2022-08-03, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingenlogik0829
Om du vore rationell och såg till dig själv så borde du troligen ha gjort andra val och prioriteringar i livet. Att inte insikten infann sig hos dig är ditt kast som du får ta konsekvenserna av.

Jag lever mitt bästa liv just nu att röka på och knulla horor är som ungdomarna säger Fett Cringe.
Citera
2022-08-03, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Jag lever mitt bästa liv just nu att röka på och knulla horor är som ungdomarna säger Fett Cringe.
Ok men nånstans får man ha förstånd nog att också dö i stroke och falla ner i horans nakenhet medan tid där. Efter din tidsålder finns inget särskilt.
Det kommer inte vara så ballt att röka gräs och sitta på barer när du är 70. Alla barn och ungdomar ändå upp till 90 år vet inget.
En dag måste man också vara så pass mogen att förstå att det är dags att lämna världen åt sitt öde.
Citera
2022-08-04, 06:54
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Nu när horbarn är så gott som icke-existerande i vår tid är det som om de måste hitta på nya sätt för att främja framställningen av rotlösa människor. Ett barn ska bli berövad en uppväxt med sin biologiska pappa och mamma för att misslyckade kvinnor och män ska kunna föra sina gener vidare i ren egoism. Vi vet att barn som växer upp utan kontakt med sin pappa utvecklar oftare asociala beteenden - ändå ska vi tillåta och bekosta ensamma kvinnors helt själviska och förkastliga infall.
Citera
2022-08-06, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Ja, det är märkligt att man tillåts utföra insemination på singelkvinnor. Det är välbelagt att frånvarande pappor är en hög riskfaktor för kriminalitet. Att en del singelkvinnor löser sin barnlöshet med ONS går givetvis inte att förhindra, men att samhället uppmuntrar och hjälper till att faderslösa barn föds är illa.

Det är bra för staten för då är staten pappa.
Citera
2022-08-06, 15:17
Medlem
Citat:
Ok men nånstans får man ha förstånd nog att också dö i stroke och falla ner i horans nakenhet medan tid där. Efter din tidsålder finns inget särskilt.
Det kommer inte vara så ballt att röka gräs och sitta på barer när du är 70. Alla barn och ungdomar ändå upp till 90 år vet inget.
En dag måste man också vara så pass mogen att förstå att det är dags att lämna världen åt sitt öde.

Lite väl många bloss inblande i detta inlägg. Wtf
Citera
2022-08-06, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Lite väl många bloss inblande i detta inlägg. Wtf
Bloss och bloss... Jag har alltid använt narkotika på samma sätt som medelsvensson dricker vin. Droger är något jag funnit och är min förströelse.
Kliniker som man kan runka i finns över hela världen. Det var under tiden jag käkade clomiphene och hade fertilitet som en hingst. Numera vill jag gärna välja kvinnor själv och veta var mina barn hamnar.

Om dom vill mig något så får dom söka upp mig. Jag lyssnar gärna, har mycket att säga och inget att skämmas för.
Citera
2022-08-06, 19:27
Avslutad
"Numera vill jag gärna välja kvinnor själv och veta var mina barn hamnar." Sen om det blir framöver eller inte har liten praktiskt betydelse. Jag står inte och faller med något av alternativet. Inte nu. Men det är åtminstone min drivkraft i livet.
Så länge jag tänder på tanken, vilket jag alltid gjort, och likaså utan att stressa strävar dit så fyller det en funktion, mitt syfte.
Om andra istället gillar kritvit sand, uppleva barjuck i Reeperbahn, klättra i Burj Khalifa eller att leva som kastrerade och enfaldiga karaktärer på Östermalm så är det deras val, inte mitt.
Citera
2022-08-06, 19:33
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Nu bor jag förvisso inte i Skåne utan i Stockholm men vilka är kriterierna för att spermadonator?

Mellan 30 och 40 år
Ser bättre ut än genomsnitt. Rödhårig
Är intelligentare än genomsnitt. Genomgripande logik
Inga genetiska defekter och fullt friska barn, syskon och föräldrar
Inga sjukdomar, varken kroppsliga eller psykiska. Ingen smitta
Uppemot en halv miljard livliga spermier per utlösning (normalfallet färre)
Personlighetsstörning men mår bra
https://youtu.be/WCIo8YY5DOw?t=24
https://www.youtube.com/watch?v=WdzbaNRao30
Personlighetsstörning beror på logik och rationalitet.

Det finns inga människor utan genetiska defekter av något slag.
Citera
2022-08-06, 19:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det finns inga människor utan genetiska defekter av något slag.
Jag förmodar att allting har ett syfte. Det vi kallar defekter idag kanske var överlevnadsmekanismer för homo neandertalensis, eller för någon folkgrupp i dagens Afrika.
Citera
2022-08-06, 19:42
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Jag förmodar att allting har ett syfte. Det vi kallar defekter idag kanske var överlevnadsmekanismer för homo neandertalensis, eller för någon folkgrupp i dagens Afrika.

Ja, eller så är det en ny mutation, som de inte känner till effekten av ännu och därför inte hittar vid screening, osv osv
Citera
2022-08-06, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Så illa det kan bli. Och dessutom är det pandemins fel.

Hur agerar du när de skånska spermierna är slut? Reser till andra län för att bli befruktad?
Pandemin gjorde att de donerade spermierna i Region Skåne tog slut förra året, rapporterar P4 Malmöhus.
Kön till Region Skånes avdelning är därför nu ”orimligt lång” enligt ansvariga chefen...
Kön är lång, men inget annat :-O

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=933710

Fy fasen att ens behöva göra detta eller ställa upp för att donera sagg. Enda undantaget vore väl att hjälpa ett heteropar där mannen är steril.

Eller vill ni grabbar där ute ha erat barn uppfostrad av någon jäkla ensammorsa eller ännu värre, två valrossflator uppfostra eran egen avkomma till att bli någonting helt förkastligt?
Citera
2022-08-06, 20:04
Medlem
Psykonaut-s avatar
En vecka på Rhodos så blir kvinnan garanterat gravid om hon vill bli det.
Varför göra det krångligare än det behöver, får man ingen unge så blir det att knulla någon annan.
Det behövs inga läkare och trams till det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in