2022-08-05, 17:48
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Hur erkände han mordet?

I klippet som lades ut på tiktok, där han säger "har har ni en mördare" "liv på mitt samvete" typ.
Han bad ju om ursäkt dagen efter, han "visste inte vad han sa" osv... Men det där var sanningen. Han trodde inte killen skulle ladda upp klippet.

Edit, länk https://youtube.com/shorts/QulzipcpGz0?feature=share
Citera
2022-08-05, 17:50
Medlem
Abilify är psykosmedicin/stämningstabiliserare. Han kanske börjar få tomtar på loftet av alla droger och försöker självmedicinera med anti-psykosmedicin. Mig veterligen kan man inte knarka på dessa men jag kanske har missat något.
Citera
2022-08-05, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Abilify är psykosmedicin/stämningstabiliserare. Han kanske börjar få tomtar på loftet av alla droger och försöker självmedicinera med anti-psykosmedicin. Mig veterligen kan man inte knarka på dessa men jag kanske har missat något.

Nope, inget man kan knarka på.
Jag tror som dig att han ska ta dom själv. Han har förmodligen fått dom tidigare när han haft psykoser och kan inte gå och förnya dom från psykiatrin för då måste han lämna pissprov och det går ju inte 😋
Citera
2022-08-05, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Nu vill han köpa dessa tabletter åt en "tjejkompis":

https://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=20040607006245

Är det något som används i drogvärlden?

Han inleder den 30sek långa storyn med att säga ”hej allihopa idag ska vi prata om psykisk ohälsa” och säger att hans vän är bipolär och behöver Abilify. Han undrar om nån får abilify utskrivet men som inte behöver dom, och avslutar med ”här e gonza också, hejdå”. Bägge är definitivt psykotiska, killen har haft samma fake burberry t-shirt från turkiet i 3 dagar nu under alla lives o stories.. Att han inte skäms för att skylla det på sin ”tjejkompis” som tydligen är bipolär är riktigt skämmigt. Alla som pundat innan vet varför man tar abilify. Alex planerar på att börja knarka 24/7 men ta antipsykotikum samtidigt för han har insett att han inte kan leva utan centralstimulantia men varje gång han tar det så blir han helt galen o efteråt så får han en mkt värre dipp för att hjärnan e sönderknarkad. Alva ligger hemma o dricker vodka o poppar blåa för att kunna sova. Det är dock inget nytt fenomen utan började innan hon träffa alex så ni kan sluta tycka så synd om henne.
Citera
2022-08-05, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Nope, inget man kan knarka på.
Jag tror som dig att han ska ta dom själv. Han har förmodligen fått dom tidigare när han haft psykoser och kan inte gå och förnya dom från psykiatrin för då måste han lämna pissprov och det går ju inte 😋

Utan tvekan är det så. För eget bruk. Nu har vi en tickande bomb i Alex. Satan vad han sluddrar på senaste insta-storien. Också jättekonstigt att ens lägga upp en sådan efterlysning på Abilify från ingenstans. På tal om vad liksom? Hjälp asså.
Citera
2022-08-05, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Han inleder den 30sek långa storyn med att säga ”hej allihopa idag ska vi prata om psykisk ohälsa” och säger att hans vän är bipolär och behöver Abilify. Han undrar om nån får abilify utskrivet men som inte behöver dom, och avslutar med ”här e gonza också, hejdå”. Bägge är definitivt psykotiska, killen har haft samma fake burberry t-shirt från turkiet i 3 dagar nu under alla lives o stories.. Att han inte skäms för att skylla det på sin ”tjejkompis” som tydligen är bipolär är riktigt skämmigt. Alla som pundat innan vet varför man tar abilify. Alex planerar på att börja knarka 24/7 men ta antipsykotikum samtidigt för han har insett att han inte kan leva utan centralstimulantia men varje gång han tar det så blir han helt galen o efteråt så får han en mkt värre dipp för att hjärnan e sönderknarkad. Alva ligger hemma o dricker vodka o poppar blåa för att kunna sova. Det är dock inget nytt fenomen utan började innan hon träffa alex så ni kan sluta tycka så synd om henne.

Tror 100% samma sak. Alva är inte heller så opundig som hon försöker påstå. Hon har trots allt åkt fast med amfetamin i ruiner vilket är väldigt svårt att förklara bort 🙂 så nog har hon lite egna junkietendenser hon med.
Citera
2022-08-05, 18:00
Medlem
Här eftersöker han Abilify på sin instagram, han är ju inte helt nykter här https://streamable.com/s6qxfy
Citera
2022-08-05, 18:25
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xspeakit
Hur orkar ni hålla koll och slösa er tid på såna här luffare, har ni inget bättre i livet att göra? hahahah
Jo det har vi men emellanåt så tar vi en paus för att spotta på en talanglös neger som tjänar mer pengar än oss
Citera
2022-08-05, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Nu vill han köpa dessa tabletter åt en "tjejkompis":

https://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=20040607006245

Är det något som används i drogvärlden?

nej, ablify går inte att punda på.

anti psykotisk medicin som används för manier, schizo och bipolaritet. Uppenbart att det inte är till en vän dock. Undrar varför han ska knapra ablify

sista försöket att bli normal?
Senast redigerad av nionde 2022-08-05 kl. 18:38.
Citera
2022-08-05, 18:39
Medlem
Hans musik har blivit så fruktansvärd man hör hur skiten bara fallerar medan hans pundande blir värre
Citera
2022-08-05, 18:43
Medlem
FarstaSplitters avatar
Mycket märkligt att neka person med diagnos en medicin som visat sig funka 🤔
Citera
2022-08-05, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Mycket märkligt att neka person med diagnos en medicin som visat sig funka 🤔

Inte om personen i fråga knarkar och kombinerar allt mellan himmel och jord. Idiotiskt om du frågar mig.

Fattar att psyk vägrar skriva ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in