Citat:
Och som vanligt kommer det nya påhitt från dig Mumsebulle.
Lydias broar var inte alls brända. Visst, om man nu kan kalla hennes ex Mufit som en bro så var den bränd på båda håll, vilket hon inte var så ledsen över precis. Du har inte all information, så enkelt är det.
Lydias broar var inte alls brända. Visst, om man nu kan kalla hennes ex Mufit som en bro så var den bränd på båda håll, vilket hon inte var så ledsen över precis. Du har inte all information, så enkelt är det.
Citat:
Klart att det var ett jippo, som dessvärre inte var så snyggt med tanke på hur drogad hon var.
Flirtade med M?
Ja det har han säkert trott, men så var verkligen inte fallet.
Du har rätt, hon föredrog äldre män vilket i sig inte är något fel väl? Precis som det är på andra hållet ju, män som tycker om yngre kvinnor.
Jag har en känsla av att du nog inte vill att jag ska avslöja allt jag vet..
Flirtade med M?
Ja det har han säkert trott, men så var verkligen inte fallet. Du har rätt, hon föredrog äldre män vilket i sig inte är något fel väl? Precis som det är på andra hållet ju, män som tycker om yngre kvinnor.
Jag har en känsla av att du nog inte vill att jag ska avslöja allt jag vet..
Citat:
Nä du vet inte säger du. Jag vet däremot.
Barnrumpa m.m kan du ju vara själv när du hela tiden kallar Lydia det ena med det tredje, detta utan att ens känna henne. Det Mumsebulle, Det är barnsligt!
Vadå varför?
Ja jag skrev att hon var drogad, det kunde väl alla se via den länk som lades in här också, eller? Så du menar alltså att alla som är/råkar vara drogade är knarkare?
Inte enligt min bok varje fall, hon är ingen knarkare. Det är ännu en sån sak som är barnsligt av den som kallar Lydia för det. För den personen har absolut ingen koll på läget.
Vad vill du veta mer, att exet tog stryptag på henne? Exempelvis!
Barnrumpa m.m kan du ju vara själv när du hela tiden kallar Lydia det ena med det tredje, detta utan att ens känna henne. Det Mumsebulle, Det är barnsligt!
Vadå varför?
Ja jag skrev att hon var drogad, det kunde väl alla se via den länk som lades in här också, eller? Så du menar alltså att alla som är/råkar vara drogade är knarkare?
Inte enligt min bok varje fall, hon är ingen knarkare. Det är ännu en sån sak som är barnsligt av den som kallar Lydia för det. För den personen har absolut ingen koll på läget.

Vad vill du veta mer, att exet tog stryptag på henne? Exempelvis!
Citat:
Nej det är klart jag inte menar det. Men kanske att hon tog någon pilla för att klara av att genomföra det..
Man har haft detta uppe i tråden tidigare, Lydia är ingen som normalt sett klagar över något. Hon går vidare bara. I detta fall så bröt hon ju med honom och gick vidare, inte sant?
Man har haft detta uppe i tråden tidigare, Lydia är ingen som normalt sett klagar över något. Hon går vidare bara. I detta fall så bröt hon ju med honom och gick vidare, inte sant?
Citat:
Citat:
Här har du, allt finns inte kvar.