2022-08-02, 22:52
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Man får väl ändå anta att TV4 fått betalt för att visa reklamen i sin kanal, sedan lär det stå dom fritt att distribuera varan så som de anser vara bäst (givet kriterier i avtal). Har köparen klagomål bör nog de vända sig till TV4 om saken, kanske inte någon oförättad flashbackare som har kassa grejer och därför får en dålig presentation.
Herre gud, har folk helt slutat tänka själva?
Såklart. Får de inte det de köpt så ska det reklameras. Inget konstigt i det.

Någon skrev dock att de klagade i sitt Twitterflöde, och jag bad om citat, men jag har ännu inte sett några sådana.

Det verkar som om vissa är så förbannade så att de blir handlingsförlamade.
Citera
2022-08-02, 22:54
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Tanka en Vilvo.
Varför ska jag tanka? Kan du försöka att vara lite tydligare, tack.
Citera
2022-08-02, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Varför ska jag tanka? Kan du försöka att vara lite tydligare, tack.

Filmen där Jimmie tankar en Volvo för 1200 kr och undrar om du tycker det är ok. Osv.
Citera
2022-08-02, 23:01
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Någon mer som upplever extremt dåligt ljud på SD:s reklamfilm? Låter som det är inspelat med en mobilkamera. Lågt och burkigt ljud. Eller är det ett knep från TV4 att försämra ljudet så gamlingarna inte kan höra vad som sägs?

Har sett deras reklamfilm i Sthlm i ett par veckor nu. Inga problem.

Varken via antenn, eller bredband.
Citera
2022-08-02, 23:03
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Filmen där Jimmie tankar en Volvo för 1200 kr och undrar om du tycker det är ok. Osv.
Seriöst. Varför är det så otroligt svårt att länka?

Jag vet svaret!

Här är filmen: https://www.youtube.com/watch?v=UfPkPatcre8

Den har Sverigedemokraterna själva lagt upp. Så man kan inte skylla någon annan för det burkiga ljudet, och då blir det såklart lite jobbigt om man vill få till en konspirationsteori.
Citera
2022-08-02, 23:08
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Såklart. Får de inte det de köpt så ska det reklameras. Inget konstigt i det.

Någon skrev dock att de klagade i sitt Twitterflöde, och jag bad om citat, men jag har ännu inte sett några sådana.

Det verkar som om vissa är så förbannade så att de blir handlingsförlamade.
Absolut, man grinar för grinandets skull utan att ägna en enda tanke på hur det faktiskt kan förhålla sig.
Citera
2022-08-02, 23:14
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Någon mer som upplever extremt dåligt ljud på SD:s reklamfilm? Låter som det är inspelat med en mobilkamera. Lågt och burkigt ljud. Eller är det ett knep från TV4 att försämra ljudet så gamlingarna inte kan höra vad som sägs?
Inga kvalitetsfilmare som vill jobba med dem. Lite märkligt att en singelkille som Jimmy har en feteVolvo för övrigt.
Citera
2022-08-02, 23:15
Medlem
Citat:
Seriöst. Varför är det så otroligt svårt att länka?

Jag vet svaret!

Här är filmen: https://www.youtube.com/watch?v=UfPkPatcre8

Den har Sverigedemokraterna själva lagt upp. Så man kan inte skylla någon annan för det burkiga ljudet, och då blir det såklart lite jobbigt om man vill få till en konspirationsteori.

Har jag nämnt konpiration? Tror du svarar på fel inlägg. Jag har sagt att jag reagerat på att den reklamsnutten låter burkigt. Men kan vara en tillfällighet.
Citera
2022-08-02, 23:18
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Inga kvalitetsfilmare som vill jobba med dem.
Tror inte för en sekund att deras filmer är något amatörprojekt, men man vill att det ska se ut så. Inklusive ljudet.
Citera
2022-08-02, 23:18
Medlem
KillenArCPs avatar
Personligen tycker jag det låter turkigt av Jimpan, trodde han körde BMW.
Citera
2022-08-02, 23:20
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Har jag nämnt konpiration? Tror du svarar på fel inlägg. Jag har sagt att jag reagerat på att den reklamsnutten låter burkigt. Men kan vara en tillfällighet.
Titta på klippet SD själva lagt ut på Youtube, du har en länk lite tidigare i tråden, den jag lade ut - För inte fan kunde man få någon fanatiker att länka.

Då hade de insett hur korkat det vore att anklaga andra för ljudet :-)

Sorry om du var fel person att anklaga för konspirationsteorier. Jag kanske citerade fel.
Senast redigerad av Stormpiskare 2022-08-02 kl. 23:25.
Citera
2022-08-03, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Fan snackar du om idiot?! Det är SDs 17% drag. OM sd får 25% ryker pensionen för hälften av pensionärerna.hemskt
Handlar SD:s reklamfilm om det? Jag trodde Jimmie tankade bilen. Du har nog missat mera, SD vill höja pensionen, inte sänka den som Socialdemokraterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in