2022-08-05, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
Helt förståeligt då den var ju helt värdelös :/ Refrängen är väl lånad från en Drake låt och så la de till en varsin usel vers med autotune 🤦

Sorgligt..
Citera
2022-08-05, 12:22
Medlem
Jag antar att han är klar med frivården o.s.v? Känns inte som dom hade låtit han flyga under radarn så här pass länge utan åtgärder.
Citera
2022-08-05, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Jag antar att han är klar med frivården o.s.v? Känns inte som dom hade låtit han flyga under radarn så här pass länge utan åtgärder.
Antar att han undviker frivården pga att han inte kan lämna drogtester så han åker nog in snart igen🙏
Citera
2022-08-05, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Antar att han undviker frivården pga att han inte kan lämna drogtester så han åker nog in snart igen🙏

Ja precis min tanke, men det brukar gå ganska snabbt ändå när man bryter mot föreskrifterna.
Citera
2022-08-05, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Ryckig med flackande blick är absolut inte habbar!

Det är centralstimulanter isåfall dvs kola eller tjack. Att han var smått aggressiv talar ännu mer för detta.
Av hannar blir man lugn, avslappnad och mysig.

Jävla skit att jag missade! Någon som spelat in?

Har gett upp deras kanal för länge sen och avprenumererat. Kollade varenda video tidigare innan han åkte in.

Aha ok tack för info, jag själv brukade få sådana jäkla muskelryck av benz när jag tog det typ 10 år sen xD Men makes sense det du skriver, han verkade "igång" trots hans hjärndöda beteende.
Citera
2022-08-05, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
Aha ok tack för info, jag själv brukade få sådana jäkla muskelryck av benz när jag tog det typ 10 år sen xD Men makes sense det du skriver, han verkade "igång" trots hans hjärndöda beteende.

Han är blandmissbrukare och har ju själv sagt han brukar bägge substanser både benzo och ladd.. och vet inte vart fan det skulle komma ifrån att man blir mysig av benzo.. kanske stecolid på sin höjd.. men på dom andra mer populära blir man fan igång(xanor samt iktrovil) .

Man kan säkert bli mysig om man poppar en någorlunda kontrollerad mängd, men så är ju verkligen inte fallet här.
Citera
2022-08-05, 14:27
Medlem
Cluee (news) la upp på Instagram för en timme sen ca, att polis va på plats, idag antar jag,
när Alex med company spelade in sin musik video.
Citera
2022-08-05, 14:52
Medlem
Alva la precis upp att videon från när Alex mucka kommer upp nästa vecka så nu börjar nog pengarna ta slut😅 ärligt vem fan vill ens se den videon när alla vet hur det slutade ? Hoppas dom burar in han igen och kastar nyckeln.
Citera
2022-08-05, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Alva la precis upp att videon från när Alex mucka kommer upp nästa vecka så nu börjar nog pengarna ta slut😅 ärligt vem fan vill ens se den videon när alla vet hur det slutade ? Hoppas dom burar in han igen och kastar nyckeln.

Hahahaha fint folk kommer sent eller hur tänkte hon nu? Wtf hahaha 😂😂😂
Citera
2022-08-05, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Cluee (news) la upp på Instagram för en timme sen ca, att polis va på plats, idag antar jag,
när Alex med company spelade in sin musik video.

Då blev dom säkert nöjda att kunna ha med det i videon.
För antar ju att dom inte är så dumma att ha några riktiga vapen/droger på plats.

Men än är ju inte sista idioten född.
Citera
2022-08-05, 15:10
Medlem
Citat:
Då blev dom säkert nöjda att kunna ha med det i videon.
För antar ju att dom inte är så dumma att ha några riktiga vapen/droger på plats.

Men än är ju inte sista idioten född.
Säg inte det, det var väl för något år sen en tjej blev skjuten under en musikvideo inspelning om jag inte minns fel! Det var dock inte ceesay men ändå
Citera
2022-08-05, 15:11
Medlem
Citat:
Hahahaha fint folk kommer sent eller hur tänkte hon nu? Wtf hahaha 😂😂😂
Ska dom ladda upp den videon så kan dom väl åtminstone ha med muckfesten😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto