2022-07-06, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Vad bra att vi har åtminstone EN i tråden med riktig insyn som kände främst E, men även L lite grann, och som är ÄRLIG!

Hatten av för dig!

Det var väl E:s sista ex som verkar ha satt en stor press på Es nya förhållande, var det inte så? Det var någon annan som skrev det också!

Verkar vara en jobbig psykbrud "det med". Var det hon som E var lärare för? Och hon var elev?

ja lillen känd mycke press från hans ex me barnen
de va mycke bråk o ti slut bråka lillen o lydia om de osså
Hon nämnde att de kände de som om exet styrde deras förhållande
2022-07-06, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du namnger hennes ex lite friskt, varför gifte hon sig med honom då, du som vet? För att det var gratisjippo?
Hon flörtade med M när hon var med K, var såå imponerad över hans projekt.
Vad tyckte hans barn om sin styvmor?
Skulle verkligen vilja veta mer om det äktenskapet..
M var ju förövrigt inne på att Lydia var feldiagnostiserad, han tycke det stämde bättre med add.

Berätta eller låt bli.
Varför var hon besatt av betydligt äldre män? Emil var väl för ung för hennes smak egentligen?

Fyll i luckorna, det är vad många undrar.

Du skriver att denne M misshandlat henne mycket.
Dansken har du någon nedlagd polisanmälan på..
Har du ingenting att delge, annat än hur dumma alla män var mot Lydia?

Klart att det var ett jippo, som dessvärre inte var så snyggt med tanke på hur drogad hon var.
Flirtade med M? Ja det har han säkert trott, men så var verkligen inte fallet.
Du har rätt, hon föredrog äldre män vilket i sig inte är något fel väl? Precis som det är på andra hållet ju, män som tycker om yngre kvinnor.
Jag har en känsla av att du nog inte vill att jag ska avslöja allt jag vet..
2022-07-06, 17:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Klart att det var ett jippo, som dessvärre inte var så snyggt med tanke på hur drogad hon var.
Flirtade med M? Ja det har han säkert trott, men så var verkligen inte fallet.
Du har rätt, hon föredrog äldre män vilket i sig inte är något fel väl? Precis som det är på andra hållet ju, män som tycker om yngre kvinnor.
Jag har en känsla av att du nog inte vill att jag ska avslöja allt jag vet..
Jag har bett dig att berätta, men du tramsar runt och beter dig som en barnrumpa, rent ut sagt, incinuerar och gafflar om att det tänker du inte göra, piluttadadig...
Jag vet inte, därför frågar jag,

Gällande bröllopet med M, varför?
Gratis är gott?
Du skriver själv att hon var drogad, någonting som tidigare förnekades, ty Lydia var ingen knarkare...osv
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-07-06 kl. 17:12.
2022-07-06, 19:23
Medlem
Citat:
Jag har bett dig att berätta, men du tramsar runt och beter dig som en barnrumpa, rent ut sagt, incinuerar och gafflar om att det tänker du inte göra, piluttadadig...
Jag vet inte, därför frågar jag,

Gällande bröllopet med M, varför?
Gratis är gott?
Du skriver själv att hon var drogad, någonting som tidigare förnekades, ty Lydia var ingen knarkare...osv

Nä du vet inte säger du. Jag vet däremot.
Barnrumpa m.m kan du ju vara själv när du hela tiden kallar Lydia det ena med det tredje, detta utan att ens känna henne. Det Mumsebulle, Det är barnsligt!
Vadå varför?
Ja jag skrev att hon var drogad, det kunde väl alla se via den länk som lades in här också, eller? Så du menar alltså att alla som är/råkar vara drogade är knarkare?
Inte enligt min bok varje fall, hon är ingen knarkare. Det är ännu en sån sak som är barnsligt av den som kallar Lydia för det. För den personen har absolut ingen koll på läget.
Vad vill du veta mer, att exet tog stryptag på henne? Exempelvis!
2022-07-06, 19:29
Avslutad
Citat:
Barnrumpa m.m kan du ju vara själv när du hela tiden kallar Lydia det ena med det tredje, detta utan att ens känna henne. Det Mumsebulle, Det är barnsligt!
Vadå varför?
Ja jag skrev att hon var drogad, det kunde väl alla se via den länk som lades in här också, eller? Så du menar alltså att alla som är/råkar vara drogade är knarkare?
Inte enligt min bok varje fall, hon är ingen knarkare. Det är ännu en sån sak som är barnsligt av den som kallar Lydia för det. För den personen har absolut ingen koll på läget.
Menar du att hon drogades och tvingades att ingå äktenskap med M?
Hur kommer det sig att M inte är dömd för misshandel?
2022-07-06, 19:34
Medlem
Citat:
Vadå varför?
Ja jag skrev att hon var drogad, det kunde se via den länk som lades in här också, eller? Så du menar alltså att alla som är/råkar vara drogade är knarkare?
Varför var hon drogad när hon gifte sig om hon inte har missbruksproblem?
Ingen normal företeelse precis
2022-07-06, 20:00
Medlem
Citat:
Menar du att hon drogades och tvingades att ingå äktenskap med M?
Hur kommer det sig att M inte är dömd för misshandel?

Nej det är klart jag inte menar det. Men kanske att hon tog någon pilla för att klara av att genomföra det..
Man har haft detta uppe i tråden tidigare, Lydia är ingen som normalt sett klagar över något. Hon går vidare bara. I detta fall så bröt hon ju med honom och gick vidare, inte sant?
2022-07-06, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Varför var hon drogad när hon gifte sig om hon inte har missbruksproblem?
Ingen normal företeelse precis

Som jag skrev, hon tog väl en pilla för att kunna genomföra det..
2022-07-06, 20:13
Avslutad
Citat:
Nej det är klart jag inte menar det. Men kanske att hon tog någon pilla för att klara av att genomföra det..
Man har haft detta uppe i tråden tidigare, Lydia är ingen som normalt sett klagar över något. Hon går vidare bara. I detta fall så bröt hon ju med honom och gick vidare, inte sant?
Någon pilla? Vad menar du med det?
Jag undrar om det är vanligt förekommande, vad är det ens, en pilla?

Jag har förstått att Lydia var väl bevandrad gällande droger, och berusningsmedel. Det förstår man av journalerna.

Vad tog hon? Varför? Blev hon tvingad?
Varför är han inte dömd?
2022-07-06, 20:36
Medlem
Citat:
Som jag skrev, hon tog väl en pilla för att kunna genomföra det..
Pilla?
What?
Fick inte hennes barn vara med när mamma gifte sig? Det brukar ju vara väldigt stort för barn.. Och viktigt att få medverka..
Kul med en stenad påtänd mamma!
Men du Lasse tycker väl det är normalt också?
2022-07-06, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Pilla?
What?
Fick inte hennes barn vara med när mamma gifte sig? Det brukar ju vara väldigt stort för barn.. Och viktigt att få medverka..
Kul med en stenad påtänd mamma!
Men du Lasse tycker väl det är normalt också?
Jag vet inte, men det är detta synsätt som skrämmer mig.
Att ta någon "pilla" för att stå ut med att gifta sig?
Det är just såna resonemang som är skadligt och farligt.
I Lydias familj och bekantskapskrets, är det inte någonting konstigt med läkekonst, och mumbo jumbo. Röka och inta vad naturen har att erbjuda, eller någon pilla?! Människor i tråden har skrivit om egna oncidenter med Lydia, där hon haft pulver kvar under näsan. Det är inte normalt i övriga samhället, även om Bartharna tycker om att trolla. Det är precis dessa drogliberala människor som är farliga. Lägg därtill allt drickande som vissa försöker normalisera.

Lydia var så stark och stod pall...
Hon var så utsatt av dumma män.

Det blir så otroligt dumt, tar man någon pilla, så är man en pundare, knarkare eller missbrukare, kalla det vad du vill.
Vem försåg henne med pilla?!
2022-07-06, 21:56
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Med handen på hjärtat måste jag erkänna att jag inte följt o läst tråden från start utan bara från då jag själv hoppade in i tråden men inser nu att jag måste det hehe.

Blev lite intresserad nu om vad denna "Muffe" är för kille egentligen?
Nu kommer jag säkert fråga sånt som redan varit uppe tidigt i tråden då så ber om ursäkt på förhand.

Hur kommer det sig att hon gifte sig med honom? Var hon kär och galen borde hon inte behöva droga sig för att genomgå bröllopet?
Vad kan anledningen vara att hon valde att gifta sig?

Var det pengar och gröna skogar som lockade henne?
Eller var det en önskan om att få trygghet i livet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in