2022-08-02, 20:03
Medlem
kukflashs avatar
Någon mer som upplever extremt dåligt ljud på SD:s reklamfilm? Låter som det är inspelat med en mobilkamera. Lågt och burkigt ljud. Eller är det ett knep från TV4 att försämra ljudet så gamlingarna inte kan höra vad som sägs?
Citera
2022-08-02, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Någon mer som upplever extremt dåligt ljud på SD:s reklamfilm? Låter som det är inspelat med en mobilkamera. Lågt och burkigt ljud. Eller är det ett knep från TV4 att försämra ljudet så gamlingarna inte kan höra vad som sägs?

SD är inte populärt i media, alla vet det. Så det är. Klart dom gör allt för att försämra deras budskap som inte passar dom.
Citera
2022-08-02, 20:07
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Tror nog att SD skulle reklamerat den reklamtid de köpt av Tv4 om Tv4 inte levererar vad som är överenskommet, allt annat är efterblivet att tro.
Citera
2022-08-02, 20:10
Medlem
Rimmar med deras dåliga och otydliga politik. Inget konstigt, sluta med dina konspirationsteorier
Citera
2022-08-02, 20:18
Medlem
tigerpus avatar
Inga knep är för fula för att hjälpa svensken att rösta rätt
Citera
2022-08-02, 20:31
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamron
SD är inte populärt i media, alla vet det. Så det är. Klart dom gör allt för att försämra deras budskap som inte passar dom.
Det var det fånigaste jag hört. Tror du SD och deras reklambyrå skulle acceptera det?

Snarare skulle det reklameras och filmen skulle snurra ännu fler gånger.
Citat:
Ursprungligen postat av tigerpu
Inga knep är för fula för att hjälpa svensken att rösta rätt
Vilka fula knep brukar användas, menar du? Har du exempel?
Citera
2022-08-02, 20:35
Medlem
Stenballes avatar
SD gör urusla reklamfilmer, och så skylls det på de som sänder filmerna?
Detta inlägg passar bättre under konspirationsteorier.
Citera
2022-08-02, 20:36
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash

kvaliten på ljudet och den pinsamt dåliga amatörfilmen representerar partiet i helhet.

Självklart har inget TV bolag påverkat filmens ljud, den är uruselt gjord helt enkelt.
Citera
2022-08-02, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Det var det fånigaste jag hört. Tror du SD och deras reklambyrå skulle acceptera det?

Alright alright my bad.
Citera
2022-08-02, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Rimmar med deras dåliga och otydliga politik. Inget konstigt, sluta med dina konspirationsteorier
Vad är det du inte förstår i den reklam som ondgör sig över vilka drivmedelspriser det blivit med 8 års Socialdemokratiskt styre? Budskapet är glasklart!
Citera
2022-08-02, 20:54
Medlem
Stormpiskares avatar
Tittade på några av SD:s filmer på Youtube, och där fann jag inget konstigt med ljudet. Ingen av dem var inspelad i studio, och ljudet var vad jag förväntar mig i respektive inspelningsmiljö.

Tror det är lite av vitsen att det inte ska se och låta proffsigt.

Kan någon länka en film där ljudet är uppenbart dåligt?
Citera
2022-08-02, 21:11
Medlem
Igår fick jag fick bara ljud i vänster högtalare på SD's reklam i TV4. Vet att de spelar in reklamfilmerna med minimal budget, men att de skulle strukit en av två ljudkanaler håller jag för osannolikt. Gissar på att TV4 har klantat sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in