GN
2022-08-03, 20:07 länk
Pudelfrillan
Pudelfrillan
Handfatstrallaren hittade inte GN, det var Badkarsrunkaren.
2019-04-05, 11:54 länk
Badkarsrunkaren
2021-02-15, 00:32 länk
Handfatstrallaren
Visst, VILL Kramfors allra skarpaste tro att Badkarsrunkaren och/eller Handfatstrallaren är den utpekade, SO FINE, fortsätt med det!
Jag VET bättre än så!
2022-08-03, 20:07 länk
Pudelfrillan
Handfatstrallaren - Ingen GN
Tänk att han hittade GN, vilken slump - eller inte2022-08-03, 20:45 länk
Pudelfrillan
Frågan är varför ingen annan har nämnt GN sedan trådstarten?
En legendarisk dåre som bor precis vid platsen där Eva släpptes av men ingen i hela stan har gjort kopplingen?
Sen kan man ju alltid undra varför varför hans namn dök upp först efter han åkte dit för misshandeln och vidare in på hispan?
Men det är givetvis en slump att GN's namn inte droppades i tråden innan han sattes bakom lås och bom.
Och ingen känner någon?Pudelfrillan är i paritet med Kramfors allra skarpaste

Handfatstrallaren hittade inte GN, det var Badkarsrunkaren.
2019-04-05, 11:54 länk
Badkarsrunkaren
Citat:
Ett rykte utan ben att stå på kan ändå springa långt.
Det är i vart fall första gången jag hör talas om det. Dock kan hans sexuella fallenhet under tid ändrat sin skepnad. Bortsett sin mor har jag aldrig sett SE offentligt hålla ihop med en man, eller kvinna. Det som sker innanför fyra väggar brukar oftast stanna där.
—-
När vi ändå är inne på sexuell läggning så är GN på Limstagatan 23 högintressant. GN har sedan fostervattnet bott på den adressen. Han hade full utsikt ner mot korsningen där BERIT släppte av EVA den ödesdigra septemberkvällen 1987. GN är jämnårig med både SE och PAJ. När vi ändå spekulerar, är det GN som är EVAS mördare?
Enligt mrkoll så flyttade GN till sin nuvarande villa den 7 april 1957.
https://mrkoll.se/person/Goran-Birger-Nordin-Limstagatan-23-Kramfors/ulaTuerAbTAQmbTAQmkyqRaQpuhQsqqkcYfrkyqRaQpuhQbTAQ muerA
GN bodde (och bor fortfarande) i direkt anslutning till både korsningen, Limstagatan, hundvittnet och mordplatsen.
http://sv.tinypic.com/r/245hjea/9
Hade GN någonting med ridklubben att göra, då som nu?
Fram med luppen, snart så VET VI också!
Det är i vart fall första gången jag hör talas om det. Dock kan hans sexuella fallenhet under tid ändrat sin skepnad. Bortsett sin mor har jag aldrig sett SE offentligt hålla ihop med en man, eller kvinna. Det som sker innanför fyra väggar brukar oftast stanna där.
—-
När vi ändå är inne på sexuell läggning så är GN på Limstagatan 23 högintressant. GN har sedan fostervattnet bott på den adressen. Han hade full utsikt ner mot korsningen där BERIT släppte av EVA den ödesdigra septemberkvällen 1987. GN är jämnårig med både SE och PAJ. När vi ändå spekulerar, är det GN som är EVAS mördare?
https://mrkoll.se/person/Goran-Birger-Nordin-Limstagatan-23-Kramfors/ulaTuerAbTAQmbTAQmkyqRaQpuhQsqqkcYfrkyqRaQpuhQbTAQ muerA
GN bodde (och bor fortfarande) i direkt anslutning till både korsningen, Limstagatan, hundvittnet och mordplatsen.
http://sv.tinypic.com/r/245hjea/9
Hade GN någonting med ridklubben att göra, då som nu?
Fram med luppen, snart så VET VI också!
När vi ändå är inne på sexuell läggning så är GN på Limstagatan 23 högintressant.
När vi ändå spekulerar, är det GN som är EVAS mördare?Det skrev Badkarsrunkaren 2019-04-05, två månader och sju dagar INNAN DOM B2194-18 (2019-06-12) där GN gjort sig skyldig till Misshandel, Olaga hot, Ofredande och Övergrepp i rättssak gentemot sin fru.
2021-02-15, 00:32 länk
Handfatstrallaren
Citat:
2021-02-14, 20:14 länk
Timeout
2019-04-08, 20:55 länk
Badkarsrunkaren
2021-02-11, 03:44 länk
persephone
Badkarsrunkaren
Badkarsrunkaren
Enligt DOM B2194-18 (2019-06-12) har GN gjort sig skyldig till Misshandel, Olaga hot, Ofredande och Övergrepp i rättssak gentemot sin fru.
Påföljden blev att GN ska överlämnas till rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning.
”Av den rättspsykiatriska undersökningen och utlåtandet som följt efter den
framgår att Göran Nordin begått gärningarna under påverkan av en allvarlig psykisk
störning och att han alltjämt lider av en allvarlig psykisk störning. Vidare framgår
att han har behov av psykiatrisk vård som är förenad med frihetsberövande och
annat tvång och att det till följd av den psykiska störningen finns risk för återfall i
brott av allvarligt slag.”
För de som känner till GN är domen ingen överraskning.

Timeout
Jag har varit här och läst hela tiden men det skrivs så mycket strunt och utflippade teorier så jag har inte ens orkat besvara det. Jag håller mig till det som har kommit fram som verkar sannolikt.Du säger det

2019-04-08, 20:55 länk
Badkarsrunkaren
Jag tror mig veta att det är GN som är skyldig till mordet på EVA eftersom han vid tiden bodde i direkt anslutning till händelseförloppet.Se nedan karta:
2021-02-11, 03:44 länk
persephone
Flygbild från cirka 1975 https://kartbild.com/?fbclid=IwAR3bxD65zEBXt6_whrSxGnxj2ReAvW8DfhJhu7iK 0h0jaB96pvbuTLN7IbM#16/62.9352/17.7849/0x92019-04-05, 11:54 länk
Badkarsrunkaren
GN har sedan fostervattnet bott på den adressen. Han hade full utsikt ner mot korsningen där BERIT släppte av EVA den ödesdigra septemberkvällen 1987. GN är jämnårig med både SE och PAJ. När vi ändå spekulerar, är det GN som är EVAS mördare?
GN bodde (och bor fortfarande) i direkt anslutning till både korsningen, Limstagatan, hundvittnet och mordplatsen.2019-04-05, 20:55 länk
Badkarsrunkaren
Trots allt så bodde GN i direkt anknytning till händelseförloppet.Vid tiden för mordet på Eva var GN 30 år gammal.
GN såg BERIT släppa av EVA i korsningen nedanför sin villa. Skyndsamt slängde sig GN på sin mors gamla damcykel och gav järnet utmed Limstagatan på sin väg mot Bruket. Innan Kontorsvägen, efter ca 300 m trampandes i utförslut, så svischade GN förbi hundvittnet i hög fart. I Långbackens början möts GN och EVA. GN var ursinnigt arg på EVA och ville konfrontera henne. Kanske var det slumpen som gjorde att det var just EVA som mördades den aktuella kvällen; eftersom tillfället gavs.
GN har/hade problem med sitt själstillstånd, och det är som BerraSWE skriver; man fick kalla kårar i närheten av honom. Det ska sägas att det var först på nittiotalet jag bekantade mig med honom för första gången. Jag höll alltjämt GN på avstånd, eftersom det var allmänt känt att han var bisexuell och jag ville absolut inte riskera min prupp 😇 (skämt åsido)!
Enligt DOM B2194-18 (2019-06-12) har GN gjort sig skyldig till Misshandel, Olaga hot, Ofredande och Övergrepp i rättssak gentemot sin fru.
Påföljden blev att GN ska överlämnas till rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning.
”Av den rättspsykiatriska undersökningen och utlåtandet som följt efter den
framgår att Göran Nordin begått gärningarna under påverkan av en allvarlig psykisk
störning och att han alltjämt lider av en allvarlig psykisk störning. Vidare framgår
att han har behov av psykiatrisk vård som är förenad med frihetsberövande och
annat tvång och att det till följd av den psykiska störningen finns risk för återfall i
brott av allvarligt slag.”
För de som känner till GN är domen ingen överraskning.

Enligt DOM B2194-18 (2019-06-12) har GN gjort sig skyldig till Misshandel, Olaga hot, Ofredande och Övergrepp i rättssak gentemot sin fru.Handfatstrallaren påtalade GN och DOM B2194-18 typ sisådär två år EFTER.
Visst, VILL Kramfors allra skarpaste tro att Badkarsrunkaren och/eller Handfatstrallaren är den utpekade, SO FINE, fortsätt med det!
Jag VET bättre än så!
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2022-08-04 kl. 20:49.
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2022-08-04 kl. 20:49.