Inde har grävt fram en annan bortglömd svensk låtklassiker (efter Körbergs "Judeflickan"). Den här gången är det Mikael Rickfors "Bön" han berättar om. Han tar oss även med till sjön där Mats Arehn spelade in videon till låten. Intressant:
Haha, den är ju extremt rolig (den också). Det bästa av allt är att han verkar ha det jäkligt roligt under inspelningarna - han verkar må så bra det går
Haha, den är ju extremt rolig (den också). Det bästa av allt är att han verkar ha det jäkligt roligt under inspelningarna - han verkar må så bra det går
Inde har grävt fram en annan bortglömd svensk låtklassiker (efter Körbergs "Judeflickan"). Den här gången är det Mikael Rickfors "Bön" han berättar om. Han tar oss även med till sjön där Mats Arehn spelade in videon till låten. Intressant:
Jaha? Vad vill Du att jag ska svara på det? Förlåt? Beklagar sorgen?
Jag anser att människor som inte kan ta tag i sina egna problem utan måste ta till harvärjan när problemen börjar hopa sig inte är vatten värda. Lider man av en letal sjukdom så är det acceptabelt att själv bestämma hur mycket man ska lida innan man sätter stopp, men att kasta sig från byggnader eller hänga sig i garderoben bara för lite deppighet är ynkligt.
FYI så kan jag tala om att jag struntar i hos vilka jag samlar empatipoäng. Jag är inte här för att spela den barmhärtige samariten, jag är ärlig och säger vad jag tycker. Ärlighet uppskattas ju sällan av den hycklande och förljugna massan, men det struntar jag i.
// Roger P.
Kom bara ihåg att DIN ärlighet är inte allas ärlighet vad du tycker är din ensak och behåll den gärna för dig själv det mår den stora massan gott av
https://www.youtube.com/watch?v=-I8Se9RxUNQ
Jonas tror på gud och tror att motståndarna är grindvakter & luciferianer
Jonas tror inte på månlandningen
Jonas tror inte på virus
Jonas tror inte på att Breivik dödade sådär många barn
Hela världen är ett skådespel