Det blir såklart inga förhandlingar med grisarna. Peskov och Schröder kan fortsätta suga av Putin och fortsätta dyrka sina och oligarkernas perverterade drömmar som nykolonialister och skicka sina unga män till köttkvarnen i Ukraina, samtidigt som dom orsakar massarbetslöshet och nyfattigdom ända upp till Rysslands medelklass.
Här blir ingen pardon. Den här gången är det oåterkalleligt . Ryssarna får packa ihop och vara glada ifall de lyckas samla ihop sig för att hitta nya handelspartners med mössan i hand, när detta är överspelat. Den nya statschefen efter Putin kommer att lämna över delar av Putins stab till krigsförbrytartribunalen i Haag, om man vill ha nya handelsavtal med västvärlden, men det blir kalla handen. Då är det dags att blåsa ryssen och då de verkligen får ett nytt uppsving som sovjetstat 2.0 då man får soppkök för B och C-sorteringen av ryssar som förut jobbat i alla MacJobb företag , då alla västerländska investerade flytt. Vi snackar om Rysslands ekonomi som suddat ut 30 år av tillväxt på ett enda år. Good Riddence Grisar
Facit : Ryssarna är
Å-T-E-R tillbaka på ruta noll, som om det inte räckte med över 100 års brutalt förtryck av befolkningen kombinerat med surrealistiska feberdrömmar om att framstå som en postmodern kolonialmakt, när man har en ekonomi lika stor som Italien, och har en massiv skrothög av passe´krigsmateriel. Av den ryska björnen återstår på sin höjd en skrämd kattunge nu när korten synas.
Till min oförställda glädje, så kan jag dessutom se alla Rysslandsvänner här på tråden gripas av djup tvivel och bombar tråden med fullständigt idioti. Det ger mig en varm känsla av tillförsikt.