2022-08-10, 19:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Kan du inte förklara hur du menar är du snäll 🙏 på vilket sätt stal denna slyna pengar menar du?

Jag har t.ex ett djurkonto för mina djur. Där jag såklart är administratör. Ibland lånar jag pengar av dom för att betala veterinären för att mina egna pengar börjar sina då de äter mig ur huset och jämt vill ha nya leksaker.

Kan Lydia varit administratör för kontot tro? 🤑

Bara en liten tanke i all välmening 🥰
Det var väl födelsedagspengar om jag inte minns fel? (Peng i kuvert, osv)
Hur som helst, får man planera bättre. Att du jämför dina katters konton med barns sparande, får stå för dig.
Har du inte råd, skaffa inte så många katter. Har man barn behövs planering och dem borde vara prio1, vilket Lydias barn inte var för henne, hur gärna du än vill att det ska vara så. Acceptera faktum istället, Lydia Barth är inte den du trodde.
2022-08-10, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Är det samma person som utsatt Lydia för misshandel och övergrepp? Är det inte lite märkligt att han inte är dömd? Om det finns bevis?

Misshandel ja, det är samma person.
Och som man sagt femtielva gånger här inne. Det är inte så konstig för de som känner Lydia vet att hon går iväg istället, vill ej ha bråk. Hon valde at lämna denna idiot tack och lov.
2022-08-10, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Det är dansken de pratar om, de har nämnt det tidigare att han utnyttjat barnen.

Som capt var inne på så självklart ska inte detta handla om hur många män hon har haft sex med vilket är orelevant ja.
Det som däremot skulle vara intressant att veta är att få höra andra sidan av storyn med alla hennes ex.
Vi vet ju bara Lydias sida hur elaka de varit o så.
Emil kan ju tyvärr inte berätta själv utan där får man ju lyssna lite på sånt som tex hans exfru och hans bror berättar om honom, att lyssna på Lydias sida ger ingenting då hennes trovärdighet inte är den bästa.
Skulle gärna velat höra mer om livet med Kimmo (från hans o hans familjs sida), Muffit, vad skulle han försvara sig med?

Skulle även vara intressant att höra tjejen som hyrde ut lägenheten i Farstas sida o hennes kille eller vem det var som Lydia polisanmälde.

Nej, det är inte dansken vi pratade om. Det var mannen hon träffade efter att hon flyttat upp till Stockholm igen.
2022-08-10, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Håller med dig
Allt för många har berättat om att Lydias liv inte varit riktigt som man kan förvänta sig som 4barns mamma
Män, psykisk sjukdom, droger, misshandel, slagsmål vapen, skulder hos kronpfogden, mord
Inte riktigt vad jag anser som normala normer för en 4 barns mamma.
Härinne sitter framför allt en och skriver och försvarar och normaliserar allt som Lydia ställt till med.
Hon har bars haft "otur" enligt denne
Fel män hela tiden som slagit henne. Älskad av alla barn
Bara "hjälpt Emil"
Hyresvärd som inte är klok
En dansk som inte är klok
Listan kan göras lång....
Vad är det för fel på folk?
Skulle vara jätteintressant och höra mer av alla varit runt Lydia och som är utpekade som elaka svin av bla Lasse

Ingen hade blivit gladare än jag om de hade kommit fram och gjort det. För då hade man inte behövt hålla tillbaka, utan då kunde man lugnt lägga fram bevisen man har utan att outa någon ju.
Så jag hade välkomnat det, absolut.
2022-08-10, 21:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Och som man sagt femtielva gånger här inne. Det är inte så konstig för de som känner Lydia vet att hon går iväg istället, vill ej ha bråk. Hon valde at lämna denna idiot tack och lov.
Han är inte dömd, är han ens anmäld? Varför var hon gift med honom ända till mars 2021? Förklara gärna så jag förstår.
När flyttade Lydia från Skåne och vart, enligt dig? Flyttade hon direkt till M? Varför var hon skriven hos Anders? Hon flyttade till Kimmo, har du hävdat?
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-10 kl. 21:28.
2022-08-10, 21:29
Avslutad
Citat:
Nej, det är inte dansken vi pratade om. Det var mannen hon träffade efter att hon flyttat upp till Stockholm igen.
Hon flyttade till Kimmo enligt dig och captenen?
Varför berättar du inte vad du vet istället för att tramsa i tråden och påstå att alla ljuger? Hur mycket sanningar kommer fram då?
Kan man påstå att Emil fick ta skit för någonting Lydia råkat ut för tidigare?
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-10 kl. 21:32.
2022-08-10, 22:13
Medlem
Citat:
Vad jag menar?
Lydia Barth är resultatet av föräldrarnas uppfostran eller rättare sagt brist på uppfostran.
Vart fanns dem när Lydia blev utsatt för övergrepp, inte klarade skolan, drack, drogade, medverkade vid väpnat rån? Allt som skedde under deras förmyndarskap?
Men man får inte kritisera föräldraansvaret här i denna tråd. Ändå visar det sig att Lydias barn utsatts av någon bekant, enligt er?
Ser ni inte vad problemen bottnar i? Själva kärnan till problemen?

Icke att förglömma den röksvampen och piller knarkande brodern till Brölhäxan Lida.

Lidas pappa finns i sthlm och har inte heller han tagit sitt ansvar och sett till att smuts Lida fick sina vapen omhändertagna , sig själv inspärrad .

Och soc har ju varit inkopplad sen länge gällande hennes sk föräldraskap. Eller bristande sådant
Vem som 4 barns mor är hemlös , arbetslös och lever på andra snubbars pengar ?? Som man knullar sig till. Nää fy alltså
2022-08-10, 22:20
Medlem
Mercedes avatar
Citat:

Hade det påståendet varit sant hade detta nog inte hänt va?

visst hon gick iväg, men hon kom tillbaka igen...med hagelbössan PANG
2022-08-10, 22:25
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Det var väl födelsedagspengar om jag inte minns fel? (Peng i kuvert, osv)
Hur som helst, får man planera bättre. Att du jämför dina katters konton med barns sparande, får stå för dig.
Har du inte råd, skaffa inte så många katter. Har man barn behövs planering och dem borde vara prio1, vilket Lydias barn inte var för henne, hur gärna du än vill att det ska vara så. Acceptera faktum istället, Lydia Barth är inte den du trodde.
fy sjutton..
min storebror krascha min spargris när jag var liten o snodde mina få slantar jag hade, sårade mig rejält.
Tänk om det hade varit mamma som gjort det...
2022-08-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Hade det påståendet varit sant hade detta nog inte hänt va?

visst hon gick iväg, men hon kom tillbaka igen...med hagelbössan PANG

Precis, så det måste ligga mer bakom eller hur? Det är det man har velat undersöka länge nu, men viss vill för sitt liv inte vända de bladen. Undrar varför?
2022-08-10, 22:31
Medlem
Citat:
Hon flyttade till Kimmo enligt dig och captenen?
Varför berättar du inte vad du vet istället för att tramsa i tråden och påstå att alla ljuger? Hur mycket sanningar kommer fram då?
Kan man påstå att Emil fick ta skit för någonting Lydia råkat ut för tidigare?

Nej det kan man inte!
2022-08-10, 22:32
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Precis, så det måste ligga mer bakom eller hur? Det är det man har velat undersöka länge nu, men viss vill för sitt liv inte vända de bladen. Undrar varför?
nej då..tycker de flesta vill undersöka mer..
problemet här är att de som tror att motivet ligger längre bak i tiden blir hela tiden stoppade av de som minsann "vet" att motivet måste vara inom sista månaden/veckorna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in