2022-08-22, 00:11
Medlem
-GGs avatar
Bruno i Newcastle - klass!

Trossard i Brighton - borde spela i ett bättre lag. Jävligt fin spelare som flyter fram på mitten.

Pope i Newcastle - en målvakt som kommer att dominera England tillsammans med Ramsdale.
Lugna i sitt spel och bolltrygga.

Även om Håland gjort mål känns det ändå inte som att han har kommit i gång. Dock är han mer än bara en anfallare. Han har fotboll i sig såsom Ronaldo har det. Monster.
Citera
2022-08-22, 02:44
Medlem
Vad tror folk i morgon? Kommer pool fullständigt rulla ut United på Old Trafford?
Citera
2022-08-22, 08:58
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Trollen är fortfarande vakna ser jag? Det är läggdags för sånna som er nu.

Du har verkligen nada att komma med i denna tråd.

Var ni inte intresserade utav Bruno? Håll nivå nu tack.
Citera
2022-08-22, 09:31
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Vad tror folk i morgon? Kommer pool fullständigt rulla ut United på Old Trafford?
Fotbollens naturlagar säger att eftersom allt talar för Liverpool så kommer ManU att vinna. Enkel fotbollslogik.
Citera
2022-08-22, 09:45
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
KDB är ligans bästa spelare. Det är rent fusk att ha honom på planen.
Citera
2022-08-22, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Fotbollens naturlagar säger att eftersom allt talar för Liverpool så kommer ManU att vinna. Enkel fotbollslogik.
Nej, den naturlagen gäller inte mellan United-Liverpool längre. Där gäller lagen istället att United blir fullständigt utklassade och att tränaren i United tappar omklädningsrummet och spelarna slutar anstränga sig och förlorar kommande matcher mot bottenlag bara för att få bort tränaren.

Vi får se om det blir så den här gången också. Själv spelar jag inte men mitt råd till alla som spelar är att satsa på 0-4 eller 0-5.
Citera
2022-08-22, 11:15
Medlem
EnLitenFryss avatar
Liverpool curse?

Wijnaldum har brutit foten och blir borta ett halvår, bara hunnit med att träna med Roma. Var innan dess en flopp utan speltid i PSG, som man nu vill bli av med.

Coutinho vet vi alla hur det gick i Barcelona. Can i Juve. Benteke och Sakho i Palace. Shaqiri hann knappt komma till Lyon innan han skeppades till MLS.

Finns det en "Liverpool curse", att spelare som varit bra i LFC misslyckas på nästa anhalt? Vilka har lyckats i ny klubb?

Sadio Mané har börjat väldigt bra i Bayern med 3 mål på 3 matcher.
Sterling får sägas ha fortsatt bra i City.
Suarez bra i några säsonger i Barca.

Luis Alberto och Iago Aspas gick vidare med fina karriärer i Serie A och La Liga. (men eftersom de floppade i LFC räknas de väl inte.)

Harry Wilson, Awoniyi (nu i Forest), Danny Ings, kan de nämnas som succéer?

Jag gillar det. Spelare som är etablerade i LFC, går bra på planen, att de inte lyckas i ny miljö får andra spelare att tänka till före de hoppar vidare bara för att de får lite mer dollar av någon annan. Att Can och Coutinhos karriärer gått söderöver sen de lämnade, karma.
Citera
2022-08-22, 11:48
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Liverpool curse?

Vilka har lyckats i ny klubb?

xavi alonso får väl anses ha lyckats bra post liverpool i real och bayern
glenn hysen han lyckades ruinera gais med sitt kontrakt så det får anses lyckad
steve mcmannaman i real
Citera
2022-08-22, 12:30
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
xavi alonso får väl anses ha lyckats bra post liverpool i real och bayern
glenn hysen han lyckades ruinera gais med sitt kontrakt så det får anses lyckad
steve mcmannaman i real

Sorry, jag ville avgränsa mig till Klopp-eran, borde tydliggjort det. Vilket när jag kollar närmare bara stärker min tes. Dessa spelare lämnade före Klopp tog över:

Iago Aspas, Raheem Sterling, Luis Suarez. Luis Alberto var utlånad och såldes sommaren efter Klopp tagit över, vet inte om han ens var tillbaka i England före han skeppades vidare.

Det är få som gått vidare från Klopps bygge och fortsatt vara väldigt bra. Några har gjort det ok i mindre klubbar men inte haft i närheten av samma impact eller spelat lika stora matcher och utmanat om stora titlar. Väl?
Citera
2022-08-22, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Nej, den naturlagen gäller inte mellan United-Liverpool längre. Där gäller lagen istället att United blir fullständigt utklassade och att tränaren i United tappar omklädningsrummet och spelarna slutar anstränga sig och förlorar kommande matcher mot bottenlag bara för att få bort tränaren.

Vi får se om det blir så den här gången också. Själv spelar jag inte men mitt råd till alla som spelar är att satsa på 0-4 eller 0-5.

Att lägga en liten slant på detta är nog inget dåligt spel.
Citera
2022-08-22, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Liverpool curse?

Wijnaldum har brutit foten och blir borta ett halvår, bara hunnit med att träna med Roma. Var innan dess en flopp utan speltid i PSG, som man nu vill bli av med.

Coutinho vet vi alla hur det gick i Barcelona. Can i Juve. Benteke och Sakho i Palace. Shaqiri hann knappt komma till Lyon innan han skeppades till MLS.

Finns det en "Liverpool curse", att spelare som varit bra i LFC misslyckas på nästa anhalt? Vilka har lyckats i ny klubb?

Sterling får sägas ha fortsatt bra i City.
Suarez bra i några säsonger i Barca.

Luis Alberto och Iago Aspas gick vidare med fina karriärer i Serie A och La Liga. (men eftersom de floppade i LFC räknas de väl inte.)

Harry Wilson, Awoniyi (nu i Forest), Danny Ings, kan de nämnas som succéer?

Jag gillar det. Spelare som är etablerade i LFC, går bra på planen, att de inte lyckas i ny miljö får andra spelare att tänka till före de hoppar vidare bara för att de får lite mer dollar av någon annan. Att Can och Coutinhos karriärer gått söderöver sen de lämnade, karma.
Vafan har du rökt för någonting för att komma till den slutsatsen?
Citera
2022-08-22, 15:27
Medlem
Ojoj stormatch ikväll på Old Trafford mot scumsen igen, får se om det slutar som förra året nu när United inte kommer ha med sina nyförvärv utan det blir nog Maguire och co, så inget annan än storseger är ok.
Bobby Hattrick? yes sir!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in