2022-08-04, 17:57
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foobar2000
Minns innan säsongen förra året var Arsenal en banter klubb på detta forum, varför är inte Man utd de idag?

Det är dom väl, men finns inget kul och skriva för tillfället.
Citera
2022-08-04, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Det är dom väl, men finns inget kul och skriva för tillfället.
Lämnar träningsmatchen innan den är färdig spelad, vill värva en spelare som haft ett hjärtstopp, Ronaldo vill lämna och alla skit spelare som är kvar finns massor av banter.
Citera
2022-08-04, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 93J
Mason tillbaka efter avstängningen i december eller januari ungefär efter misshandeln på krogen besök eller i nattklubben troligtvis mot andra engelsmän var orsaken till fyra-fem månader avstängningen av FA kommittén enligt disciplinära lagen.
Haha du fantiserar bra ändå.
Vad gör du på för medicin?
Greenwood kommer ALDRIG spela för united,våldtar och spöar upp sin tjej är det nog kört
Citera
2022-08-04, 18:07
Medlem
Ser ut som kluivert junior kommer till PL.
Fullham signar honom
Citera
2022-08-04, 18:18
Medlem
United piskar Liverpool+City+Spurs ifall Ronaldo stannar från september tills vårkanten.

I.o.m. Greenwood avstängd Martial+Elanga+Rashford+Eriksen+Pellistri eller Garnacho speltid eller en av Elanga och Rashford ut jag tro Marcus till serie a eller la liga.
Citera
2022-08-04, 18:27
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Minns innan säsongen förra året var Arsenal en banter klubb på detta forum, varför är inte Man utd de idag?

Man Utd har ju varit en banter klubb i några år - främst under hela Ole perioden då inte någon tog laget på allvar förrutom vissa egna supportrar men i princip alla fans av andra klubbar hade ju meme efter meme om "gympaläraren Ole" och hur clueless klubben sköttes i alla avseenden.

Nu har man ju dock plockat in en bra tränare och även om det fortfarande är en banterklubb så är det väl inte lika illa som det varit tidigare så att säga. Skulle säsongen gå dåligt så kommer det ju såklart finnas mycket att skämta om ändå.
Citera
2022-08-04, 20:27
Medlem
Jag anse dessa kreatörer med lira matcher av fd laget + inga matcher i teven är orsaken till icke tro:

Ronaldo
Eriksen
Diallo
Sancho eller nyförvärv
Martial
Elanga

Pellistri+Garnacho+Shoretire reserv kreatörerna.
Citera
2022-08-04, 20:38
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Just på detta forum så kanske det är lättare att hata på Arsenal då de flesta (inte alla) av dem här inne håller en otrolig låg nivå jämfört med ex United här inne.
Citera
2022-08-04, 21:38
Medlem
foool13s avatar
1. Liverpool
2. Man City
3. Arsenal
4. Tottenham
5. Chelsea
6. Man United

7. Aston Villa
8 West Ham
9. Newcastle
10. Leicester
11.Brighton
12. Wolves
13. Crystal Palace

14. Leeds
15. Southampton
16. Everton
17. Brentford
18. Fulham

19. Bournemouth
20. Nottingham

Gap betyder gap!
*Subject to change on 1st September!

Det är så mycket affärer i "Topp 6" som inte har gjorts ännu så jag räknar bara in Cucurella senast i det här kalkylen.. City kommer köpa en vänsterback, Chelsea halva laget, United är helt borta, McFred etc. Frenkie, Ronnie lämna. Mitt tips kan då ändras.
Jag räknar dock egentligen kallt att Werner, Ziyech lämnar men räknar inte in det i mitt tips så här långt.
Tappar Leicester 3 spelare t.ex. så kommer det bli skit.. Newcastle är inte klara etc, etc.
Citera
2022-08-04, 23:05
Medlem
SilviaNights avatar
Chelsea tippas utanför topp 4 år efter år eftersom det tydligen alltid ska vara Arsenals, Uniteds eller Spurs år men slutar ändå med samma topp 3 eller topp 4.

Ingen seriös tippare kan påstå att Arsenal hamnar före Chelsea oavsett hur det har sett ut på försäsongen.
Citera
2022-08-04, 23:10
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilviaNight
Chelsea tippas utanför topp 4 år efter år eftersom det tydligen alltid ska vara Arsenals, Uniteds eller Spurs år men slutar ändå med samma topp 3 eller topp 4.

Ingen seriös tippare kan påstå att Arsenal hamnar före Chelsea oavsett hur det har sett ut på försäsongen.

Chelsea känns ju ganska dekis jämfört med tidigare år dock. Ingen målskytt därframme och knappt att man får ihop en backlinje. Även mittfältet börjar kännas lite utdaterat och trött. Men visst kan de få igenom 4-5 värvningar innan fönstret stänger.
Citera
2022-08-04, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilviaNight

Arsenal har saknat en målgörare, annars har man haft ett bra lag. Med Jesus kan det gå riktigt bra. Jag tror på:

City
Pool
Spurs
Arsenal
Chelsea
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in