Citat:
Ursprungligen postat av
Coba
Ahhh, jag älskar när ni projicerar och härmar oss. Man vet att man är trygg, ni kan inte hitta på något själva. Ni är ofarliga. Lite dryga förstås men jaja.
Men vill du ställa en fråga kamrat? Självklart, även fast du hoppar över mina frågor hela tiden och skriver ett nonsense-inlägg där du påstår att det är jag som inte svarar
Ställ din fråga så rakt och enkelt du kan.
Min fråga är fortfarande: vad behöver ryssland eller putin göra för att du ska tycka att de gör fel eller är dåliga.
Lycka till kamrat.
Mvh
Vem är "ni"? Vilken grupp och ideologi förknippar du mig med? Du menar att samtliga som är emot att Sverige ska blanda sig i yttre konflikter på bekostnad av befolkningens, och de sjukas, bekostnad tillhör en grupp som du kallar "ni"? Eller de som är emot att förlänga en konflikt som resulterar i oräkneligt många dödsfall för att hålla Vogue modell i makten? Eller är det viktiga at tha USAs intressen i åtanke? Hjälp mig!
Jag anser inget land fläckfritt, detta inkluderar Ryssland. Denna konflikt är dock mera komplex än vad hjärntvättade miskapor vill få det att framstå. Ryssland har med goda grunder tagit över landmassan efter decennium av varningar och Zelenskyregimens fortsatta attacker mot Donetsk, långt innan februari. Det vi ser nu är en artificiellt förlängd konflikt på bekostnad av Ukrainska liv och civila. För vad? Vad har Sverige med detta att göra när våra sjuka avlider i väntan på sjukhusvård på grund av resursbrist? Vad tycker du själv?
Jag anser att bomba Libyen och få det att gå från rikaste landet i Afrika till ett land där kvinnor säljs på gator var ondska. Men det stödde Sverige NATO med. Jag anser att sälja vapen till Saudia som bombar barn i Yemen är ondska. Men det stödjer Sverige och NATO dem med. Jag anser mycket är ondska i världen. Rysslands agerande i Ukraina är inte det.