Citat:
Ursprungligen postat av
alanb
Veckan har knappt börjat och vi har redan två våldtäkter. Men visst, det är ju inte värre än ett studentflak va?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ALjjyn/polisen-utreder-tva-valdtakter-i-rattvik
Nej jag anser att det förekommer minst lika mycket svineri, grisande och det ni kallar dräggbeteende när KTH etc springer runt i sina overaller och skriker och gapar och spyr och pissar när dom har sina nollningar och skolavslutningar. Alkoholkonsumtionen är i alla fall lika hög och i år var det väl tom en som dog efter att ha ramlat av ett flak i fyllan och villan.
Enda skillnaden är att den välbärgade medelklassen kan identifiera sig med det supandet och som vanligt ger allt dom själva kan relatera till ok och tvångsmässigt måste stöta bort det dom inte förstår sig på.
Att det inte sker någon våldtäkt 12.00 mitt i stan på ett lastbilsflak bland 30 klasskamrater förstår säkert du också.
Eller rättare sagt jag anser inte ens att det är svineri varken i Rättvik eller på flaken.
Det hör ungdomen till att leva om lite, testa gränser, provocera, festa och ha kul. Samma sak för i övrigt etablerade vuxna, några dagar av semestern kan man ta ut svängarna lite.
Det här är folk som i grunden till 99% i övrigt har bra och vettiga värderingar och allt som ofta är den typ av svenskar det borde finnas fler av, hjälpsamma, vänliga som ställer upp och framförallt hittar du i dom här grupperna merparten av dom få som vågar ta fighten och stå upp mot alla galna samhällsförändringar vi sett senaste åren, när det fina pk-folket som då indirekt ska föreställa idealet blundar, tänker på karriären i första hand och låtsas som det regnar.
Det är rent ut sagt bedrövligt att se hur det som ska föreställa våra starka män, ofta med högervärderingar, samlas i dom här trådarna, med det här temat och alltid ta heder och ära av i övrigt vettiga Svenskar genom att köra den där ständiga valsen om drägg, svin, wt osv osv
Än mer bedrövligt blir det när man lyfter fram Aftonbladets artiklar som man annars alltid spyr galla över och använder deras starkt vinklade reportage, som du gör nu, som slagträ och därmed går etablissemanget och PK's ärende och stöttar dom fullt ut i att framställa Svenskar som större svin än dom är. Men jag blir allt mer övertygad om det jag hela tiden misstänkt det är bland högern och framförallt Flashback-högern den stora andelen PK-hjon finns.
Sen i sak är det naturligtvis tragiskt om det sker våldtäkter. Det finns dock inget som helst stöd för att just dom här grupperna är mer benägna att våldta än andra. Sen ska man ha klart för sig att man uppskattar att det sker 100 våldtäkter/dygn i landet (BRÅ) och samlas det 100.000 människor på ett ställe där alla festar och rör på sig är det klart den platsen kommer få ta sin del.
Vad det gäller Polisens uttalande är väl det knappast ögonbrynshöjande, hade det varit 100.000 golfspelare som supit och haft sin klubbträff hade det varit olämpligt för minderåriga att springa runt där också mitt i natten.
Den som tror att den genomsnittlige raggaren skulle vara mer benägen, än någon som anser sig vara lite finare, att ge sig på ett litet oskyldigt barn drivs bara av vanföresfällningar och har för lite kontakt med verkligheten.