Citat:
Det är lugnt att du är trög och inte kan läsa föregående inlägg. Du är ursäktad.
Du har läst fel och det jag skrev tidigare är det som stämmer f.n.
Jag försöker bara rätta till misinformationen som flödar runt detta ämne. Lämna gärna konversationen så slipper vi din attityd, den passar inte in här.
Detta är underbara nyheter och nu när vi har informationen så kan vi diskutera det.
Rök och var glad bitterkuk
Jag sa precis att jag har nära vänner som idag köpt high grade buds på dispensary.
Nu lämnar vi det.
Du har läst fel och det jag skrev tidigare är det som stämmer f.n.
Jag försöker bara rätta till misinformationen som flödar runt detta ämne. Lämna gärna konversationen så slipper vi din attityd, den passar inte in här.
Detta är underbara nyheter och nu när vi har informationen så kan vi diskutera det.
Rök och var glad bitterkuk
Jag sa precis att jag har nära vänner som idag köpt high grade buds på dispensary.
Nu lämnar vi det.
Det är lugnt att du inte kan läsa på ditt modersmål. Många misslyckade svenskar som bor i Thailand så jag har förståelse. Det tär på en att vara ”farang”. Gå och köp, och kom tillbaka sen. Dina ”vänner” säger mig inte mycket. Jag frågade om det finns någon som har personlig erfarenhet av att köpa THC buds legalt i en affär i Thailand? Inte svårare än så. Om du inte förstår det så är det inte mitt fel att du inte gick ut skolan. Finns svenska kurser i Thailand om du inte visste.
Läsa det någon klistrat in i en tråd säger mig inte mycket. Allt är förvirrande och därför finns flashback.
Har sett på al jazeera english, BBC, youtube etc etc om legaliseringen i Thailand. Och det är det som är förvirrande. Därför frågar jag återigen om någon har personlig erfarenhet av att köpa och som kan dela med sig. Fattar inte hur hjärndöd man kan vara.