Självklart vet man det 🫣🤣🤣
Ps Inte ens Fulham’s tränare tror på de själva i premiären lol
Spännande att se matcher därifrån hoppas streamern funkar felfritt, själv får det bli Viaplay.
Hahaha ajdå, då är det illa!
Asså inte egentligen, precis som USA, Indien, Mellanöstern osv. så har de två britter som kommentatorer. Största skillnaden är att man får se lite roliga Sydafrikanska reklamer i paus
På förhand extremt spännande möten och väldigt många lag som har förutsättningar på en topplacering. Hinner Chelsea, Tottenham & Arsenal få ihop sina lag innan toppen drar iväg?
Tror många lag som förväntas va i topp kommer spetsa till trupperna.
Ska bli kul se sista dagarna på fönstret .
Tror Arsenal kan bli årets succé.
De har nåt kul på gång känns de som.
Men några skador och de kört
Topplaget City och gamla mästaren Liverpool intar europa league t.o.m. conference league ifall europa league känns kört inte omöjliga ordning av fd PL mästarna sen Havertz+Sterling osv tillräckligt duktigt Chelsea hamnade långt före City och Liverpool i antal inspelade poänger.
Tråden fortsätter i samma tempo och nivå. Men det är väl bara acceptera verkligheten för den. Samma trötta pajkastning från smma trötta användare. Sedan av någon anledning drar den hela tiden till sig nya skumma användare. Den dåliga grammarn skulle kunna vittna om Google Translate men när det dessutom inkluderar helt befängda påståenden som att Ryska ligan skulle vara bättre än Tyska och Franska, och att Allsvenskan är bättre än Holländskan, för att inte tala om sjuka om sjuka premier league tips där Aston Villa ska utmana om titeln vittnar det om något annat.
Tipset får bli därefter.
Arsenal vinner. Bäst försäsong. Mer behövs tydligen inte. Arteta har fått ordning på det. Jesus gör 30 mål.
Liverpool två. Vann den otroligt viktiga Community Shield mot City som bevisar att man är bättre. Haaland årets flopp.
Tottenham trea. Dom har Conte.
City 4.
Man United 5. Var påväg att vinna men sedan lite dåliga resultat på försäsongen så tappar man.
Chelsea 6. Sämst försäsong. Åker ur Premier League då övriga lag inte existerar.,
Något mer seriöst, om än opåläst säsongstips är att City och Liverpool gör upp om titeln i vanlig trist ordning då övriga lag leds av idioter. Tottenham känns mest spännande därbakom då Conte fått sätta sin grund. Egentligen inte imponerad av deras Silly utan tycker dom mest kastat bort pengar på onödigt dyra spelare sett till kvalite, som Richarlison, men en bättre bredd nu och mer att laborera med Conte, samt att han redan har en bra elva från förra säsongen som räcker väl. Chelsea kan gå hursomhelst. Tuchels gnäll och bortförklaringar han redan börjat med påminner om Contes säsong två. Kanske kan ta en topp 4. Alternativt missa det ta en cup och sparkas därefter. Kan säkert bli en ny Lampard/Villas Boas säsong också där han sparkas mitt under och nya tränaren kommer in oh drar hela hela Champions. Menar att Chelsea fortfarande sitter på en enorm outnyttjad potential i truppen som tillochmed skulle kunna utmana om titeln. Grymma wingbacks. En av de bästa på sin position Kante. Sen spelare längst fram som Havertz, Werner Ziyech, Pulisic och Sterling som kan explodera och i sina bästa stunder leverera titelkvalite.
Arsenal bättre men överdrivet om att Arteta fått ordning på skiten. United har illafall fått in en riktig jävla tränare. Vilket märks när man läser kommentarer från spelarna som är chockade över disciplinen han kräver. Säger en del om har tamt det var under Norrmannen. Men samtidigt inte överdrivet auktoritärt som under Mourinho eller Vaan Gaal som är mer gamla skolan.
Newcastle fortsätter sin vandring uppåt och placerar sig topp 10. Där även West Ham lär vara. Men just denna säsong tycker jag alla stora topp 6 drakar ser starkare och mer spännande ut å ingen som kan smyga sig in där. I övrigt kan det bli hursomhelst. Ett gäng lag som är för dåliga för att haka på, men för bra för att blanda sig i botten. Villa. Wolves. Leicester. Palace. Everton. Brentford inne på svåra andra säsongen och får kämpa för nytt kontrakt med Bournemouth. Leeds. Fulham. Nottingham Forest som gör samma misstag som senast nämnda Fulham och värvar in ett helt nytt lag för dyra pengar. Har väl aldrig riktigt funkat. Brighton och Southampton svävar däremellan.
Titeln står mellan Liverpool och City och jag väljer att sätta Liverpool 1a och City 2a. Min motivering är att jag tror Liverpool får en nytändning och jag tror (eller hoppas) att City som släppt några truppspelare får problem när det slits på truppen och de inte har samma val att rotera med. Sen tycker jag det känns tråkigt/negativt att sätta City som 1a då jag verkligen inte hoppas på det så valet är lite psykologiskt såklart. Liverpool behöver dock klara sig från skador på t.ex. VVD för att ta det.
3a och 4a går till Spurs och Arsenal. I dagsläget skulle jag sätta Spurs före Arsenal då Conte väger tyngre än Arteta och Kane/Son är 2 väldigt bra målskyttar medans Jesus - som jag för övrigt tror blir en bra värvning är något mer av en 'joker' i sammanhanget. Jag tror dock det blir ganska jämnt mellan lagen.
5a och 6a står mellan United och Chelsea. Som Man Utd supporter borde jag ju kanske tippa mitt lag som 4a för att vara optimistisk men vi saknar det som Spurs och Arsenal har i dagsläget. Tycker vi är några värvningar efter övriga lag och i ärlighetens namn tror jag Ten Hag behöver en säsong för att bygga något som på lång sikt kan bli bra. Jag tror på en eventuell 5e plats nu och att man i bästa fall kan hoppa till 4a eller 3a nästa säsong igen med ytterligare värvningar. Chelsea har Tuchel som är en väldigt bra tränare men de har nu gjort sig av med Lukaku - som förvisso floppade, men nu har man inte den där målskytten där framme, och man har dessutom luckor i backlinjen samt ett mittfält som börjar kännas lite på dekis. Det kan såklart komma några sena värvningar men jag personligen tippade Chelsea som 1a förra säsongen och är väl fortfarande lite ärrad av deras fiasko-säsong.
Angående nedflyttning så brukar 2 av nykomlingarna åka. Jag tror Bournemouth blir sist, om jag får hoppas på något så ser jag hellre Nottingham kvar än Fulham (även om Nottingham värvat skrämmande många spelare). Så jag tror Bournemouth och Fulham åker, och tredje laget blir ett av de andra PL lagen som får en fiasko säsong. Vågar inte säga 100% vilka det blir men t.ex. Leeds, Brentford (om de får en typisk andra säsong) eller varför inte Everton? Southampton har värvat många lovande unga spelare men bristen på rutin där (samt att de kan kollapsa) gör att de alltid är en kandidat också.
Supervärvning av det tänkta champions league laget Fulham nu dom kan nå champions league äventyr.
Kan du utveckla varför fulham skulle nå topp 4? Är det bara för att dom tog sig upp ur Championship? För i såna fall har bournemouth lika stor chans att nå CL? Lol.
Kan du utveckla varför fulham skulle nå topp 4? Är det bara för att dom tog sig upp ur Championship? För i såna fall har bournemouth lika stor chans att nå CL? Lol.
Jo tack, kittlar i fingrarna tyvärr varje gång han skrivit
Blir ju totalt omöjligt att föra någon form av resonemang med någon som inte förstår språket liksom. Tur för honom att han kan skylla sina idiotiska utsagor på språket åtminstone.
Tror att Crystal Palace överraskar för en gångs skull. Deras långsiktiga uppbyggnadsstrategi borde ge frukt till slut, och den här säsongen har man inte tappat något som svider. Men fått in unga Doucoure och Richards från Lens och Hoffenheim som tillskott. Intressant.
Tror det blir något åt det här hållet:
1. Man City
2. Liverpool
3. Tottenham
4. Arsenal
5. Chelsea
6. Man United
7. Crystal Palace
8. Aston Villa
9. West Ham
10. Leicester
11. Newcastle