box, du fortsätter läsa i din bladlösa bok utan pärmar.
Du skriver här och insiuerar att Emil gjort det ena och det tredje, som inte syns, samt att Emil klippt ihop en film med mordet?
Du är duktig på att käbbla, men deg för inte tråden framåt, utan du vill backa bandet till när? Ser du inte ett mönster i Lydias levnadssätt?
Det är stört omöjligt att göra en tidslinje, då du motarbetar och inte tänker berätta någonting för alla är så dumma...

Nu får du sluta hitta på igen Mumsemuff. Var har jag sagt att Emil skulle ha klippt ihop en film på mordet? Trist men sant, jag säger det igen för att det behövs tydligen: Plocka fram det, eller sluta hitta på.
Jag har sagt att jag tänker inte berätta allt jag vet då jag inte vill outa någon m.m. Vad i de orden är det som du inte förstår?
2022-08-10, 22:47
Avslutad
Citat:
Ja, du fortsätter i samma spår som vanligt utan några bevis på något du får ur sig. Så är det någon som är en hora i denna tråden EmmeLee, så är det ju du Dock en dålig sådan eftersom ingen vill ha dig, allra minst Emil, och han köpte ju sex också enligt vad som skrivits i tråden innan.
Lasse, vad sysslar du med?
Det är känt att Lydia åkte över sundet, hon har inte haft någon verksamhet i Skåne, Kropps Lejon Gård har numera sitt säte på Hinseberg. Lika produktivt som i Skåne.
Du har skrivit att du känt henne i drygt 6 år, dvs när hon kom till Skåne, dit hon ville flytta för att hon ville bort (hade ställt till det) från sin "familj" som hon i tingsrätten hävdar att hon har stöd ifrån... eh...ja..

Alexander- Tatueringen?
En annan tatuering jag funderat över är den som liknar en gängtatuering, är den från bankrånstiden?

Dansken som hade ett porrfilmsimperium, som flyttade in innan Kimmo flyttat ut, var det via honom Lydia tjänade pengar på reklam, som du berättade om?
2022-08-10, 22:49
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Om du läser ordentligt så har jag bara kallat folk för troll efter att själv ha blivit kallad för det av vissa.
Lögnare är det ju när de ljuger, väldigt enkelt liksom.
ok toppen, då kan ju alla som letar efter svar längre bak i hennes historia få göra det

T.om i domen står det ju hur "pålitlig" Lydia är så att lyssna på de som får sin information från henne låter ju ganska korkat..eller hur?

Som sagt vore intressant att få höra hennes olika ex vittna om hur hon var i dom förhållanderna
2022-08-10, 22:52
Avslutad
Citat:
Har du svårt för att läsa eller?
Jag har ju sagt hela tiden och skrev det i mitt senaste inlägg, något mer måste ligga bakom, för hon gör bara inte så här normalt sätt.
Ja hon kastade en tom brandsläckare. Vet du varför? Nä, just precis!
Vet du varför? Kan det ha med tatueringen att göra? Ytterligare en otrohetsaffär som Kimmo fått reda på?
Hur vet du att den var tom? Vem har en tom brandsläckare?
Spelar det ens någon roll? Väger en hel del gjord av metall.
Kimmo har berättat om Lydias temperament, att när orden inte räcker till, flyger saker. Osv.
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-10 kl. 22:57.
2022-08-10, 22:55
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Det är känt att Lydia åkte över sundet, hon har inte haft någon verksamhet i Skåne, Kropps Lejon Gård har numera sitt säte på Hinseberg. Lika produktivt som i Skåne.
Du har skrivit att du känt henne i drygt 6 år, dvs när hon kom till Skåne, dit hon ville flytta för att hon ville bort (hade ställt till det) från sin "familj" som hon i tingsrätten hävdar att hon har stöd ifrån... eh...ja..

Alexander- Tatueringen?
En annan tatuering jag funderat över är den som liknar en gängtatuering, är den från bankrånstiden?

Dansken som hade ett porrfilmsimperium, som flyttade in innan Kimmo flyttat ut, var det via honom Lydia tjänade pengar på reklam, som du berättade om?

Ja hon har ju själv sagt att hela livet kraschade när hon flyttat ner till Helsingborg.
Skulle vara intressant att få veta vad som hände där nere..Till en psykolog/läkare sa hon även att det hade hänt en grej som hon inte ville berätta vad det var för något, man kan ju fråga sig vad det var för nått..

Jasså hade han? så det var något "jobbsammarbete" hon hade med honom? finns det namn på honom?
2022-08-10, 22:57
Medlem
Citat:

Alexander- Tatueringen?

Ja vad i hela fridens namn sysslar du med att komma med sådana anklagelser. Det stämmer inte för fem öre dessutom.
Hon tjänade exempelvis reklampengar, med det var absolut inte via dansken. Sluta hitta på en massa lögner!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in