Citat:
Ursprungligen postat av
HighwayDelight
Nu kommer jag igga din dumma skit, jag ska inte ha någon unge, o min ”påfågelhane” har varit min i 17,5 år, frågor på det?
Jag skiter i hur andra gör.
Kul för dig isf. Jag har hört att kliniker säger att det ska gå tre dagar mellan utlösning.
Tredje dagen vet man inte vart man ska bli av. Man är man så jävla kåt att kuken står som ett hammarskaft.
Det känns som om någon sparkar en mellan benen eller klämmer kulorna allt hårdare i ett städ. Helvete man är så nära att komma bara man rör kuken.
Man får äta värktabletter och ta taxi dit för man har ont i pungen och upp i magen. Man går bockad in med stånd genom korridorerna.
Man ges ett litet tunt provrör på 5 ml alternativt en liten ful burk med blått lock som man inte ens får ner ollonet i. Hur är det tänkt man ska kunna runka. Man får prickskjuta öppningen för att ens få ner en tredjedel av laddningen. Hälften sprutar man utanför på soffan.
Till sjuksköterskan lämnar man nersmetade provrör med sperma. Inte för att avsikten är den utan för att det är käringar och gamla slapptaskar som inte fattar hur kåt man är i den åldern.