2022-07-13, 19:33
Medlem
Ni som har koll eller insyn i Botkyrka/vårby, vad händer där liksom det har varit en hel del mord(försök) i Alby, Fittja, Norsborg i år och förra året..
Citera
2022-07-14, 16:38
Medlem
qutms avatar
Samma krig eller annat?
https://www.expressen.se/nyheter/sko...ad-man-hittad/
Man hittad skottskadad i Stockholm, söderort
I Anna tråd står att BO är Chris från Kuba, ledande i Farsta äldre med många kontakter
Senast redigerad av qutm 2022-07-14 kl. 16:44.
Citera
2022-07-14, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horungen117
så Farsta äldre sidan har klippt sascha, mariachi och snicker? vilka har den yngre sidan tagit?
Dem kanske såg ditt inlägg och ville bevisa sig.. nu har dem iaf tagit en.

(FB) Man skjuten i Farsta Strand, Stockholm (avliden) 2022-07-14

Sen vill jag bara säga att Sascha var i princip samarbete mellan flera och inte dem äldre specifikt, Awale var det verkligen inte Farsta äldre som klippte.
Citera
2022-07-17, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTrackEight
Dem kanske såg ditt inlägg och ville bevisa sig.. nu har dem iaf tagit en.

(FB) Man skjuten i Farsta Strand, Stockholm (avliden) 2022-07-14

Sen vill jag bara säga att Sascha var i princip samarbete mellan flera och inte dem äldre specifikt, Awale var det verkligen inte Farsta äldre som klippte.

Hur kommer 4dib och H4bib 4fzali in i bilden. De är väl på Abduls sida? Fast 4dib har barn med Sashas syster N4dja? Rörigt värre!
Senast redigerad av Dubbeljohn123 2022-07-17 kl. 09:52.
Citera
2022-07-23, 13:12
Medlem
Jag skrev detta i tråden om kidnappningen som många från Farsta var inblandade i 2019, men tänkte om någon vet här:

Är det den här Alasana som är med i 23st och kallas ”pako”?

Ayoub valde väl de äldres sida, han blev också jagad i brandbergen av Mikko o peke m.fl från 23st stod det i någon Fup.

Jordan vet vi som bekant är Mikko och saschas bror, Ilias är väl den som kallas för ”Ilka” och är med i 23st.

Vilken sida kör den här ”Akash” med, om han ens valde sida?

(FB) Man torterad under en vecka i Farsta 2019-03-07, tre dömda
Citera
2022-07-31, 00:49
Medlem
Har de mkt pengar i gängen? Hur går man med?
Citera
2022-07-31, 01:13
Medlem
Intressant tråd och då har man ändå inte nämnt de två nya gängen som bildades nu under våren, kan bli väldigt intressant om de lyckas att konkurrera ut befintliga gängen eller vad de nu kommer att hitta på.

Jag har hört på omvägar att de jag tänker på är inblandade i två gängmord som skett under våren. En uppgift jag inte kunnat få bekräftat. Men jag följer utvecklingen med spänning. Tror det kan bli fler mord närmaste veckorna eftersom de på något sätt verkar spela ut gängen mot varandra.
Citera
2022-07-31, 12:03
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schulman69
Har de mkt pengar i gängen? Hur går man med?

Går man med i rätt gäng så handlar det om väldigt mycket pengar.

NBA är ett gäng från Hagalund, Solna som är litet och tjänar dåligt med pengar. De uppskattas ha dragit in 5 miljoner kronor på narkotikaffärer år 2020.

FLG som är ett gäng från Rinkeby/Tensta är ett stort gäng och tros ha dragit in 175 miljoner kronor år 2020.

Så mitt tips är att försöka bilda kontakter med ett gäng genom att stå i centrum i valfri ort eller gå på fritidsgårdar. Att flytta till ett drabbat område hjälper också.
Citera
2022-07-31, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass

NBA är ett gäng från Hagalund, Solna som är litet och tjänar dåligt med pengar. De uppskattas ha dragit in 5 miljoner kronor på narkotikaffärer år 2020.

FLG som är ett gäng från Rinkeby/Tensta är ett stort gäng och tros ha dragit in 175 miljoner kronor år 2020.

Så mitt tips är att försöka bilda kontakter med ett gäng genom att stå i centrum i valfri ort eller gå på fritidsgårdar. Att flytta till ett drabbat område hjälper också.

Kan man som svensk gå med 55+ Kan hantera vapen
Citera
2022-07-31, 12:51
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
Du är ju precis det jag beskriver. En profilbild på Tony Montana 😂😂😂 den som har lite hjärna inser att Montana va en bonde på schackbrädet. Han kom, gjorde lite pengar, och försvann lika snabbt.
Hade du haft en bild på Mr.Sosa så hade jag lyft på hatten.

Jävla mupp

Nu är det ju så att Tony Montana har symboliskt värde, precis som du själv säger det utan att förstå det själv.

Hans karaktär är ju den perfekta beskrivningen av gangstrarna vi har på våra gator. Så det är ju absolut en passande bild till ett sånt här konto.

Tycker att det är lite pinsamt att sitta och skriva långa inlägg om att du ska läxa upp dessa grabbar, väx upp din bög. För du står ju inte för dina ord, skicka en video när du åker till Tensta Centrum och manglar SSA för de brukar stå där.

Jag kan svara med en bildlänk till Hanad för han var i Tensta Centrum igår och han kommer förmodligen vara där idag igen. Så filma när du läxar upp honom, om du nu törs.
Citera
2022-07-31, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass

Det var väl bedrägerier mot åldringar som stod för 174,5 av dom 175 miljonerna. Kanske inte lika coolt att rappa om hur dom ID-kapar demente Bertil 88 år.

Bedrägerier mot äldre är väl ungefär så lågt man kan sjunkna som livsstilskriminell.

Dom hade ju kunnat testa att instagramma en bild på hur dom flexar med en bankdosa iförd rånarluva med texten ”say hello to my little friend” för att se hur många likes som trillar in.
Citera
2022-07-31, 20:13
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matzolle
Det var väl bedrägerier mot åldringar som stod för 174,5 av dom 175 miljonerna. Kanske inte lika coolt att rappa om hur dom ID-kapar demente Bertil 88 år.

Bedrägerier mot äldre är väl ungefär så lågt man kan sjunkna som livsstilskriminell.

Dom hade ju kunnat testa att instagramma en bild på hur dom flexar med en bankdosa iförd rånarluva med texten ”say hello to my little friend” för att se hur många likes som trillar in.

Så mycket var det inte. Man vet inte riktigt hur mycket som kom från Svenskens bedrägerier. FLG säljer mycket kokain och kontraktmord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in