2022-08-01, 19:00
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Cucurella, framröstad till klubbens bästa spelare säsongen var. Undrar hur populär han blir nu när han lämnade in transferbegäran och City verkar nu backa.

Det ryktas om Chelsea nu istället för Cucurella.
Citera
2022-08-01, 19:04
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Richarlison Lenglet Perisic Bissouma hyfsade nyförvärv.

Richarlison: en sopa som filmar och tror han är Diego Costa.

Lenglet: Kommer från ett Barca i total kaos.

Perisic: OK här får jag ge er lite cred ni fick hämnd på oss för Willian och kapade vår värvning. Tror faktiskt han blir er bästa värving i detta fönster, väldigt underskattad spelare både för klubb och landslag.

Bissouma: Våldtäktsman.

HATA Sp*rs, 14 år utan titel!
Senast redigerad av DidierDrogba02 2022-08-01 kl. 19:07.
Citera
2022-08-01, 19:10
Medlem
Citat:
Cucurella, framröstad till klubbens bästa spelare säsongen var. Undrar hur populär han blir nu när han lämnade in transferbegäran och City verkar nu backa.
Yeah jag tycker inte han är bra nog för va city spelare,att slänga 60m£ för en spelare som kommer hamna på bänk?nej måste finnas bättre alternativ för såna pengar
Citera
2022-08-01, 19:26
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Richarlison: en sopa som filmar och tror han är Diego Costa.

Lenglet: Kommer från ett Barca i total kaos.

Perisic: OK här får jag ge er lite cred ni fick hämnd på oss för Willian och kapade vår värvning. Tror faktiskt han blir er bästa värving i detta fönster, väldigt underskattad spelare både för klubb och landslag.

Bissouma: Våldtäktsman.

HATA Sp*rs, 14 år utan titel!

Orkar inte gå in i någon pajkastning. Vi får helt enkelt se. Enligt generalen är dock Perisic tvärslut

Haha din signatur med generalen är guld dock.
Citera
2022-08-01, 20:12
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Yeah jag tycker inte han är bra nog för va city spelare,att slänga 60m£ för en spelare som kommer hamna på bänk?nej måste finnas bättre alternativ för såna pengar

Nu har City bara två ytterbackar så jag hade gärna tagit honom. Får se hur det blir.
Citera
2022-08-01, 20:48
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Orkar inte gå in i någon pajkastning. Vi får helt enkelt se. Enligt generalen är dock Perisic tvärslut

Haha din signatur med generalen är guld dock.

Sp*rs är skit och kommer alltid till att vara skit. Man måste påminna dessa lättlurade idioter att de valde fel lag helt enkelt.

Annars håller jag med dig om det mesta angående Arsenal och Generalen. Det är det som är bra med fans till Londons tredje största klubb att vi båda kan retas med Gooners.
Citera
2022-08-01, 21:12
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Nu har City bara två ytterbackar så jag hade gärna tagit honom. Får se hur det blir.

Inbillar jag mig eller köper ni inte ytterbackar mest hela tiden?
Citera
2022-08-01, 21:56
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Inbillar jag mig eller köper ni inte ytterbackar mest hela tiden?

Det känns så.

Fast Pep bara har köpt fyra.

Mendy, Danilo, Walker och Cancelo.
Citera
2022-08-01, 23:14
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Det känns så.

Fast Pep bara har köpt fyra.

Mendy, Danilo, Walker och Cancelo.

Kändes ju märkligt att släppa Zinchenko som är VB-backup ifall man nu inte tänkte gå all in för Cucurella. Antar att Pep har någon annan i sikte? Känns konstigt annars att gå in i en säsong där man vill slåss om 5 titlar med endast 2 ytterbackar.
Citera
2022-08-01, 23:22
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Kändes ju märkligt att släppa Zinchenko som är VB-backup ifall man nu inte tänkte gå all in för Cucurella. Antar att Pep har någon annan i sikte? Känns konstigt annars att gå in i en säsong där man vill slåss om 5 titlar med endast 2 ytterbackar.

Den här krönikören som skriver för Citys svenskafans sida är inne på samma sak, att truppen känns väldigt tunn i nuläget och med några skador så kan det bli en tung säsong för City.

https://www.svenskafans.com/england/mancity/infor-sasongsstarten-646698
Citera
2022-08-02, 08:07
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
''Irrelevant'' men du skriver mer om Tottenham än vad Tottenham fans här inne gör.

Lustigt att fler användare här på forumet kopierar korkade saker du skriver och använder som sin signatur här.
Jag skriver lika mkt om Tottenham som det du skriver om profeten Muhammad, om det säger dig ngt.

Vad som är lustigt, är att ett flertals användare här inne är inte kapabla nog till att kunna se sammanhangen i vad en skriver.
Citera
2022-08-02, 08:54
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag skriver lika mkt om Tottenham som det du skriver om profeten Muhammad, om det säger dig ngt.

Vad som är lustigt, är att ett flertals användare här inne är inte kapabla nog till att kunna se sammanhangen i vad en skriver.

Precis som hur du är inkapabel till att erkänna att du har fel? Eller ens erkänna att du skrivit något du skrev 10 minuter tidigare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in