2022-08-02, 04:40
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittOchDittKonto
Du är en väldigt sjuk människa med noll självinsikt!
Vill du hjälpa din dotter så försvinn från den här tråden och ta tag i dig själv först och främst,
som du bettet igenom åren är långt ifrån friskt, sök hjälp och när du fått ordning på dig själv
kan du hjälpa din dotter IRL , lägg av med att skriva en massa elände och elakheter på internet posta videor osv som skadat och skadar henne!

Ok then by using your logic the reason Issy never speaks to me is because what I post on here and YouTube etc?, Then go back before that... why was I never allowed access to Isabelle or Isabelle to have access with her grandparents and extended family BEFORE I even joined flashback...before jewels even had a YouTube channel ...explain that numbnuts...the truth is jewels kept her from her family because she wanted complete and utter control and couldn't handle any one else having a say and that because of Issy being kept from myself and her family this is now the outcome....I post on here and have made videos RESPONDING to the absolute nonsense jewels made Issy spew out like a script ready for her viewers to feel sorry and swish some money....

Issy views of me is painted by her sadistic sack of shit mother long before I even made my first post on here or anywhere else

So try again
Citera
2022-08-02, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jewels själv sa i den senaste liven någonting i stil med att hon är "så himla sjuk i huvudet" eller liknande. Hon vet dock inte själv hur vrickad hon är, än mindre de flesta som tittar. Hon är en enda stor igel på samhällskroppen på ett patologiskt plan. Så sjuk är hon.

Att morfar skulle bo med dem är nog en sanning med mer än lite modifikation... Han syns eller hörs ALDRIG i deras videor, jag vet inte om han någonsin gjort det. Det är för att HAN INTE ENS BOR DÄR. Han kanske är folkbokförd där, men han har aldrig satt sin fot innanför dörren. Det är ett enda stort bedrägeri, det fattar alla som har fler än en hjärncell.

Att de flyttar hela tiden är också självklart på grund av dessa myglerier. Jewels flyttar från kommun till kommun för att försöka mygla till sig så mycket gratispengar som möjligt. Hon har de allra flesta diagnoser du kan tänka dig, så det gååååår inte att jobba. Hon måste bo STÖRRE (gratis) eftersom hon har ju BARN och dessutom tar hon hand om MORFAR, och sen sitter hon i live och gnäller om att hon är så sugen på vit choklad men har ju inte råååååd, och sen kommer pöbelswishen som ett brev på posten.

Hon får allting gratis och ingenting är hon nöjd med. Det luktar illa här, det luktar illa där, jag "måste" sova på köksgolvet på grund av det ena och det andra. Hon är som en skata som från sekunden hon vaknar tills dess att hon somnar in bara är på ständig jakt efter snabba dopaminpåslag och gratis prylar. Alltid är det synd om henne.

Märk väl att hon numera bor på en väldigt trevlig gata i centrala Kumla, med fem minuters gångavstånd till tågstationen. Hyran betalas av dig och mig. Och inte bara det, utan även sminket, hårfärgen, tänderna, kamerorna, prylarna, kläderna, och så vidare. Men det är SYND om Jewels, det är något vi måste tänka på, hon har inte RÅD med vit choklad förrän någon swishat henne pengar.

Kolla 41:30 in i videon, det är faktiskt ganska äckligt. https://www.youtube.com/watch?v=few5sFtCkLc

Jag tror nog han bor där även fast jag inte sett honom. Tycker nog man ska lämna den gamla mannen utanför detta.
Han har säkert sin pension och Jewels sin sjukersättning. Blir väl tufft nu när Issy är 18 men hon får väl från CSN sålänge hon studerar. Sedan har vi då alla dessa swishar som säkerligen täcker upp mat och godis kontot.
Citera
2022-08-02, 10:27
Medlem
Samhall då?
Dom hjälper ju dom med diagnoser och nedsatt arbetsförmåga.
🤔
Fast. E hon sjuk så..? Går inte det heller.
Issy jag har ryckt upp sig. Bra att hon kom in på sin linje.
Jewels.. 🤣 Ibland tycker jag faktist synd om henne men det är det här tiggandet jag stör mig på.
Och varje gång det kommer in en swish spricker hon upp som en sol och jublar som hon vann på ett tombolahjul. ..
Senast redigerad av Tarmstuvning 2022-08-02 kl. 10:30.
Citera
2022-08-02, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Samhall då?
Dom hjälper ju dom med diagnoser och nedsatt arbetsförmåga.
🤔
Fast. E hon sjuk så..? Går inte det heller.
Issy jag har ryckt upp sig. Bra att hon kom in på sin linje.
Jewels.. 🤣 Ibland tycker jag faktist synd om henne men det är det här tiggandet jag stör mig på.
Och varje gång det kommer in en swish spricker hon upp som en sol och jublar som hon vann på ett tombolahjul. ..
Jag kan också tycka synd om henne. Hon har försatt sig i en jävla situation. Å andra sidan, väljer hon själv konstant att göra situationen värre, med orimliga prioriteringar och en ovilja att jobba.
Citera
2022-08-02, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
What kind of person is Jewels father? Did you know him?

He is the father
Citera
2022-08-02, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
He is the father
Jewels father? 😂
I wondered if he knew "morfar" 😊
Citera
2022-08-02, 12:01
Medlem
Citat:
Jewels father? 😂
I wondered if he knew "morfar" 😊

.. Nej Issys.
Ahh.. Såg det nu. Läste slarvigt.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2022-08-02 kl. 12:06.
Citera
2022-08-02, 19:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
Ok then by using your logic the reason Issy never speaks to me is because what I post on here and YouTube etc?, Then go back before that... why was I never allowed access to Isabelle or Isabelle to have access with her grandparents and extended family BEFORE I even joined flashback...before jewels even had a YouTube channel ...explain that numbnuts...the truth is jewels kept her from her family because she wanted complete and utter control and couldn't handle any one else having a say and that because of Issy being kept from myself and her family this is now the outcome....I post on here and have made videos RESPONDING to the absolute nonsense jewels made Issy spew out like a script ready for her viewers to feel sorry and swish some money....

Issy views of me is painted by her sadistic sack of shit mother long before I even made my first post on here or anywhere else

So try again

I just need to ask. Is it not wierd or creepy that you have your ex that you dont like at all as your profile picture? Just think about it.
Citera
2022-08-02, 20:01
Medlem
Hon vill ju så gärna flytta till området runt ica maxi, för den luften är tydligen felfri. Hon tjatar ju om luften runt ica i varje live. Kan det möjligen bero på att ormkillen bor ovanpå icas tak?
Citera
2022-08-02, 20:08
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:
Hon vill ju så gärna flytta till området runt ica maxi, för den luften är tydligen felfri. Hon tjatar ju om luften runt ica i varje live. Kan det möjligen bero på att ormkillen bor ovanpå icas tak?
Ja det är därför. Igår sa hon att det var en dålig lukt på ICA och utanför som förstörde hennes hälsa... Hennes plan var nog att försöka flytta in hos ormkillen (som vänner bara) men det sket sig. Hon är inte så bra på att manipulera folk som hon tror heller. Detta är nog en anledning till att hon är så frustrerad just nu och gnäller extra mycket om allt.
Citera
2022-08-02, 20:39
Medlem
Att Issys farsa är här inne och vevar för att sedan spela in egna videos på ämnet med sina andra ungar som lades upp här var surrealistisk.
Varför togs inläggen bort?
Citera
2022-08-02, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Att Issys farsa är här inne och vevar för att sedan spela in egna videos på ämnet med sina andra ungar som lades upp här var surrealistisk.
Varför togs inläggen bort?

Skulle gissa på trams alternativt reklam/marknadsföring. I och med att det är hans kanal han länkade till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in