Såja såja Conny, sitt ner i båten nu innan du får problem med hjärtat. Tråden handlar om CCW och problem som uppstått där p g a besökare som inte har intressen som sammanfaller med CCW:s ambitioner.
Det är inte speciellt många som "räddar" en fyrdörrars Impala idag, det dräller in hundratals från USA varje år. För 30-40 år sedan renoverades/räddades det en del fyrdörrars av dom som inte hade råd att köpa en cab eller HT. Idag är det inte värt besväret då det är billigare och enklare att importera en.
Jag har inte höjt några farbröder till skyarna. Jag konstaterar bara att utan ett antal eldsjälar (som du nu väljer att pissa på) så hade dom som svinar och grisar inte haft det här arrangemanget att förstöra för intresserad allmänhet och för dom som själva lagt tusentals timmar i garaget på sin bil.
Du har inte en aning om i vilka kretsar jag umgicks på 70 och 80-talen, hittills är det bara dig jag påstått mig veta bättre än. Den ståndpunkten förstärks hela tiden ju mer hittepå du skriver.
Om du tror att dom flesta renoveringarna är bortlejda SÅ FATTAR DU ABSOLUT INGENTING, i det stora hela är dom ett fåtal. Den absoluta majoriteten är gjorda av självlärda entusiaster med ett brinnande intresse.
Varför ger du dig in i diskussioner som du inte vet ett skit om, du skämmer ju bara ut dig?
Det är nog DU som inte ska glömma vem som startade "den här diskussionen", du inleder med "
Som vanligt när cykelpumpen dyker upp är inte en siffra rätt. Det är precis tvärtom den nya unga generationen som du kallar svansen som står för det som en gång i tiden var den riktiga genuina raggarkulturen".. Du anklagar mig för att "som vanligt inte ha EN ENDA siffra rätt" dessutom blandar du in "det som en gång i tiden var den riktiga genuina raggarkulturen" i en tråd som INTE ALLAS HANDLAR OM DET kl 01.30.
Mitt första svar till dig kommer 03.09, det är bara att kolla bakåt i tråden om du har dåligt minne. Så vem tycker du har startat vad? Det var ditt val att lägga dig i diskussionen, att anklaga mig och att styra diskussionen till något som inte alls har med trådens ursprung att göra.
Jag har inte exkluderat någon, tycker bara att det är fel att förstöra för andra bilintresserade. Att man uppför sig som folk är självklart i dom allra flesta andra sammanhang, varför skulle det inte vara det just här?
På tal om att exkludera, vad tycker du själv om det du skriver om "ICA-handlare" och folk med "fina dyra firmarenoveringar för miljonbelopp"? Det luktar, nej förresten, det STINKER avundsjuka från det du skriver. Men i din värld känns det säkert inkluderande...
En del av dina skyddslingar kommer säkert att växa upp och få ett genuint bilintresse, men den absoluta majoriteten kommer att ägna sig åt något annat efter några år när dom lekt klart, Någon kanske till och med blir ICA-handlare...
Kör du vidare på din härskarteknik Conny

, genom att påstå saker om mig (och andra) som jag varken har sagt, eller som du rimligtvis kan ha en aning om. Det biter inte på mig, du gör dig bara löjlig och mindre trovärdig när du smetar ner andra med påhittade åsikter, egenskaper och öknamn.