2022-08-02, 20:17
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shagmaster
Har du hört talas om anonyma källor?

Journalister använder det hela tiden.

Bullshit, säkra källor som sprider obduktionsprotokoll? Lägg ner, du är lika trög som VDn.
Citera
2022-08-02, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Bullshit, säkra källor som sprider obduktionsprotokoll? Lägg ner, du är lika trög som VDn.
Haha tror du någon med tillgång till obduktionsprotokollet skulle sprida det utan att begära anonymitet under pågående förundersökning?? 😂
Citera
2022-08-02, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Det är manliga gärningsmannen som kopplar strypgrepp bakifrån och själv kastar ner BO. Den kvinnliga OV kommer in som nummer 2. Hon är förmodligen inte vållande på något sätt och kommer därför sättas på fri fot per omgående. Frågan är hur mycket hon kommer kvittra? Tänker att hon kommer kvittra hårt.
Båda är på fri fot. Det behövs inget kvittrande eftersom allt är på film.

Är du en bot med dåligt programmerad AI eller är du bara svagbegåvad?
Citera
2022-08-02, 20:24
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Haha tror du någon med tillgång till obduktionsprotokollet skulle sprida det utan att begära anonymitet under pågående förundersökning?? 😂

Ingen skulle sprida det. Def inte till någon idiot på Flashback. Han har fått det från CSG´s VD som gick ut och sa dagen efter att mannen dött av hjärtstopp pga överdos, vilket är 100% bullshit. Om du ska skratta runt på Flashback kan du iallafall ha någorlunda koll på vad fan du snackar om.
Citera
2022-08-02, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vaclav-Korunka
Ta det lugnt. Jag försökte vara rolig, men humor är svårt det
Om jag fick bestämma skulle vi ha tungt beväpnade vakter lite här och var. Det fungerar utmärkt på många håll i världen och skulle troligen göra det här också.
Okey, det finns en anledning att väktare får gå beväpnade med skjutvapen ifall objektet kräver det och givetvis att väktaren har genomgått HAS.
OV borde avrustas helt och hållet, jävla pajasyrke med 2 veckors utbildning. De flesta OV skulle aldrig klara av väktaryrket
Citera
2022-08-02, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C189
Ja men visst är det som du säger!, eller snarare som du påstår att Polis och åklagare säger.
Sen kan man ju alltid undra över om det är tack vare vakten bråket uppkommer eller inte. Jag tror säkerligen att det finns gott om vakter där ute som är bra på att starta grejer. Jag tror även att det finns en lika stor skara som till en början försöker reda ut saker verbalt men där allmänheten drar igång scener.

Folk lyssnar generellt inte när en vakt säger till en, därav leder det ofta till våld. Finns det ingen vakt som säger till en så blir det ingen situation heller, men undra hur det skulle se ut då?.
Skulle fungera alldeles utmärkt eftersom oordningsvakter ändå inte kan vara överallt o h mestadels är det väldigt få problem sett till hur många som reser i kollektivtrafiken. Talande är att problemen ofta är där oordningsvakterna befinner sig för tillfället…
Många oordningsvakter är generellt usla på att lösa problem och tredje eller fjärdeklass vakter. De bra vakterna jobbar inte i tunnelbanan, alldeles för dåligt betalt och inte speciellt hög status…
Därav alla dessa halvlåkriminella överviktiga som skumpar runt med agressiv framtoning…
Citera
2022-08-02, 20:47
Medlem
[quote=MeggieCleary|81111134]Har en polis i familjen som säjer att de flesta OV är mycket bra men att det finns några olämpliga som t.ex har hängt något över kameran i rummet för att kunna slå personen lite extra.
Det är nog rätt mycket som din familjepolis inte ser eller vet om de oordningsvakter han tycker är bra…
Citera
2022-08-02, 20:49
Medlem
Citat:

När har jag påstått jag har obduktionsPROTOKOLL ?
Citera
2022-08-02, 20:51
Medlem
swedsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slampsmurfen
Hoppas nu verkligen att det blir samma ramaskri som när brottslingen, negern, George Floyd dog på typ exakt samma sätt. Alla lika, alla olika. En vit är lika värd som en svart.

Sluta snacka skit!!
Citera
2022-08-02, 20:51
Medlem
Vad är det för OV som jobbar med sneakers och Nike strumpor! Bara det i sig borde resultera i 1 års fängelse.

Hoppas de åker ditt!
Citera
2022-08-02, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
1. Man ingriper inte på sådant vis. Är helt fel.
2. Är man i hotad situation ska polis inkallas. Även om man är OV.
3. OV har inte följt reglerna.

Case closed.
Hemskt att en partajare skulle behöva dö pga att en OV är för dåligt utbildad.

OV dåligt utbildad köper jag men den som är VD???

Han är välutbildad som fixat en utredning av dödsorsaken innan liket kallnat.
Citera
2022-08-02, 20:56
Medlem
Citat:
Ingen skulle sprida det. Def inte till någon idiot på Flashback. Han har fått det från CSG´s VD som gick ut och sa dagen efter att mannen dött av hjärtstopp pga överdos, vilket är 100% bullshit. Om du ska skratta runt på Flashback kan du iallafall ha någorlunda koll på vad fan du snackar om.

Nej jag visste inte ens att CSGs VD sagt så.

Vi får se vad som framkommer framöver.

För några år sedan var det en sprängning i ett bostadshus och då sade mina "källor" att skadorna på huset var så stora att det utrymts.

Flera personer här på FB sade jag ljög. Men det fick de äta upp. Men du är förstås speciell. Även fast du intet vet något så vet du när andra har fel. Nästan som en superkraft!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in