2022-08-02, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Naturligtvis får inte vem som helst bli donator.

Tydligen låga krav. Det är knappast Dolph Lundgrens och andra snygga män med bra fysik och anlag som donerar. Det är fula betamän som ingen kvinna normlat vill ha som sprutar sina spermier.

Hela denna branschen är bisarr och borde förbjudas. Det här samhällets sämsta varelser avlas fram av skräpföräldrar med dåliga genetiska anlag. Kvinnor som inte kan få barn, kan inte få det av en väldigt uppenbar anledning: Naturen vill inte att fler idioter skall reproducera sig.
Citera
2022-08-02, 10:44
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Det här samhällets sämsta varelser avlas fram av skräpföräldrar med dåliga genetiska anlag.
Är det verkligen så? Har du någon källa?
Citera
2022-08-02, 10:45
Medlem
Citat:
Är det verkligen så? Har du någon källa?

Har du någon källa? Normala sunda män och kvinnor med bra anlag, sysslar inte med sånt här. De skapar barn på naturlig väg.
Citera
2022-08-02, 10:46
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Har du någon källa? Normala sunda män och kvinnor med bra anlag, sysslar inte med sånt här. De skapar barn på naturlig väg.
Så du bara hittade på, eller fantiserade ihop något. Okej, då vet jag.
Citera
2022-08-02, 10:48
Medlem
Citat:
Så du bara hittade på, eller fantiserade ihop något. Okej, då vet jag.

Du vet ingenting. Är du blidn eller? Du ser väl själv vilka gamla skitkärringar som inte kan föda egna barn som beger sig till sådana här kliniker. Knappast får de guldspermier i sig från män som Dolph Lundgren. Det kan vi se på avkommorna som föds fram som ofta har olika genetiska fel, sjukdomar och mindre attraktivt utseende.
Citera
2022-08-02, 10:58
Medlem
Kongruensbojds avatar
Varför donerar män sperma öht? Om inte för pengar, vad är då drivkraften? Att föra sina gener vidare utan att ta något som helst ansvar för avkomman? Lockelsen att runka i en plastmugg? Låter perverst vilket det än är.

Att hjälpa ett barnlöst par är det enda jag kan tänka mig i så fall.
Senast redigerad av Kongruensbojd 2022-08-02 kl. 11:01.
Citera
2022-08-02, 10:58
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Du vet ingenting. Är du blidn eller? Du ser väl själv vilka gamla skitkärringar som inte kan föda egna barn som beger sig till sådana här kliniker. Knappast får de guldspermier i sig från män som Dolph Lundgren. Det kan vi se på avkommorna som föds fram som ofta har olika genetiska fel, sjukdomar och mindre attraktivt utseende.
Du får ursäkta mig, men jag ser faktiskt inte några gamla skitkärringar som beger sig till sådana kliniker. Är det vanligt hos dig, att männen inte kan?

Det där med att du ser massor ungar födas med genetiska defekter och som dessutom är fula som fan, kan det ha någonting med ditt sällskap att göra? Tänkte om ni kanske har många kusinäktenskap där du finns? Var kanske dina föräldrar syskon? Sånt gör att defekter sprider sig.
Citera
2022-08-02, 11:00
Medlem
Citat:
Du får ursäkta mig, men jag ser faktiskt inte några gamla skitkärringar som beger sig till sådana kliniker.

Det där med att du ser massor ungar födas med genetiska defekter och som dessutom är fula som fan, kan det ha någonting med ditt sällskap att göra? Tänkte om ni kanske har många kusinäktenskap där du finns? Var kanske dina föräldrar syskon? Sånt gör att defekter sprider sig.

Kanske borde skaffa glasögon och ta huvudet ur arslet och möta verkligheten som den är? Se detta som en intervention. Uppenbart att du tog åt dig. Du kanske kom till själv så här eller dina barn?

Inga unga kvinnor i fertil barnafödande ålder under 25 år, beger sig till dessa kliniker. Det är alltid gamla skank 35 plus (oftast 40 plus kärringar) som insåg för sent att de ville ha barn.
Citera
2022-08-02, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Varför donerar män sperma öht? Om inte för pengar, vad är då drivkraften? Att föra sina gener vidare utan att ta något som helst ansvar för avkomman? Lockelsen att runka i en plastmugg? Låter perverst vilket det än är.

Kan tänka mig att det mest är lesbiska eller hundrakilosmonster som inte kan få en man på naturlig väg som nyttjar dylika tjänster. Och vilken vettig karl vill göra sådana damer gravida?

Precis! Det är inte normala män som gör detta med bra anlag. Det är män osm hänger på Knullkontakt och ringer till Heta Linjen för att flåsa, eller som skickar dickpics. Ingen normal frisk man donerar sitt guld till denna dekadens.
Senast redigerad av HandgnuggarOligark 2022-08-02 kl. 11:06.
Citera
2022-08-02, 11:04
Medlem
Kongruensbojds avatar
[quote=HandgnuggarOligark|81105470]
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd

Kan tänka mig att det mest är lesbiska eller hundrakilosmonster som inte kan få en man på naturlig väg som nyttjar dylika tjänster. Och vilken vettig karl vill göra sådana damer gravida?[/QUOTE]

Precis! Det är inte normala män som gör detta med bra anlag. Det är män osm hänger på Knullkontakt och ringer till Heta Linjen för att flåsa, eller som skickar dickpics. Ingen normal frisk man donerar sitt guld till denna dekadens.
Nu ändrade jag mitt ursprungliga meddelande iofs då jag kom på en möjlig och behjärtansvärd grupp.
Citera
2022-08-02, 11:05
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Kanske borde skaffa glasögon och ta huvudet ur arslet och möta verkligheten som den är? Se detta som en intervention. Uppenbart att du tog åt dig. Du kanske kom till själv så här eller dina barn?

Inga unga kvinnor i fertil barnafödande ålder under 25 år, beger sig till dessa kliniker. Det är alltid gamla skank 35 plus (oftast 40 plus kärringar) som insåg för sent att de ville ha barn.
Du får ursäkta, men jag känner ingen som blivit befruktad så, eller någon som varit på en sådan klinik.

Du verkar ju vara desto mer erfaren av sådant sällskap, eftersom du nämner att de blir fula och korkade.

Har du jättemånga sådana i din närmaste krets? Kanske i släkten? Din mamma och pappa?
Citera
2022-08-02, 11:10
Medlem
S.Jorgens avatar
Har aldrig förstått vitsen med spermadonator, vad är syftet?
Kan man inte skaffa på naturligt vis bör man vara utan.
Barn är för det första inte en rättighet som många barnlösa kvinnor tycks tycka.
Jorden är överbefolkad och full av föräldralösa barn som är redo att adopteras.

Finns inget mer egoistisk än en singel kvinna som insemineras!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in