Jewels själv sa i den senaste liven någonting i stil med att hon är "så himla sjuk i huvudet" eller liknande. Hon vet dock inte själv hur vrickad hon är, än mindre de flesta som tittar. Hon är en enda stor igel på samhällskroppen på ett patologiskt plan. Så sjuk är hon.
Att morfar skulle bo med dem är nog en sanning med mer än lite modifikation... Han syns eller hörs ALDRIG i deras videor, jag vet inte om han någonsin gjort det. Det är för att HAN INTE ENS BOR DÄR. Han kanske är folkbokförd där, men han har aldrig satt sin fot innanför dörren. Det är ett enda stort bedrägeri, det fattar alla som har fler än en hjärncell.
Att de flyttar hela tiden är också självklart på grund av dessa myglerier. Jewels flyttar från kommun till kommun för att försöka mygla till sig så mycket gratispengar som möjligt. Hon har de allra flesta diagnoser du kan tänka dig, så det gååååår inte att jobba. Hon måste bo STÖRRE (gratis) eftersom hon har ju BARN och dessutom tar hon hand om MORFAR, och sen sitter hon i live och gnäller om att hon är så sugen på vit choklad men har ju inte råååååd, och sen kommer pöbelswishen som ett brev på posten.
Hon får allting gratis och ingenting är hon nöjd med. Det luktar illa här, det luktar illa där, jag "måste" sova på köksgolvet på grund av det ena och det andra. Hon är som en skata som från sekunden hon vaknar tills dess att hon somnar in bara är på ständig jakt efter snabba dopaminpåslag och gratis prylar. Alltid är det synd om henne.
Märk väl att hon numera bor på en väldigt trevlig gata i centrala Kumla, med fem minuters gångavstånd till tågstationen. Hyran betalas av dig och mig. Och inte bara det, utan även sminket, hårfärgen, tänderna, kamerorna, prylarna, kläderna, och så vidare. Men det är SYND om Jewels, det är något vi måste tänka på, hon har inte RÅD med vit choklad förrän någon swishat henne pengar.
Kolla 41:30 in i videon, det är faktiskt ganska äckligt.
https://www.youtube.com/watch?v=few5sFtCkLc