2022-08-05, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Säg inte det, det var väl för något år sen en tjej blev skjuten under en musikvideo inspelning om jag inte minns fel! Det var dock inte ceesay men ändå

Haha shit just de fan hade glömt det.. shit vilken stjärna som lyckats med det där alltså !
Citera
2022-08-05, 15:31
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Alex senaste foto med 2 pundarvänner på insta har texten

"IBLAND JA UNDRAR OM JA TRAP FÄRDIGT 444" kan någon översätta detta till ren svenska fattar ej vad han menar?

"ibland undrar jag om jag är färdig med det kriminella livet"
Citera
2022-08-05, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
"ibland undrar jag om jag är färdig med det kriminella livet"
Och jag tror hela Sverige är överens om svaret på den frågan😂
Citera
2022-08-05, 15:53
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Alva la precis upp att videon från när Alex mucka kommer upp nästa vecka så nu börjar nog pengarna ta slut😅 ärligt vem fan vill ens se den videon när alla vet hur det slutade ? Hoppas dom burar in han igen och kastar nyckeln.

Hoppas folk kan göra ett statement tillsammans nu. Vägra se nya videon.
Bojkotta denna värdelösa "förebild" som låtsas ha vänt om sitt liv. Han erkände ju fan mordet när han var i Turkiet osv. Usch alltså. Vägra se den! Låt det tystna för dem!
Citera
2022-08-05, 16:01
Medlem
Tänkte sammanfatta lite från gårdagens live för er som missade detta spektakel:

Alex har live på instagram tillsammans med en vän som ska gå och köpa mat, detta är tydligen något som brukar ske.

Folk i liven både ser och hör ganska snabbt att Alex är påverkad av något och påtalar detta i chatten varpå Alex blir vansinnig och kallar folk för horungar som inte supportar honom. Han säger att han inte har tagit några droger, däremot har han druckit 3 öl för att han behöver det för att spela in vissa låtar, han är enligt honom själv "lullig" av alkoholen.

Folk frågar varför han inte lägger upp på youtube - han svarar att det är för att han inte har tid, han jobbar dygnet runt, jobbar han med youtube så går musiken skit och jobbar han med musiken så går youtube skit. Han säger att det är två olika målgrupper för hans youtube och hans musik.

Han nämner även att hans videoredigerare/klippare är en horunge, om han berättar varför hinner jag inte uppfatta.

Både Alva och Hailu(?) är inne i chatten och försöker febrilt få honom att stänga av liven, antagligen för att de inser hur mycket han skämmer ut sig. Alva ringer till honom konstant också men Alex svarar inte.

Han nämner också att han plockat ut en kvarts miljon från youtube per månad.

Liven laggade dock väldigt mycket till och från, så jag har säkert missat en del.
Citera
2022-08-05, 16:27
Medlem
nakamotos avatar
Kom igen är det ingen som har reccat?
Citera
2022-08-05, 17:06
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner

Alex har live på instagram tillsammans med en vän som ska gå och köpa mat, detta är tydligen något som brukar ske.

Folk i liven både ser och hör ganska snabbt att Alex är påverkad av något och påtalar detta i chatten varpå Alex blir vansinnig och kallar folk för horungar som inte supportar honom. Han säger att han inte har tagit några droger, däremot har han druckit 3 öl för att han behöver det för att spela in vissa låtar, han är enligt honom själv "lullig" av alkoholen.

Folk frågar varför han inte lägger upp på youtube - han svarar att det är för att han inte har tid, han jobbar dygnet runt, jobbar han med youtube så går musiken skit och jobbar han med musiken så går youtube skit. Han säger att det är två olika målgrupper för hans youtube och hans musik.

Han nämner även att hans videoredigerare/klippare är en horunge, om han berättar varför hinner jag inte uppfatta.

Både Alva och Hailu(?) är inne i chatten och försöker febrilt få honom att stänga av liven, antagligen för att de inser hur mycket han skämmer ut sig. Alva ringer till honom konstant också men Alex svarar inte.

Liven laggade dock väldigt mycket till och från, så jag har säkert missat en del.

Kan tillägga också att han sa att han druckit två öl, "men jag ska dricka fyra". Och killen i bakgrunden frågade om de "kunde få grejerna på faktura", då sa Alex "aaa ska höra med Gonza"..

Han hade helt klart tagit annat utöver de två ölen. Men man såg hur han satt och drack ur ölburk. Han verkade ha hybris i vanlig ordning. Spelade upp en låt och skröt om hur bäst han är i stort sett. Men laggade enormt ja.
Han fick en del kritik i chatten och kunde inte förstå varför, han såg helt trög och korkad ut. Verkade väldigt väck. Brukar inte tycka synd om Alva. Men usch alltså, ledsamt. Hon behöver vakna och förstå att det inte är såhär det ska vara. Stackaren som förberedde lägenheten och hade såna förhoppningar när han skulle släppas. Hon måste vara helt knäckt. Men hon känner väl inte ens efter, bara helt uppslukad av att ta hand om Alex. Han han han.

Innan de tänker på youtube och musik så får de fokusera på hälsan och nykterhet först. Allt annat kommer gå åt helvete annars. Hoppas folk vägrar titta på nästa video.
Citera
2022-08-05, 17:09
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:

Alex har nog svårt med motgångar. Hans besvikelsen efter singelsläppet Rider som han trodde skull bli list-etta samt viral blev istället ifrågasatt av fanboysen när dom ej kunde tolka hans text och han fick förklara den via instagram blev väl för mkt och har knuffat ner han till träsket igen.
Citera
2022-08-05, 17:17
Bannlyst
Hur orkar ni hålla koll och slösa er tid på såna här luffare, har ni inget bättre i livet att göra? hahahah
Citera
2022-08-05, 17:35
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Hoppas folk kan göra ett statement tillsammans nu. Vägra se nya videon.
Bojkotta denna värdelösa "förebild" som låtsas ha vänt om sitt liv. Han erkände ju fan mordet när han var i Turkiet osv. Usch alltså. Vägra se den! Låt det tystna för dem!

Hur erkände han mordet?
Citera
2022-08-05, 17:41
Medlem
Nu vill han köpa dessa tabletter åt en "tjejkompis":

https://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=20040607006245

Är det något som används i drogvärlden?
Citera
2022-08-05, 17:46
Medlem
Citat:
Nu vill han köpa dessa tabletter åt en "tjejkompis":

https://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=20040607006245

Är det något som används i drogvärlden?

Antipsykotisk medicin som ges vid manier eller vid bipoläritet. Säkert han som ska ta det själv för att han börjat noja efter för mycket centralstimulerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in